lolekdrugi Napisano 13 marca 2022 Udostępnij Napisano 13 marca 2022 (edytowany) Dzięki wpisowi @Butler przypomniałem sobie jak użytkownicy z problematycznymi amplitunerami Yamahy (chodzi o Hdmi 2.1) mogą uporać się z problem. Opisałem to w tym wpisie: Edytowano 13 marca 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 No i kto tu jest arogancki... Wywołuje się sprzedawcę (na dodatek salon firmowy) o problem, i cisza... Przeczekamy, zapomną... Nie, nie zapomną. Czekamy @Top Hi-Fi & Video Design https://pl.yamaha.com/pl/news_events/2020/2020_avr-hdmi-caution.html Info z 2021. Jest akcja serwisowa czy nie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 Ale macie zwarcie pośladów... żebyście jeszcze coś kupowali w tych sklepach, a nie tylko udawali... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 @Butler jak widać, sklepy mogą robić co chcą bo klienci nie mają żadnych wymagań co widać po powyższym wpisie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 34 minuty temu, Miras23 napisał: Ale macie zwarcie pośladów... żebyście jeszcze coś kupowali w tych sklepach, a nie tylko udawali... Patologię się tępi, a Ty jak widać jesteś chyba jednym z tych co dają na nią przyzwolenie. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonstruktorMarzen Napisano 3 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2022 Też mam przygodę z tym adapterem. Kupiłem Denona AVR-X2700H w grudniu 2020 na Allegro, ale mimo wszystko w koncie sklepowym "Sławomir Olczak OLEKS", i niby z "gwarancją producenta". Najpierw próbowałem użyć formularza zgłoszeniowego na stronie Denona, ale to wysłało zgłoszenie do firmy https://pl.horn.eu/ - gdzie po 10 miesiącach i kilku mailach przypominających dostałem odpowiedź, że ten egzemplarz nie pochodzi z ich dystrybucji i mi nic nie wyślą. Potem skontaktowałem się z tym OLEKSem, to mi napisano, że mam ODESŁAĆ mój egzemplarz, a oni to wyślą do jakiegoś nieokreślonego serwisu. Cytuję: Cytat Jeżeli serwis nie usunie przyczyny lub nie dołoży modułu dostanie Pan zwrot pieniędzy. Serwis ma na to 30 dni z tym że jeżeli nie będzie miał części to czas może się przedłużyć. Nie wyślą mi żadnej przejściówki ani żadnego adapteru. Decyzja należy do Pana. Czyli mogliby trzymać w nieskończoność, albo dać zwrot kwoty jaką zapłaciłem (3100zł), a ja miałbym sobie kupić nowy, tylko, że nowe to już chodzą po 4600zł. Pozostaje mi używać amplitunera tak jak używam go teraz, czyli jeden kabel idzie z PC do telewizora, a drugi z PC do amplitunera. Denon pozostanie bezkarny sprzedawania sprzętu reklamowanego jako 4k/120hz, ale w praktyce bez 4k/120hz. OLEKS pozostanie bezkarny sprzedawania sprzętu niby na gwarancji producenta, ale tak na prawdę to nie (już nie mogę zgłosić do Allegro). A o Horn nie wiem co myśleć, ale na pewno nie podoba mi się to, że niby są głównym dystrybutorem w Polsce, a nie wiedzą skąd ten egzemplarz się wziął, a odpowiedź od nich trzeba wyciągać siłą bo nagminnie ignorują formularze i maile. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek72 Napisano 4 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2022 Jeszcze niedawno adapter był dostępny na olx za 280 pln Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 4 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2022 11 godzin temu, KonstruktorMarzen napisał: Denon pozostanie bezkarny sprzedawania sprzętu reklamowanego jako 4k/120hz, ale w praktyce bez 4k/120hz. niestety kupiłeś sprzęt nie z Polskiej dystrybucji. HORN bardzo o to dba i wręcz tępi takie zachowanie bo produkty w Polce sa droższe niż w europie. 11 godzin temu, KonstruktorMarzen napisał: A o Horn nie wiem co myśleć, ale na pewno nie podoba mi się to, że niby są głównym dystrybutorem w Polsce, a nie wiedzą skąd ten egzemplarz się wziął, a odpowiedź od nich trzeba wyciągać siłą bo nagminnie ignorują formularze i maile. Ignorowanie jest raczej normalne. W sensie nienormalne ale częste o może tak. Kup go po prostu we własnym zakresie. A mam inne pytanie, Czy komuś się zdarzyło że Polski dystrybutor wymienił HDMI w amplitunerach Yamahy? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 4 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2022 35 minut temu, Piotr Sonido napisał: niestety kupiłeś sprzęt nie z Polskiej dystrybucji. HORN bardzo o to dba i wręcz tępi takie zachowanie bo produkty w Polce sa droższe niż w europie. @KonstruktorMarzen jak wyżej i dobrze zrobiłeś, że nie kupiłeś od polskiego dystrybutora, teraz tylko trzeba ustalić skąd jest sprzęt. Moja propozycja, napisz do Horn Europe i poproś o pomoc, ja obstawiam, że sprzęt będzie z Niemiec? Napisz też do tego Oleks niech się określą. Niestety ale firmy w Polsce traktują klienta jak dojną krowę. 36 minut temu, Piotr Sonido napisał: up go po prostu we własnym zakresie. chyba sobie żartujesz? Zapłacił za sprzęt i adapter który dla właścicieli jest darmowy, dlaczego ma niby za to płacić? Już tutaj pisałem, to Wy sprzedawcy odpowiadacie za taki stan rzeczy, że dystrybutor ma takie podejście. My użytkownicy możemy tylko u was nie kupować. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 4 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2022 Co to jest Horn Europe? 1 minutę temu, lolekdrugi napisał: chyba sobie żartujesz? Zapłacił za sprzęt i adapter który dla właścicieli jest darmowy, dlaczego ma niby za to płacić? Już tutaj pisałem, to Wy sprzedawcy odpowiadacie za taki stan rzeczy, że dystrybutor ma takie podejście. My użytkownicy możemy tylko u was nie kupować. Dlatego że nie kupil od Polskiego dystrybutora. A sprzedawca jak to w Polsce ma to gdzieś. normalna sprawa. Ty wszędzie tylko wietrzysz spiski, złodziei, naciągaczy. Zawsze jesteś za reklamowaniem jesli coś nie spełnia wymogów. Zamiast teraz gadać przyszedł czas na akcje. Bardzo proszę i pomóż koledze. Pisz, dzwoń. Reklamuj. Zobaczymy co uzyskasz. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 4 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2022 58 minut temu, Piotr Sonido napisał: Co to jest Horn Europe? skrót myślowy, chodziło mi o kogoś z EU jest strona: https://eu.horn.eu/ ale w kontakcie adresy do poszczególnych krajów, zatem ja bym wysłał maila i w CC każdego z nich z opisem jak Polski dystrybutor traktuje klientów. 59 minut temu, Piotr Sonido napisał: Ty wszędzie tylko wietrzysz spiski, złodziei, naciągaczy. a nie jest tak w Polsce? Wszyscy są mili do chwili gdy nie zobaczą gotówki a potem さようなら 1 godzinę temu, Piotr Sonido napisał: Bardzo proszę i pomóż koledze. Pisz, dzwoń. Reklamuj. Zobaczymy co uzyskasz. ale Ty jesteś świadom tego, że ja nie jestem stroną? Tak samo jak to nie ja jestem stroną w przypadku gdy piszę do dystrybutora? Już to raz tłumaczyłem ale widzę, że jak grochem o ścianę? Dla mnie jako kupującego, sprzedawca jest stroną. Tutaj w sumie Horn fajny wypych zrobił. Czyli to dystrybutor daje adaptery tylko zgodnie z prawem dystrybutor nie jest stroną dla kupującego. Jest nią sklep. I to sklep powinien uderzyć do dystrybutora w imieniu klienta. Już to tutaj tłumaczyłem nie jeden raz ale handlowcy na forum nadal próbują zaklinać rzeczywistość. To WY macie to ogarnąć dla klienta. Nie klient. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 4 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 4 sierpnia 2022 My? Jacy my Jak już coś to oni. Poza tym to było jasno powiedziane. Kupujesz od Polskiego dystrybutora masz wsparcie, nie to szukaj go sam. 54 minuty temu, lolekdrugi napisał: I to sklep powinien uderzyć do dystrybutora w imieniu klienta. Tak pewnie może go od nich kupić ale HORN im nie sprzeda bo to nie jest ich autoryzowany partner. PAT. Mowie Tylko że lubisz tak pisać o reklamacji o walczeniu. więc po prostu pomóż koledze. Podzwonić możesz, on będzie maile wysyłał. Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 5 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 5 sierpnia 2022 22 godziny temu, Piotr Sonido napisał: Mowie Tylko że lubisz tak pisać o reklamacji o walczeniu. więc po prostu pomóż koledze. Podzwonić możesz, on będzie maile wysyłał. gdybyśmy nie siedzieli na forum, uznałbym, że masz problem z czytaniem, ale forum wymaga tej umiejętności zatem poddaje się, nie potrafię Ci tego wyjaśnić, próbowałem wiele razy. Proszę nie pisz do mnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonstruktorMarzen Napisano 6 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 6 sierpnia 2022 Dnia 4.08.2022 o 09:16, Piotr Sonido napisał: Kupujesz od Polskiego dystrybutora masz wsparcie, nie to szukaj go sam. Kupiłem u polskiego sprzedawcy, na polskim serwisie. Nie było nigdzie informacji "Uwaga, to zagraniczna dystrybucja, gdzie Horn będzie miał kupującego gdzieś!". Była za to "gwarancja producenta" 🙄 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2022 Dnia 6.08.2022 o 17:36, KonstruktorMarzen napisał: Kupiłem u polskiego sprzedawcy, na polskim serwisie. Nie było nigdzie informacji "Uwaga, to zagraniczna dystrybucja, gdzie Horn będzie miał kupującego gdzieś!". Była za to "gwarancja producenta" 🙄 Takie informację są udzielane na stronach dystrybutorów. Oni podają sklepy które są ich partnerami. Czasem nawet sklepy które maja ich produkty a własnie importują prywatnie. Jeśli kupiłeś u Polskiego sprzedawcy to możesz co najwyżej zgłosić rękojmie. Z tym że nie wiem czy ona tu obejmie gdyz wiedziałeś jaki produkt kupujesz. On miał tą wadę HDMI w momencie zakupu. Niestety gwarancja producenta w Polsce to nie ma czegoś takiego. Nie w audio. Uwierz ja jestem po Twojej stronie, ale za duzo lat w tym siedziałem żeby patrzeć na to przez różowe okulary jak Lolek. Nie takie problemy mieli klienci którzy przychodzili z zakupionymi "gdzie indziej" produktami. Dlatego mówie, czy nie prościej będzie kupić na allegro / olx ten fix i już. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 8 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 8 sierpnia 2022 Dnia 6.08.2022 o 17:36, KonstruktorMarzen napisał: Kupiłem u polskiego sprzedawcy, na polskim serwisie. Nie było nigdzie informacji "Uwaga, to zagraniczna dystrybucja, gdzie Horn będzie miał kupującego gdzieś!". Była za to "gwarancja producenta" 🙄 tak jak napisałem Ci wcześniej, ustal z której dystrybucji pochodzi ten amplituner, dzwoń do OLEKSA (sprzedawcy) i niech Ci poda skąd go ma, wtedy dzwoń do tamtego dystrybutora. Ja bym ewentualnie wysłał jeszcze tego maila do całej EU tak jak wcześniej sugerowałem, któryś się w końcu odezwie. Na wpisy Piotr Sonido uważaj, on jest handlowcem i będzie bronił sprzedawców w Polsce bo sam nim był/jest. Na pewno bym za własne pieniądze nie kupił tego adaptera. W najgorszej sytuacji zwrot sprzętu. Ale na pewno spróbowałbym ustalić skąd jest ten sprzęt i w taki sposób działać. Jak widać w PL sprzedawcy robią co chcą i mają wypych na klientów nie próbują w ogóle zmienić rynku bo im to na rękę gdyż jak kupujesz sprzęt poza Polską to tracą kasę zatem godzą się na takie zagrywki dystrybutora. Nie daj się i ciśnij sprzedawcę o ten adapter oraz o informacje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 9 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 9 sierpnia 2022 Twoje wpisy nie są już nawet śmieszne. One zakrawają o absurd a na pewno sa karykatura tego co powinno się pisać na forum i w jaki sposób rozmawiać z osobami poszukującymi pomocy. Dnia 8.08.2022 o 09:48, lolekdrugi napisał: tak jak napisałem Ci wcześniej, ustal z której dystrybucji pochodzi ten amplituner, dzwoń do OLEKSA (sprzedawcy) i niech Ci poda skąd go ma, wtedy dzwoń do tamtego dystrybutora. Chce to zobaczyć jak taki Janusz biznesu zdradza skąd ma sprzęt. Chciałbym też widzieć telefon do lokalnego dystrybutora z informacją że chcesz aby ten wysłał Ci do Polski HDMI. Kolejna sprawa Dnia 8.08.2022 o 09:48, lolekdrugi napisał: Ja bym ewentualnie wysłał jeszcze tego maila do całej EU tak jak wcześniej sugerowałem, któryś się w końcu odezwie. To też musze zobaczyć. Z całym szacunkiem @KonstruktorMarzen przykro mi że takie osoby próbują Ci w nieudolny sposób pomóc. Chyba że Lolek w końcu pokaże klasę a nie tylko sianie zamętu i pomoże Ci. Wysyłając maile do całej EU 😱 Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toni Napisano 22 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 22 sierpnia 2022 Hej, W piątek dostałem maila od Yamahy że mój amplituner kwalifikuje się do wymiany płytki hdmi, ktoś jeszcze dostał takiego maila? zastanawiam się czy to jest prawilny mail, żebym potem nie szukał amplitunera na policji:), widze że serwisem zajmuję się firma "let me repair" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 23 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 23 sierpnia 2022 Zadzwoń do serwisu. Ja kiedyś dzwoniłem to niemiły Pan mi powiedział że oni tego nie robią w Polsce i nie może mi pomóc. nieco się zdziwiłem bo powiedziałem że mam z Polskiej dystrybucji. Ale może w końcu się za to wzieli. Po roku wypada Zadzwoń czy to nie fejk. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz P. Napisano 30 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2022 Dnia 31.10.2021 o 12:39, Łukasz P. napisał: Pytanie bo możliwe że się zakręciłem ? Mam Denona S750(q21) kupiony w tym roku. Wysłałem prośbę o adapter na adres horn.eu jakieś 2 miesiące temu jak również dzisiaj ponownie ale póki co brak odzewu. Przysługuje mi adapter oraz czy na poprawny adres wysyłam info o dostawie ? Dnia 31.10.2021 o 13:13, Butler napisał: Nie łapiesz się na adapter. On dotyczy wyłącznie modeli w których specyfikacja pozwala na 4K 120Hz i 8K 60Hz a więc AVR-A110, AVR-X6700H, AVR-X4700H, AVR-X3700H, AVR-X2700H, AVR-S960H. Twój amp mimo iż niedawno kupiony należy do poprzedniej serii która obsługuje max 4K 60Hz i nie ma na pokładzie HDMI 2.1. Wracam z tematem, dotarł do mnie adapter spk618 🤭Wysłałem prośbę w październiku 2021r zanim dostałem od was powyższe info. Chyba tam nie sprawdzają albo „skąpo objawowo” sprawdzają do jakiego modelu klient zamawia gdyż mój model jak kolega wyżej napisał nie posiada hdmi 2.1 Dla pewności sprawdziłem i faktycznie nie działa . Pozostaje wystawić na aukcje, może będzie ktoś chętny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 31 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 Wystaw tutaj na giełdę. Ktoś tego ostatnio szukał. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz P. Napisano 31 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 Dzięki za info, jaka jest mniej więcej przyzwoita cena dla obu stron ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek72 Napisano 31 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 Ostatnio na olx był za 280 pln Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toni Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 Dnia 23.08.2022 o 08:28, Piotr Sonido napisał: Zadzwoń do serwisu. Ja kiedyś dzwoniłem to niemiły Pan mi powiedział że oni tego nie robią w Polsce i nie może mi pomóc. nieco się zdziwiłem bo powiedziałem że mam z Polskiej dystrybucji. Ale może w końcu się za to wzieli. Po roku wypada Zadzwoń czy to nie fejk. Piotr Zadzwoniłem i podobnie jak u Ciebie nieniły Pan powiedział mi to samo co tobie że robią to za granicą i nie może mi pomóć, po czym trochę sie zagotowalem że jak to centrala ich nie informuje o takiej akcji to on nic nie wie, i w sumie to się dalej nic nie dowidziałem, ciekwy jestem czy ktoś również dostał takiego maila. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 września 2022 Udostępnij Napisano 2 września 2022 11 godzin temu, Toni napisał: Zadzwoniłem i podobnie jak u Ciebie nieniły Pan powiedział mi to samo co tobie że robią to za granicą i nie może mi pomóć, po czym trochę sie zagotowalem że jak to centrala ich nie informuje o takiej akcji to on nic nie wie, i w sumie to się dalej nic nie dowidziałem, ciekwy jestem czy ktoś również dostał takiego maila. No dla mnie to jest abstrakcja. To po co jest Polski dystrybutor? Przez takie działanie tylko tym bardziej zachęcają do kupna gdzie indziej. A że Yamaha ma i tak europejska gwarancję więc bez rożnicy. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.