Colinovsky Napisano 7 lutego 2020 Udostępnij Napisano 7 lutego 2020 Witam, poszukuję budżetowej opcji wzmacniacza do głośników Canton SP 206, najlepiej coś niedużego, żebym mógł używać takiego sprzętu przy komputerze. Co możecie zaproponować? Głośniki aktualnie są poniżej 400 zł za parę na Amazonie, więc chciałbym skompletować budżetowy zestaw. Ewentualnie myślałem też nad zakupem jakiejś mikrowieży od Blaupunkta, ale niestety nie ma nigdzie żadnej opinii, ani możliwości odsłuchu... Przyszło mi też na myśl coś takiego - czy taka wieża Blaupunkta, która rzekomo ma 100 RMS sumarycznie na dwóch kanałach będzie w stanie zagrać z takimi Cantonami? Wiem, że to pewnie głupie, ale póki jestem biednym studentem nie chcę wydawać zbyt wiele, kiedyś na pewno zrobię upgrade. 😉 Będę wdzięczny za odpowiedzi na temat tych Cantonów i ewentualnych wież Blaupunkta, tj. MS40BT, MS60BT, MS70BT, MS30BT. Dodatkowe pytanie mi się nasunęło - czy taka mikrowieża będzie lepszym źródłem niż bezpośrednio z komputera dla Sennheiserów HD 555? Posiadam takie słuchaweczki, póki co nie posiadam żadnego lepszego źródła i grają prosto z komputera, kiedyś były podłączane pod amplituner Pioneera i grały zauważalnie lepiej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 7 lutego 2020 Udostępnij Napisano 7 lutego 2020 https://www.amazon.es/ammoon-Portátil-Analógico-Amplificador-Distancia/dp/B01M320MRR/ref=mp_s_a_1_5?keywords=smsl+q5+pro&qid=1581087454&sprefix=smsl+q5&sr=8-5 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...