Skocz do zawartości
Belfer54

SANSUI - moja ulubiona marka

Recommended Posts

Prawdziwa przepowiednia ("Konopielka"), jak się okazało po latach. Wiele innych (filmów) także było proroczych .... Słomiane misie, a potem "wałki" na autostradach, "Ciech mach" i wiele innych. Wszystko było w realu. Ale pewnie już to było i nie wróci? 

Jan? Moim zdaniem z takim "wejściem"? 

Nie ten styl.  

 

Edytowano przez san-sui

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sansui B-2103 vs B-2105

 

Nigdy nie dzieliłem i nie uznawałem ich za lepsze/gorsze. Ale muszę przyznać, że bardziej zwracałem się w stronę B-2103. Bardziej energetyczna, od razu przemawiająca do słuchacza. Scena wszerz i w głąb jest taka sama w obu modelach, rozmieszczenie instrumentów czy też rozdzielczość. Przy takich preferencjach powinienem już dawno zostawić B-2103, jednak ciągle dawałem kolejną szansę B-2105, ale zawsze mniej trafiała do mnie dźwiękowo. To była większa zwiewność, lekkość dźwięku w B-2103 kontra dociążenie niektórych pasm w B-2105 (ale nie odbieram tego jako większej przestrzeni). W dodatku B-2103 zawsze grała dla mnie równo (nigdy nie oznacza to nudno), nie zawodziła, natomiast w B-2105 czasami denerwowała mnie nadmierna ekspozycja dołu. B-2103 nawet zimna robiła na słuchaczach pozytywne wrażenie, zawsze od startu. Wczoraj też jakby porównując (nie tylko ja) można było odnieść wrażenie, że B-2103 ma woal (to nie koc), taki delikatny sposób prezentacji, stąd starsza końcówka była odebrana jako tajemnicza a B-2105 jako bardziej soczysta. W obu końcówkach słychać jest, że to MOS. W B-2105 jest to mocniej zaznaczone, ale w B-2103 również słychać. Poświęciłem na to sporo czasu, zarówno pomiędzy obiema końcówkami, jak też przechodząc spoza tradycyjnego tranzystora AU-07 na którąś z końcówek. Tu i tu słychać MOS, choć z różnym natężeniem. Doktormun - moje kolumny na pewno nie należą do ciemno grających, byś miał punkt odniesienia, w jakim były porównane MOSy.

 

Ale wczoraj B-2105 zaczęła do mnie trafiać dźwiękowo bardziej, nie umiem tego wytłumaczyć. Czy to pod wpływem B-2301L?

 

Sansui B-2103 vs B-2105 vs B-2301L vs B-2301L mod by Czubsi

 

Zwykła B-2301L w porównaniu do pozostałych końcówek pokazała większy wigor i szybkość. Tak to zapamiętałem. Grała dość ciepło, okrągło, wtedy powiedziałbym, że czy będzie grało B-2301L/B-2103/B-2105 to będzie podobnie, z zaznaczeniem jakichś cech charakteryzujących dany model, ale jakby "co nie wybierzesz będzie dobrze", po zakupie energia i szybkość to było to, na co zwróciłem uwagę. Tyle na temat standardowej B-2301L. Do tego momentu kończą się rozważania nt. standardowych wysokich modeli, to jest punkt odniesienia i w tej sferze powinno się porównywać. Bowiem model nieseryjny występuje w małej ilości, jest niereprezentatywny, nie powinien być bazą do porównań, bo to krzywdzące dla marki. Opiszę co słyszę, ale trzeba mieć świadomość, że koszt części, ich zdobycie a także wykonanie jest trudne, drogie, czasochłonne.

 

Dzięki uprzejmości Pawła mam okazję słuchać teraz wersji po modyfikacji - jest to tylko podciągnięcie końcówki do bardziej współczesnych konstrukcji Sansui, żadna modyfikacja głęboko zmieniająca schemat.

 

Dobry wzmacniacz pokazuje też nowe rzeczy w dźwięku, poprawia się rozdzielczość i pojawia nowy detal. Tak było gdy porównałem AU-07 do 907, tak samo sprawa ma się za sprawą B-2301L. Pojawiają się nowe rzeczy na utworach (detal), a te dotychczas znane brzmią lepiej (rozdzielczość). To było słychać od razu i w zasadzie już to jest niesamowite. Każdy kolejny krok, by lepiej usłyszeć więcej rzeczy czy dotychczasowe pojawiające się w większej ilości i dłużej wybrzmiewające zawsze kosztuje sporo pod każdym względem. Przykładowo talerze robią piorunujące wrażenie, jest tego dużo więcej i wygasza się dużo później. Drugą sprawą jest fenomenalny balans tonalny. To druga rzecz, która się niesamowicie zmieniła. To nie tak, że B-2301L to były "kluchy", było po ciepłej stronie, ale może niepotrzebnie. Absolutnie nie jest to neutralnie, by odebrać to jako brak charakteru czy nieangażująco. Jest podobnie stylem do AU-07. Wszystko jest we wspaniały sposób zrównoważone, elegancko, z klasą, prawdziwie. Odbieram to jako najbardziej naturalny sposób prezentacji. W stosunku do AU-07 siła końcówki powoduje, że balans tonalny jest odbierany podobnie, ale poprzez to wypełnienie zwiększa się wrażenie przestrzeni. Na ten moment widzę B-2301L po modzie jako mocno rozbudowaną AU-07. W stosunku do końcówek na MOSach odbieram B-2301L jako najbardziej wyrównaną, rozdzielczą, detaliczną, najrówniej zestrojoną (tak samo kiedyś w czasach słuchawkowych odbierałem elektrostaty Staxa). To nie jest tak, że to jest 100% lepiej. Tak się nie da, to kolejny etap w górę, jakby końcówka wyżej w hierarchii, gdyby Sansui miało coś takiego w l. 90 powyżej B-2103/05. Dodatkowo brzmienie B-2103 nakłada mi się w zdecydowanie większym stopniu z B-2301L, stąd też jak wspomniałem zacząłem mocniej słuchać B-2105, być może dlatego, że jest inna niż B-2301L mod. Wszystkie porównania na muzyce jazzowej, w trzyosobowych składach. Na zdjęciach bohaterowie testów.

 

Pozdrawiam serdecznie

 

 

 

 

 

 

20201011_165738.jpg

20201011_165747.jpg

20201011_165831.jpg

20201011_165842.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@piorutRzeczywiście, bardzo ciekawy opis. Strzał w 10.🥇 Jednego mi tylko brakuje w tym porównaniu.😉 Przedwzmacniaczy C-2301 i C-2105. B-2301L gra właśnie tak jak piszesz nawet bez przedwzmacniacza (ma swój skromny wbudowany, ale ma), natomiast C-2301 dodaje jej jeszcze dodatkowego sznytu, szlachetności i mocy w brzmieniu. Natomiast by B-2105 zagrała na 100%, musi być w tandemie z przedwzmacniaczem C-2105. Sama gra właśnie bardzo nierówno i wydatnie dołem. Bardzo zmanierowana i wrażliwa na wszelkie zmiany w systemie. Ciekawe odczucia można mieć także słuchając B-2105 z C-2301. Starszy przedwzmacniacz wydaje mi się po prostu lepszy, bardziej uniwersalny. Można powiedzieć, że pasuje do wszystkiego.😀

@faszi, uogólniając tak. To podobne schematy i wzorce tzn. B-2105 z 907MR i B-2103 z 907XR.

Edytowano przez MarekB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zostając przy temacie końcówek. Sansui ciągle zaskakuje. Do wczoraj nie wiedziałem, że Sasnui wyprodukowało końcówkę/odmianę B-2201C.

 

C8A4BEC1-3C4E-4F3F-8141-F5055E57124F.jpeg

Edytowano przez MarekB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, faszi napisał:

Można w ten sposób uprościć, że b2105 to taka lepsza 907Mr , a b2103 to lepsza 907Xr?

No właśnie tak by było gdyby wszystkie te sprzęty były na bipolarach lub na mosfetach. Mosfet powoduje spowolnienie, złagodzenie dźwięku. Dodaje przy tym uroku ,,czaru” w tym pozytywnym znaczeniu. Osobiście uważam że są to jednak na tyle duże różnice, że ich bezpośrednie porównanie jest nie do końca miarodajne. Zawsze byłem ciekawy jakby 2105 grała na bipolarach i wtedy porównanie do MR. 

Marek ma rację. Grzechem było by mieć 2105 bez C2105. Zestaw to zestaw i pre pięknie ,,porządkuje” dźwięk. Dla mnie to jest oczywiste. Testowałem również z pre oczywiście i nie ma tu żadnych wątpliwości.

Dlatego upraszczanie nie zawsze jest takie proste.

Przykładowo Au-07 i 907MR to ten sam schemat i oba na bipolarach. Tutaj porównanie jest już jak najbardziej miarodajne. Mosfet to mosfet, bipolar to bipolar. 

Edytowano przez doktormun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@doktormun, to "wygładzenie" 907Xr za sprawą MOS mógłby mi się podobać . No ale to tylko moje strzępienie języka. Do momentu odsłuchu wiem , że nic nie wiem..

Przed chwilą, MarekB napisał:

To zdjęcie z aktualnej aukcji w Japonii. Nie mam końcówki B-2201C.

Jeszcze nie masz 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

😁 Nie, nie robię już żadnych nowych zakupów. Przeglądam aukcje z czystej ciekawości.

Nie wczytały mi się początkowo wszystkie zdjęcia Piotrka, czyli C-2105 było.

Edytowano przez MarekB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, faszi napisał:

to "wygładzenie" 907Xr za sprawą MOS mógłby mi się podobać

Mówisz i masz. Japończycy pomyśleli również o tym. Wystarczy, ze posłuchasz 907 Limited czyli XR na mosfecie. Wydaje mi się, że w Twoim przypadku byłby to strzał w 10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faszi dziękuję. MarekB - wszystko grało przez C-2105. Miałem jakiś czas temu użyczone C-2301. Ale z pamięci nie chcę pisać nt. różnic (było testowane ale w innej konfiguracji i nie pomiędzy trzema końcówkami). Aczkolwiek myślę nad sprzedażą pre i B-2103 by do czarnej końcówki mieć czarne pre.

Co do porównań końcówki i integry. Lubiłem 907MR (jak to kiedyś Pygar powiedział - ze wszystkich 907MR moja grała mu najlepiej). Kiedy posłuchalem chwilę AU-07 wiedziałem już, że chcę tą jubileuszową integrę. Natomiast B-2105 nie zawsze mnie przekonywała w stosunku do 907MR (w komplecie z pre, dziwne ale tak było, co innego B-2103 kontra MR, mimo, że to inne granie). Przychylam się do tego, co napisał Doktormun. 

B-2105 dopiero co zaczęła mi się podobać, ale nawet bez sympatii nie porównałbym tylko większej skali dźwięku. Przez to, że to Mos inny jest rodzaj barwy i wybrzmienia. Zdecydowanie więcej widzę wspólnego między AU-07 a B-2301L mod.

Edytowano przez piorut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, doktormun napisał:

Wystarczy, ze posłuchasz 907 Limited czyli XR na mosfecie. 

Nie wiem kto ma teraz Au-a907Xr MOS Anniversary Complete Edition by Czubsi .

Fajnie byłoby ją usłyszeć vs 907 Limited vs 907Xr i samemu odkryć progres .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@piorut

Bardzo konkretny i celny opis. Jestem w tej komfortowej sytuacji, że oprócz modowanej Lki ( moze załapię się jeszcze na odsłuch) znam RESZTĘ Twoich sprzętów. Bo oprócz wzmacniaczy dla dźwięku znaczenie ma ZASILANIE ( trafa i kable sieciowe) nie mówiąc o transporcie itd. Kiedyś planowałem zakup 2105 ale nigdzie mnie nie przekonywała ( słuchałem u Jana Video bez pre potem u @Samcro i u Ciebie) i dopiero po tuningu trafa zaczęła się magią. To nie ten sam wzmacniacz, teraz go doceniam i lubię ale nadal wolę B2103 i zawsze chętnie go u Ciebie słucham. Jeszcze kilka zmian o których rozmawialiśmy i to będzie chyba The end poszukiwań ( na jakiś czas :) )

 

Edytowano przez Wuwuzela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak ostatnio już słuchaliśmy B-2105 to było już lepiej, ale dopiero od przedwczoraj trafia do mnie sposób prezentacji. Nawet nie wiem co mnie ujęło tak do końca. Zgadza się, dopiero poprawa zasilania spowodowała większą kulturę brzmienia w każdym sprzęcie. Jeszcze będzie można myśleć o różnych zmianach. Pomysły są. Póki co zabawa się nie kończy. Z B-2103 to jak każda z osób, która słuchała - jednak wybiera ją. A najnowszą końcówkę - posłuchamy jak tylko się da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odnosnie odsluchów, to ja jak przywiozlem swoją 707 do domu, to po tygodniu chciałem sprzedać bo w ogole nie podobalo mi sie brzmienie. Ale powolne szukanie odpowiednich ustawień, kabli i zródla, spowodowała, że teraz z tego wzmaka jestem bardzo zadowolony. 

Ale jednak czasami sa dni, że cos mnie wkrza w brzmieniu choć wcześniej zachwycało. Smiejemy się z przyjaciółmi że pewnie wilgtnośc powietrza się zmienia i wplywa na dzwięk.

 

Ale mam jeszcze pytanie z innej beczki. Da sie budzetowo ogarnąć zestaw lampowy oparty na produktach Sansui? Czy jednak Sansui "lampowe" nie spada poniżej pewnych kwot i na początek lepiej rozejrzec się za innymi markami?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontekst ataków na mnie, "nowych" kolegów wyżej (wcześniej), jest mój arbitralny głos w temacie grania poszczególnych wzmacniaczy Sansui i ulepszania toru (tanie!). To pewne! Niestety tak już jest ten świat stworzony, że gusta są różne i należy się z tym pogodzić! 

 

Jednak nie o tym chciałem. Zacytuję niżej mój wpis na sasiednim forum z 08.10,2020r (który tak "rozjuszył" nowych kolegów wyżej, że aż do rzucania zarzutów, że nic nie słuchałem!?), jako komentarz, do wspaniałego opisu odsłuchu i porównania końcówek, by dodać swój głos, w bardzo ciekawej dyskusji. Niesamowicie trafne opisy - według mnie! Choć mam, jak wiecie, swoje osobiste spojrzenie na temat gry poszczególnych końcówek. 

Mowa o B-2301L: 

"Ta końcówka tak już MA! Nawet nie modowana przez @ czubsiego.

Gra z bardzo dużą, wręcz bardzo rzadko spotykaną przestrzenią, otwartą na słuchacza. Słucha się bardzo przyjemnie. Według mnie B-2301L ma przestrzeń znacznie "lepszą" niż ostatnia końcówka Sansui B-2105 MOS VINTAGE. 

W przypadku B-2301L określam to jako: "przestrzeń OTWARTA". Brzmi jak super "katedralny" dżwiek. Z subtelnym przydżwiękiem, odbicem i para echem. Natomiast B-2105 MOS gra z podobną "katedralną" przestrzenią ale ta, dla mnie, jest zbyt wszech ogarniająca i w dodatku "PRZYTŁACZAJĄCA". Czasami nie do zniesienia (dla mnie!). Ale wielu przedkłada B-2105 MOS nad inne. Ja (jak wiecie) bardziej cenię B-2102 MOS. 

Inna sprawa to preamp do tej końcówki C-2301. To jest także super sprzęt. Potrafi sprowadzić do poziomu B-2301 inne końcówki sansui. C-2301 z np. B-2102 MOS VINTAGE gra niespotykanie pięknie. Od włączenia pokazuje co potrafi (B-2102 MOS).

Tu zgoda, że B-2301 (poprawiłem z C na B - jak powinno być) potrzebuje "chwili" na rozgrzanie, by zagrać lepiej.

B-2102 MOS VINTAGE potrafi zagrać z C-2301 niemal, jak jej starsza (młodsza?) siostra B-2301L, a w pewnym repertuarze nawet lepiej. Gra spokojniej. Gra podobnie (dla mnie), gdyż to ten sam schemat, a w dodatku na MOSFET-ach."

Koniec cytatu. 

Ta ostatnia opinia jest zgodna z tym czego się spodziewałem i o czym już pisałem, w dyskusjii z @ czubsi. Dlatego bardzo zależało mi, by odsłuchiwać ten, pięknie grajacy zestaw C/B-2301u siebie! Choć wcześniejsze warunki nie pozwalały, a jednak udazło się - mam i słucham! 

Moje pobieżne wnioski - wyżej, jak widzę, są bardzo zbieżne z tym co pisali koledzy @ piorut (piękny i trafny opis!) oraz @ MarekB (również bardzo trafne inne spostrzeżenia!). To, że C-2301 jest najlepszym pre Sansui (z tych, które słyszałem) zauważyłem u siebie od razu. Dlatego też od razu pomyślałem o spięciu w tandem mojej B-2102 MOS z C-2301 i to zrobiłem. Wyżej opisałem pierwsze wrażenia. 

U siebie, w swoim systemie i pomieszczeniu, nigdy nie miałem możliwości odsłuchiwać innych końcówek B-2105 MOS i B-2103 MOS. A szkoda! Teraz wydaje mi się, iż to oznacza, że moja opinia na ten temat jest, tu określę to, jako "pobieżna". W tych okolicznościach, w których kilka razy ją odsłuchiwałem, przeważnie zawsze w porównaniu do pozostałych końcówek (B-2103 MOS i/lub B-2102 MOS), a bodaj raz z innym pre niż C-2105, jest taka jak wcześniej już pisałem. Na teraz przypuszczam, że największym "winowajcą", nie podchodzącego mi dżwieku B-2105 MOS, jest pre C-2105. Ale to musiałbym ponownie zweryfikować. Może kiedyś .... 

Przypomnę, że to @Samcropierwszy, po odsłuchah u niego, zauważył, ze B-2102 MOS może okazać się hitem. Czyżby się nie pomylił? 

 

 

Edytowano przez san-sui

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, braap napisał:

Ale mam jeszcze pytanie z innej beczki. Da sie budzetowo ogarnąć zestaw lampowy oparty na produktach Sansui? Czy jednak Sansui "lampowe" nie spada poniżej pewnych kwot i na początek lepiej rozejrzec się za innymi markami?

 

w skrócie - nie da się. Chyba że "budżetowy" dla Ciebie to 15-20k :)  czego życzę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Samcro napisał:

w skrócie - nie da się. Chyba że "budżetowy" dla Ciebie to 15-20k :)  czego życzę. 

Niestety nie:)

Ale zauważylem na OLX że ktoś srzedaje kolumny o ktorych wspominal Milośnik (SL7), za nie jakąś szalona kwotę 700 pln. Pomyslalem, że moze gdyby dało się znależć jakiś podstawowy wzmak zeby zamknąć się w ok 2-2,5k to może byłny to fajny "drugi" zestawik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

San-sui na tyle, ile mogę powiedzieć u siebie mając oba pre włączone do B-2105 to oba brzmiały bardzo dobrze. Są pomiędzy nimi różnice, ale nawet w cudzysłowiu nie ma wg mnie mowy o "winowajcy". Możesz mieć bardziej bezpośredni dźwięk lub bardziej plastyczny, ale w żadnej z tych konfiguracji nie ma degradacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, san-sui napisał:

Kontekst ataków na mnie, "nowych" kolegów wyżej (wcześniej), jest mój arbitralny głos w temacie grania poszczególnych wzmacniaczy Sansui i ulepszania toru (tanie!). To pewne! Niestety tak już jest ten świat stwo mirzony, że gusta są różne i należy się z tym pogodzić! 

Usunąłem mój wcześniejszy post. Nie chce mi się dalej ciągnąć tej dyskusji 

Edytowano przez braap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, san-sui napisał:

 

Moje pobieżne wnioski - wyżej, jak widzę, są bardzo zbieżne z tym co pisali koledzy @ piorut (piękny i trafny opis!) oraz @ MarekB (również bardzo trafne inne spostrzeżenia!). To, że C-2301 jest najlepszym pre Sansui (z tych, które słyszałem) zauważyłem u siebie od razu. Dlatego też od razu pomyślałem o spięciu w tandem mojej B-2102 MOS z C-2301 i to zrobiłem. Wyżej opisałem pierwsze wrażenia. 

U siebie, w swoim systemie i pomieszczeniu, nigdy nie miałem możliwości odsłuchiwać innych końcówek B-2105 MOS i B-2103 MOS. A szkoda! Teraz wydaje mi się, iż to oznacza, że moja opinia na ten temat jest, tu określę to, jako "pobieżna". W tych okolicznościach, w których kilka razy ją odsłuchiwałem, przeważnie zawsze w porównaniu do pozostałych końcówek (B-2103 MOS i/lub B-2102 MOS), a bodaj raz z innym pre niż C-2105, jest taka jak wcześniej już pisałem. Na teraz przypuszczam, że największym "winowajcą", nie podchodzącego mi dżwieku B-2105 MOS, jest pre C-2105. Ale to musiałbym ponownie zweryfikować. Może kiedyś .... 

Przypomnę, że to @Samcropierwszy, po odsłuchah u niego, zauważył, ze B-2102 MOS może okazać się hitem. Czyżby się nie pomylił? 

 

 

Może być hitem, bo jest nieznane, niedoceniane i stosunkowo niedrogie jak na końcówkę. I tutaj ma wszelkie zadatki na hit. I ma wszystkie (edit: zdecydowaną większość )  zalety swoich większych "braci lub sióstr" 2103 czy 2105.

Zupełnie się nie zgodzę natomiast z tym, że winnym czegokolwiek może być C-2105. Miałem B-2103 i grała bardzo długo bez pre. Po tym jak pojawiła się C-2105 dźwiękowi nic nie przybyło, po prostu stał się bardziej "poukładany", zapanował w nim porządek - inaczej nie potrafię tego nazwać. Czyli jednak "przybyło" 🤔😝 słyszalnie klasy.

Później do kompletu doszła B-2105 (to zdjęcie które zamieścił @san-sui kilka postów wcześniej to było zrobione jakiś czas temu ( 2 lata?)  u mnie, gdy wszystko w/w miałem ) . I zaczęła grać od razu z C. Ale sprawdziłem także jak B-2105 gra bez pre i tutaj moje wrażenia były bardzo podobne do tych z B-2103 - dźwięk jakby mniej "poukładany", niby wszystko było, ale....no właśnie. Jak to określił @piorut "detaliczną" zarówno 2103 jak i 2105 stały się po połączeniu z pre. Bez pre po prostu się to gdzieś rozjeżdżało.

Zakładam ( i jestem pewien w 99,9%) że to samo dzieje się z 2102, niezależnie od tego, z jakim DOBRYM pre ją zepniemy: 2105 czy 2301, czy jakimkolwiek innym.

Podtrzymuję to, co kiedyś napisałem: 2103 bardzo łatwo "podprowadzić" kablem czy czym tam chcecie, 2105 ma bardzo mocno zaznaczonego MOSa, co nie każdemu może pasować i tutaj już trochę kombinacji potrzeba. Z jednej strony będzie czarowała i będzie idealna a z drugiej...czasem (przy niektórych utworach, składach, realizacjach) zaczynasz się zastanawiać, co się tutaj dzieje.

Gdybym dzisiaj miał chęć, aby którąś z końcówek 2103/ 2105 czy 2102 wstawić DO SIEBIE ponownie, to byłaby to 2103. Najbardziej brzmieniowo mi pasowała, dla mnie ma taką analogowa naleciałość, jak DR - też chyba o tym kiedyś pisałem - i takie brzmienie coraz bardziej mi się podoba. 

A 2102 - gdyby popatrzeć na to, jak bardzo zaznaczony w niej jest MOS, to moim zdaniem gdzieś między 2103 i 2105, w środku . Zatem jeżeli w jednej za mało, a w drugiej za dużo "MOSa" to właśnie 2102 może być najlepszym rozwiązaniem.  Ale to już kwestia gustu... i potężna zagwozdka dla każdego, kto ma u siebie i musi wybrać między 2103 i 2105 - prawda Piotrek @piorut

Po prostu trzeba zostawić oba. Lub oba wymienić na coś innego, bo jak zostanie tylko jedna z 2103 - 2105 to zawsze będzie w głowie ten niedosyt.

Dokładnie to miałem - została 2105 i co jakiś czas coś mi nie pasowało :)   co nie miało miejsca, gdy wystarczyło przepiąć 4 kable i grała 2103....

Edytowano przez Samcro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki. Bylbym wdzieczny gdyby ktos pomogl. Kolega wlaczyl dzis swojego 607MR i dzwiek nie poplynal z glosnikow. Jak wlacza wzmacniacz to zapala sie czerwona lampka i slychac tik. Czyli normalnie. Potem juz nic. Dzwiek z kolumn nie plynie. Czy mozna cos w tym momencie jeszcze sprawdzic zeby zdiagnozowac gdzie lezy tego przyczyna czy od razu wysylac do warsztatu na naprawe?

Dziekuje.

Edytowano przez luckyguliver

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...