Kuba Kosiba Napisano 6 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 6 stycznia 2021 (edytowany) Dzięki Waszej pomocy wybiłem sobie z głowy zestawy kina domowego i głośniki bezprzewodowe. Skupmy się zatem na stereo. Przejrzałem masę wątków ale na dobrą sprawę każdy jest inny Jestem całkiem zielony w temacie więc może coś głupiego napiszę Pomieszczenie: Układ jak na rysunku. Dokładnie 16 m2. Kanapa ok 4 m od TV Tematyka: Filmy i seriale 60 %, gry 20 %, muzyka różna 20 %. (10 % z YT 10 ze Spotify - mile widziana aplikacja) Jakość dźwięku: W tej chwili jest Yamaha 107. Fajnie ale czegoś brakuje. W swojej karierze najlepsze audio miałem w Oplu Astra z 2010 co chyba wiele mówi Nie potrafię nazwać tego co potrzebuję. Przede wszystkim chciałbym zyskać wyraźniejszy dźwięk w filmach, grach i mocniejsze brzmienie w muzyce -w dużej mierze taneczna. Zależy mi na tym żeby wszystko w miarę bezboleśnie połączyć. TV, XsX, Amplituner. Opcje jakie wymyśliłem: Amplituner raczej Yamaha MusicCast R-N303D. Podobało mi się coś zwane Pioneer XC-HM86D ale to już chyba gadżeciarstwo Kolumn jest taki natłok, że sam nie wiem co o tym myśleć. Co ma najlepszy stosunek dobrej jakości do ceny ? Heco Victa Prime 702 (taniej), Pylon Audio Pearl 27 (drożej), a może jakieś Indiana Line.... Choćby zestaw za 2500 R-S202D + NOTA 550. A może jakieś Tonsile ? Tego jest tak dużo, że odbijam się od informacji, a nie mam możliwości odsłuchu W Euro widziałem Denon RCD-N10, Wilson RAPTOR 5 - nie wiem co można o tym powiedzieć chyba trochę niska moc A może na taki metraż nie potrzebuję tak dużych kolumn (szczerze nie ogarniam czy małe też mogą grać dobrze) W załączniku rozkład pomieszczenia, planowany układ kolumn. Edytowano 6 stycznia 2021 przez Kuba Kosiba Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...