Manjek Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 (edytowany) Witam Zakupiłem Wzmacniacz Rotel RA1572 w promocja na TopHifi Katowice. Wzmacniacz dziś przyszedł. Po wypakowaniu strasznie opalcowany więc widać stał na półce 😞 zo gorsza po podłączeniu żadne źródło nie gra. Wzmacniacz się uruchamia i pokazuje że idzie jakiś strumień ale kolumny milczą... Przywróciłem ustawienia fabryczne ale niestety nic to nie dało żadnych dzwięków. podłączałem przez bluetooch oraz wejscie optyczne jak i coaxy. Uwalony ? NIe wiem jak można wysłać niesprawny wzmacniacz... Edytowano 1 września 2021 przez Manjek mój błąd Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 No, witaj, a coś więcej, że Rotel nie gra. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manjek Napisano 1 września 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 września 2021 Nie poprostu podłączyłam do sieci, kolumny no i źrudła. Wybieram źródła włączam muzyke i z kolumn cisza. NIe wiem co jeszcze można zrobić. NIe ma żadnej instrukcji obsługi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 (edytowany) Spokojnie i od początku. Czy włączona jest odpowiednia para kolumn? To ten przełącznik A/B na froncie. Edytowano 1 września 2021 przez Grzesiek202 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manjek Napisano 1 września 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 września 2021 Tak oczywiscie włączyłem obie pary dla pewnosci (świeci a i b) po włączeniu dzwieku z telefonu na wyswietlaczu pojawia się ApTX i jakośc strumienia domniewam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 Skoro nie gra, odeślij go do sklepu i to jak najszybciej. Brak instrukcji i jak mówisz opalcowany. Tez mi się kiedyś tak trafiło, tylko ze całkiem innego rodzaju sprzętem. Tez kupiony promocyjnie. Szybko odesłałem i trzy dni później dostałem nowy sprzęt. Cena została ta sama. Spawdz jeszcze raz wszystkie połączenia, byś przypadkiem czegoś nie przeoczył. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manjek Napisano 1 września 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 września 2021 Ok tak zrobię jutro piszę email pakuje i wysyłam. Wczesniej miałem CXA60 może trochę prostrzy sprzęt ale ten tez nie jest skomplikowany. Ręce opadaja jak ludzie mają wszystko w d... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 (edytowany) Ale ja też nie miałem instrukcji w pudełku tylko taka plansze dla szybkiego uruchomienia. Niezbyt ona pomocna. Rozumiem, że jak na razie próbujesz włączyć muzykę tylko przez bluetooth? Masz mozliwosc puścić inaczej? Te bezprzewodowe sposoby czasami wymagają jakichś ustawień, a ten wzmacniacz ma płytkę CD i wejście internetowe dla aktualizacji. Jeśli możesz, to włącz przez inne źródło. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale te wyjścia głośnikowe miały też jakieś oznaczenia w zależności od impedancji kolumn. Nie pamiętam jednak dokładnie jak to było. Edytowano 1 września 2021 przez Grzesiek202 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manjek Napisano 1 września 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 września 2021 Jak pisałem 3 różne źródła poszły i nic. a co do ustawien głośników nie sprawdzałem ani nie widziałem w menu czegoś takiego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 Podłącz kolumny tylko pod jedne zaciski np. górne. Włącz tylko 1 (jeden) przycisk pod które masz podłączane kolumny, nie a+ b. Albo A, albo B. Co jest źródłem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 1 września 2021 Udostępnij Napisano 1 września 2021 (edytowany) Dopiero teraz widzę Twoj pierwszy post w takiej formie (po edycji?), gdzie piszesz, że testowałeś również wejścia cyfrowe. No to dziwna sprawa. Ja takiego Rotela oddałem w poniedziałek, ale w inne miejsce. W sumie był bardzo fajny. Edytowano 1 września 2021 przez Grzesiek202 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 września 2021 Udostępnij Napisano 2 września 2021 Dziwne jest to że w pierwszej kolejności piszesz na forum zamiast do sklepu. Wypalcowany, ok nie przyłożyli się nawet do jego wyczyszczenia przed pakowaniem, ale żeby nie działał totalnie. Ciężko im sobie to wyjaśnić. Ale tak czy siak koniecznie załatwiasz to ze sklepem. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 2 września 2021 Udostępnij Napisano 2 września 2021 (edytowany) Tylko nie daj sobie wcisnąć zgłoszenia gwarancyjnego i naprawy. Zażądaj zwrotu sprzętu lub wymiany na nowy w dziewiczym, jeszcze nieotwieranym pudełku. Jak nie mają to zwrot i tu masz nówkę w dobrej cenie. https://www.olx.pl/d/oferta/rotel-ra-1572-srebrny-nowy-CID99-IDLeh83.html#069e652b9d Edytowano 2 września 2021 przez HQ150 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 2 września 2021 Udostępnij Napisano 2 września 2021 16 godzin temu, Manjek napisał: Nie poprostu podłączyłam do sieci, kolumny no i źrudła. Wybieram źródła włączam muzyke i z kolumn cisza. NIe wiem co jeszcze można zrobić. NIe ma żadnej instrukcji obsługi. Sprzedawca ma obowiązek zapewnić Ci instrukcję w języku polskim. Ja dostałem duże plansze oraz po napisaniu do sklepu, dosłano mi instrukcję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 2 września 2021 Udostępnij Napisano 2 września 2021 Zadzwoń przede wszystkim do sklepu, w którym kupowałeś sprzęt. Niech zabiorą głos i zaproponują rozwiązanie w tej sytuacji. Instrukcja w języku polskim powinna być dołączona czy to w formie elektronicznej czy papierowej. Wiemy natomiast, że w przypadku niektórych sprzętów ciężko jest się doprosić o przetłumaczenie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 września 2021 Udostępnij Napisano 3 września 2021 Ale o to musi zadbać dystrybutor. To po prostu część jego pracy. Dnia 2.09.2021 o 07:44, HQ150 napisał: Tylko nie daj sobie wcisnąć zgłoszenia gwarancyjnego i naprawy. Agree Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.