Skocz do zawartości

Jakie kable do Yamahy R-N602 + Indiana Line Tesi 561

Recommended Posts

Hej, chciałbym się przywitać, to mój pierwszy post :)

Dostałem w prezencie Yamahe rn602 i kolumny Indiana Line 561N

Jako totalny "świeżak" nie wiedziałem że nie ma kabli w zestawie, udałem się do sklepu to mi polecili AudioQuest sLiP DB14/4 lub AudioQuest Rocket 11.

Nie znam się na tym totalnie, przeczytałem już wiele tematów na forum ale nic to nie zmieniło.

Z tego co wyczytałem to wszyscy polecają chord clearway, ale do tych kolumn chyba potrzebuje kabla z 4 żyłami na każdą kolumnę ?

Co powinienem wiedzieć ?:)

A Yamaha 602 ma w ogóle możliwość bi ampu? Wydaje mi się że nie. 

No tak patrzę na fotkę i nie ma. Ma wyjścia na kolumny a i b, czyli możesz nagłośnić dwie strefy a nie podpiąć  kolumny w bi ampie. 

Edytowano przez JaZz

A, to bez sensu podobno. 

Autorze,  moim zdaniem podłącz normalnie pojedynczo. Połącz zaciski jak Wito pisał, kablem lub dołączonymi blaszkami. Tylko pamiętaj minus z minusem, plus z plusem. :D

Kiedyś będziesz mógł dokupić kabel czy coś pokombinować z tym bi wire (nie wnikałem nigdy jak to się spina) ale chłopaki z branży mówią że to nic nie daje. 

Edytowano przez JaZz

49 minut temu, Wito76 napisał:

O bi-wire chodzi koledze, tak się domyślam.

tak dokładnie.

48 minut temu, JaZz napisał:

A, to bez sensu podobno. 

Autorze,  moim zdaniem podłącz normalnie pojedynczo. Połącz zaciski jak Wito pisał, kablem lub dołączonymi blaszkami. Tylko pamiętaj minus z minusem, plus z plusem. :D

Kiedyś będziesz mógł dokupić kabel czy coś pokombinować z tym bi wire (nie wnikałem nigdy jak to się spina) ale chłopaki z branży mówią że to nic nie daje. 

tylko że teraz nie mam żadnych kabli, więc wszystko stoi jeszcze nie podłączone. A te co wyżej dałem będą ok ?

Chord clearway? Nie miałem ich, ale jakbym nie miał teraz kabla to sam bym od nich zaczął.