Jarosław Stawryło Napisano 24 lutego 2021 Napisano 24 lutego 2021 Wczoraj odebrałem nowego Nada M10. W salonie powiedzieli mi ,że to sprawa oprogramowania.Mam nadzieję,że już nie będę w tym temacie pisać. Ciekawostka.Dostałem nowe urządzenie i pudełko, ale rozpakowane akcesoria z wcześniejszego urządzenia mi pozostawiono. nie żeby mi to przeszkadzało,ale kiedy wgrają na nowo soft to tamten sprzęt pójdzie jako nowy do klienta(może się mylę). Odpisz, cytując
terracan1929 Napisano 24 lutego 2021 Napisano 24 lutego 2021 No przecież go nie zezłomują.... Odpisz, cytując
Jarosław Stawryło Napisano 24 lutego 2021 Napisano 24 lutego 2021 6 minut temu, terracan1929 napisał: No przecież go nie zezłomują.... To jest towar outletowy i cena też taka powinna być, a moje pytanie czy będzie Odpisz, cytując
Runior Napisano 24 lutego 2021 Napisano 24 lutego 2021 Może nie outletowy, ale "refurbished". Odpisz, cytując
Jarosław Stawryło Napisano 24 lutego 2021 Napisano 24 lutego 2021 Nowy sprzęt odnowiony? nie ma co pisać i uprawiać logomachii. Dzięki za zainteresowanie tematem Odpisz, cytując
Jarosław Stawryło Napisano 6 marca 2021 Napisano 6 marca 2021 Witajcie.Chciałbym jakoś zakończyć temat nad M10( mam nadzieję). Nowy egzemplarz m 10 gra aż miło. Jestem zadowolony. Jedyny minus to temperatura urządzenia. Jest zdecydowanie za wysoka. Odpisz, cytując
TomekN Napisano 6 marca 2021 Napisano 6 marca 2021 Nie przejmowałbym się tym za bardzo. Ciesz się tym fajnym sprzętem i muzyką Odpisz, cytując
Jarosław Stawryło Napisano 6 marca 2021 Napisano 6 marca 2021 25 minut temu, TomekN napisał: Ciesz się tym fajnym sprzętem i muzyką To jest temat bardzo ciekawy. Muzaka ,którą słuchałem co najmniej 20 lat mnie się nie podoba za bardzo na tym sprzęcie. Na stare lata szukam nowego. córka by powiedziała ..Mamo debil! Poszukam odpowiedniego tematu i popiszę o tym Odpisz, cytując
pawel.osa Napisano 9 marca 2021 Autor Napisano 9 marca 2021 (edytowany) Chciałbym podziękowac za pomoc w wyborze amplitunera do Polk Audia RTIA7 kandydatów było dwóch, Denon dra 800 i Yamaha 803 wybrałem Yamahe i jestem bardzo z niej zadowolony jeśli chodzi o jakość dźwięku (Denona nie udało mi się posłuchac a yamaha od razu zrobiła dobre wrażenie) Ale mam do Was prośbę o pomoc gdyż: 1. Słuchając na amplitunerze po wifi muzyki z Tidal (wersja premium) w pewnym memencie utwór się zatrzymuje, w aplikacji musiccast muszę nacisnąć play i gra ten utwór od początku i za jakiś czas ten sam lub kolejny utwór się zatrzyma. Przy słuchaniu muzyki po wifi ze Spotify (wersja darmowa) muzyka gra przez cały dzień nic się nie dzieje. Jaka może być tego przyczyna? (Spotify mogę uruchomić zarówno z aplikacji musicast oraz aplikacji Spotify, natomiast Tidal tylko z musicast, w aplikacji Tidal nie potrafie/nie da się zmienić źródla dzwieku na Yamahe) Edytowano 9 marca 2021 przez pawel.osa Odpisz, cytując
S4Home Napisano 10 marca 2021 Napisano 10 marca 2021 Wydaje mi się że było to już poruszane. Kwestią byl ruter. Dnia 6.03.2021 o 12:32, Jarosław Stawryło napisał: Jedyny minus to temperatura urządzenia. Jest zdecydowanie za wysoka. Zapewniłeś mu przewiew? Co oznacza dla Ciebie za wysoka? NAdy zawsze się grzały bardzo mocno. Odpisz, cytując
pawel.osa Napisano 10 marca 2021 Autor Napisano 10 marca 2021 6 godzin temu, S4Home napisał: Wydaje mi się że było to już poruszane. Kwestią byl ruter. A może być że wina routera gdy ze spotify działa wszystko idealnie, bez zatrzymywania? Odpisz, cytując
maxredaktor Napisano 10 marca 2021 Napisano 10 marca 2021 16 godzin temu, pawel.osa napisał: Ale mam do Was prośbę o pomoc gdyż: 1. Słuchając na amplitunerze po wifi muzyki z Tidal (wersja premium) w pewnym memencie utwór się zatrzymuje, w aplikacji musiccast muszę nacisnąć play i gra ten utwór od początku i za jakiś czas ten sam lub kolejny utwór się zatrzyma. Też tak miałem z Tidalem, z tym że u mnie Tidal (wersja Hi-Fi) zatrzymywał się po każdym utworze. A Spotify działał bezproblemowo. Problem zniknął po ostatniej aktualizacji Musiccast (tak ze dwa, trzy tygodnie temu). Odpisz, cytując
Jarosław Stawryło Napisano 10 marca 2021 Napisano 10 marca 2021 7 godzin temu, S4Home napisał: Zapewniłeś mu przewiew? Co oznacza dla Ciebie za wysoka? NAdy zawsze się grzały bardzo mocno. Oczywiście przewiewu mu nie brakuje. Stoi sam na szafce i ma ogrom przestrzeni. Temperatura wysoka na dotyk urządzenia, które jest ciepłe jak piekarnik z podwójną szyba ...nie poparzysz się ,ale czujesz więcej niż przyjemne ciepło Odpisz, cytując
S4Home Napisano 11 marca 2021 Napisano 11 marca 2021 17 godzin temu, pawel.osa napisał: A może być że wina routera gdy ze spotify działa wszystko idealnie, bez zatrzymywania? Może. Tidal ma inną przepustowość. 16 godzin temu, maxredaktor napisał: Też tak miałem z Tidalem, z tym że u mnie Tidal (wersja Hi-Fi) zatrzymywał się po każdym utworze. A Spotify działał bezproblemowo. Problem zniknął po ostatniej aktualizacji Musiccast (tak ze dwa, trzy tygodnie temu). Warto spróbować to. Ale to jest ciekawe. Bo ja i w domu i salonie nigdy tak nie miałem a MusicCast jest ze mna dość długo już. 16 godzin temu, Jarosław Stawryło napisał: Oczywiście przewiewu mu nie brakuje. Stoi sam na szafce i ma ogrom przestrzeni. Temperatura wysoka na dotyk urządzenia, które jest ciepłe jak piekarnik z podwójną szyba ...nie poparzysz się ,ale czujesz więcej niż przyjemne ciepło Spokałem się kidyś z takim czyms w Cambridge. Był uszkodzony. Musiał byś sprawdzić i porównać z innym egzemplarzem. Jeśli oba tak mają to tak ma być. Jesli jedne wyraźnie mniej by się grzał to znaczy że coś jest jest uszkodzone na etapie produkcji. Odpisz, cytując
maxredaktor Napisano 11 marca 2021 Napisano 11 marca 2021 3 godziny temu, S4Home napisał: Warto spróbować to. Ale to jest ciekawe. Bo ja i w domu i salonie nigdy tak nie miałem a MusicCast jest ze mna dość długo już. Może to też zależeć od urządzenia? Sam nie wiem. U mnie było tak z głośnikiem MusicCast 20. Odpisz, cytując
pawel.osa Napisano 11 marca 2021 Autor Napisano 11 marca 2021 Dnia 10.03.2021 o 15:02, maxredaktor napisał: Też tak miałem z Tidalem, z tym że u mnie Tidal (wersja Hi-Fi) zatrzymywał się po każdym utworze. A Spotify działał bezproblemowo. Problem zniknął po ostatniej aktualizacji Musiccast (tak ze dwa, trzy tygodnie temu). u mnie jest najnowasza aktualizacja i mimo to zatrzymuje utwór w wybranym momencie, czasem co pare utworów, czasam każdy, dziwne to... Odpisz, cytując
S4Home Napisano 12 marca 2021 Napisano 12 marca 2021 Mówie Ci spróbuj ruter zmienić na chwilę. Wypożycz z jakiegoś sklepu co możesz oddać. Odpisz, cytując
pawel.osa Napisano 14 marca 2021 Autor Napisano 14 marca 2021 ok, dzięki. tak spróbuje zrobić albo zrezygnuje z Tidal i zostane przy spotify Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.