CzarnyCharakter Napisano 25 lipca 2021 Udostępnij Napisano 25 lipca 2021 Hej, chciałbym się przywitać, to mój pierwszy post Dostałem w prezencie Yamahe rn602 i kolumny Indiana Line 561N Jako totalny "świeżak" nie wiedziałem że nie ma kabli w zestawie, udałem się do sklepu to mi polecili AudioQuest sLiP DB14/4 lub AudioQuest Rocket 11. Nie znam się na tym totalnie, przeczytałem już wiele tematów na forum ale nic to nie zmieniło. Z tego co wyczytałem to wszyscy polecają chord clearway, ale do tych kolumn chyba potrzebuje kabla z 4 żyłami na każdą kolumnę ? Co powinienem wiedzieć ?:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wito76 Napisano 25 lipca 2021 Udostępnij Napisano 25 lipca 2021 MOŻESZ, ale nie musisz dać kabel z 4 żyłami na kolumnę. Pewnie są zworki/blaszki między górnymi a dolnymi zaciskami na kolumnie. Jeśli nie ma to sam robisz sobie zworki z miedzianego przewodu i wtedy dojeżdżasz dwoma żyłami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wito76 Napisano 25 lipca 2021 Udostępnij Napisano 25 lipca 2021 O bi-wire chodzi koledze, tak się domyślam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzarnyCharakter Napisano 25 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 lipca 2021 49 minut temu, Wito76 napisał: O bi-wire chodzi koledze, tak się domyślam. tak dokładnie. 48 minut temu, JaZz napisał: A, to bez sensu podobno. Autorze, moim zdaniem podłącz normalnie pojedynczo. Połącz zaciski jak Wito pisał, kablem lub dołączonymi blaszkami. Tylko pamiętaj minus z minusem, plus z plusem. Kiedyś będziesz mógł dokupić kabel czy coś pokombinować z tym bi wire (nie wnikałem nigdy jak to się spina) ale chłopaki z branży mówią że to nic nie daje. tylko że teraz nie mam żadnych kabli, więc wszystko stoi jeszcze nie podłączone. A te co wyżej dałem będą ok ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...