Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam. Jestem tu nowy i kupiłem pierwszy w swoim życiu zestaw kina domowego. Jestem zielony jeśli chodzi o audio. Kompletnie nie wiem jakie wybrać kable. Nie chcę przepłacać. Myślałem o kablach audioquesta ale wyszło mi prawie 700 zł. Szukam tańszej alternatywy. Nie wiem czy zauważyłbym rożnicę, między kablem za 5 zł a 40 zł za metr... skoro nie usłyszę różnicy to wolę nie przepłacać. 

Sprzęt jaki kupiłem:

Yamaha RX-V485 oraz głośniki

Heco Victa Prime 702 + 202 + Center 102

Kable do przednich mają być czterożyłowe a do reszty dwużyłowe. 

Pozdrawiam

Screenshot_20201217-224318_Chrome.jpg

Screenshot_20201217-224225_Chrome.jpg

Napisano
4 minuty temu, tomek4446 napisał:

@Bogusław Kożyczkowski a tak z ciekawości , w Swoich Heco , " grasz" na fabrycznych zworkach , czy wymieniłeś na kabelki ?

Oryginał. To jakaś posrebrzana miedz, ale z kablami od wzmacniacza podłączam się pod gwizdki. Kiedyś sprawdzę, czy można to poprawić zamiennikiem, bo jak pisze Piotrek, im lepszy model Heco tym lepsze łączniki, więc nie ma pospiechu, a na radykalną poprawę zamiennikiem 20cm drutu nie liczę.

Sorry za mój spam.

Napisano
11 godzin temu, tomek4446 napisał:

Po co ?

Bo tak mi ktoś doradził🙄

10 godzin temu, Kubakk napisał:

Kup zwykłe kable z prawdziwej miedzi ~5zł/m^2 i zepnij system - u mnie na 5 poszło z 40m kabla także nie ma co przepłacać ;)

Super o to mi chodziło :) podjadę w takim razie i kupię jakieś miedziane i tyle. A jak z końcówkami?  Też jakieś budżetowe? Nie ma co szaleć no nie? 😎

Napisano (edytowany)

hehe ..  temat założony, tylko po to by ktoś potwierdził, że "nie ma co szaleć"

I tak rodzą się kolejne mity, nie słyszałem, nie sprawdziłem ... ale już wiem, że nie warto.

a faktem jest, że do Yamaha na pewno nie kable Audioquest. tylko Molodika

Edytowano przez Bogusław Kożyczkowski
Napisano

Prawda jest że....

17 godzin temu, Kubakk napisał: