Michau83 Napisano 11 września 2020 Udostępnij Napisano 11 września 2020 Czesc, W temacie jestem kompletnym laikiem. Do wydania mam około 5tys zł. Szukam czegoś mysle ze nawet bardziej do słuchania muzyki niż do filmów. Lubię mocne brzmienia z głębokim basem. Salon to około 40m2 plus otwarta kuchnia. Łącznie pewnie koło 60m2. Prosze o pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 13 września 2020 Udostępnij Napisano 13 września 2020 Yamaha 803 plus heco aurora 1000. Powinno zabrzmieć tak jak chcesz. Aczkolwiek budżet nieco przekroczysz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 września 2020 Udostępnij Napisano 14 września 2020 Jeśli chodzi o kino 5.1? To dużo przekroczysz. 685 jestem za. Za Aurorami 1000 jestem za. Ale to już ponad budżet. A gdzie tyły centralny i sub? Albo zwiększasz budzet albo idż w tańsze 685 + Magnat 2002 set z dwoma Sub 302A. Zapraszam po wyceny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 14 września 2020 Udostępnij Napisano 14 września 2020 @S4Home, ale w pierwszym poście padło zdanie o tym, że autor szuka czegoś raczej do słuchania muzyki niż do KD 🙂. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michau83 Napisano 14 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 września 2020 Dzięki za odpowiedzi. No właśnie zastanawiałam się czy np. nie lepiej teraz kupić przód + amplituner i z czasem dokupić resztę. Podobają mi się (wizualnie, jeszcze nie słuchałem) kolumny Focal Chora 826 w czarnym połysku. Wiem ze troche przekracza to budżet ale no cóż... Co myślicie? Jaki do tego dobrać amplituner. A może inne propozycje? Muzyka głównie elektroniczna ale tez inne gatunki. Dobrze żeby można było tez radia posłuchać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...