Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Czesc,

W temacie jestem kompletnym laikiem. Do wydania mam około 5tys zł. Szukam czegoś mysle ze nawet bardziej do słuchania muzyki niż do filmów. Lubię mocne brzmienia z głębokim basem. Salon to około 40m2 plus otwarta kuchnia. Łącznie pewnie koło 60m2. 
Prosze o pomoc

Napisano

Jeśli chodzi o kino 5.1? To dużo przekroczysz.

685 jestem za.

Za Aurorami 1000 jestem za.

Ale to już ponad budżet. A gdzie tyły centralny i sub?

Albo zwiększasz budzet albo idż w tańsze 685 + Magnat 2002 set z dwoma Sub 302A.

Zapraszam po wyceny.

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. No właśnie zastanawiałam się czy np. nie lepiej teraz kupić przód + amplituner i z czasem dokupić resztę. Podobają mi się (wizualnie, jeszcze nie słuchałem) kolumny Focal Chora 826 w czarnym połysku. Wiem ze troche przekracza to budżet ale no cóż... Co myślicie? Jaki do tego dobrać amplituner. A może inne propozycje? Muzyka głównie elektroniczna ale tez inne gatunki. Dobrze żeby można było tez radia posłuchać.

Napisano

Cześć,

wydaje mi się, że dopóki nie określisz się bardzo mocno czy to ma być muzyka czy kino to będzie trudniej coś poradzić. Jeśli kino to zamykamy temat i zostajemy przy amplitunerach kina, natomiast jeśli skupimy się na muzyce to stajemy przed kolejnym wyborem. Amplituner czy wzmacniacz. Różna funkcjonalność, ale również różna jakość dźwięku.

Przy dobrym upuście ;) zmieścisz się 5,5 tysiącu z Denonem X-1600h i Aurorami 1000.

Jeśli muzyka i wzmacniacz to np.: Yamaha A-S701, Denon PMA-800NE.

Napisano

Dobra troche poczytałem i faktycznie nie będę powielał czyiś błędów. Idę w kolumny i wzmacniacz stereo. Jeszcze się zastanawiam nad jedna rzeczą, wzmaczniacz i amplituner do którego przepne kolumny przy okazjonalnym oglądaniu filmów. Ma to sens? 

Napisano

Witaj,

Dobrym połączeniem uniwersalności, jest amplituner Yamaha RXV 685. Po kablu hdmi będziesz mógł podłączyć telewizor oraz innych kilka źródeł, którymi dysponujesz.