Misiek87 Napisano 17 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2021 Cześć! Prośba o pomoc. W skrócie: - mały salon - 17,5 m2 (prostokąt) - grający zestaw: Yamaha RX-V685 + przez pre out Cambridge Audio CXA60, do tego Polk Audio T531, Sub Magnat 302a i gramofon Dual cs-455. Potrzebuję przedwzmacniacz gramofonowy. Może być używany. Myślałem o tranzystorowym i już prawie kupiłem (do 1000 zł max), np: https://www.olx.pl/oferta/cambridge-audio-solo-przedwzmacniacz-gramofonowy-mm-CID99-IDJtnlg.html Lub https://www.olx.pl/oferta/przedwzmacniacz-gramofonowy-nad-pp2-CID99-IDJqHcR.html No, a teraz zadzwoniło mi w głowie, że może lampowy ?! No i tu jestem zielony. Mam dość phono w Kinie, chce by to grało z CXA60. Coś doradzicie do 2000 zł? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 19 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 19 kwietnia 2021 Cześć, Jeżeli chcesz przeznaczyć na pre-amp ok 2000zł proponuję Pro-Ject'a Phono Box DS2. W mojej ocenie jest to jeden z najlepiej grających przedwzmacniaczy gramofonowych w tym zakresie cenowym. Poza tym jako jeden z niewielu ma również możliwość regulacji głośności (gain) Polecam! Opcją alternatywną może być hybrydowy Vincent PHO-701. Ten jednak nieco przekroczy zakładany budżet. Pozdrawiam, Q21.r Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rakozik Napisano 27 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2021 Świetnym wyborem w tej cenie jest również przedwzmacniacz gramofonowy AUDIOKULTURA ISKRA1 - uniwersalnie grający pasujący do wielu systemów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g88 Napisano 27 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2021 Spróbuj Fezz Audio Gaia MM - bardzo fajny polski Preamp, poprzednio miałem CA Duo i Fezz gra bardziej detalicznie i rozdzielczo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...