Franciszek Lazyta Napisano 15 września 2021 Udostępnij Napisano 15 września 2021 (edytowany) Witam koleżanki i kolegów, tak jak w tytule: w przypływie emocji kupiłem używane contour 5.4, budżet już trzeszczy i co teraz? Miałem amplituner arcam avr600 i dac ca100. Źródło to komputer z Jriver po usb. Nie mam doświadczenia więc opiszę po swojemu :grało trochę jak przez "matową szybę" Kolega podłączył swojego Roxan k3 i było wyraźnie lepiej, mam go kupić czy może Caspian m2 ? A może coś jeszcze?. Budżet to 6-7k za używany wzmacniacz. Czy jest dla mnie jakiś ratunek? Franek Edytowano 15 września 2021 przez Franciszek Lazyta Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 września 2021 Udostępnij Napisano 16 września 2021 To niestety wymagające kolumny. Trop miałeś dobry. Caspian M2 pod każdym kątem jest lepszy od K3. I jego da się dostac nawet taniej niż masz budżet. Z tym że on nie jest demonem mocy. Więc klasyczne słuchanie zapewni Ci dobry poziom. Ale jesli myślisz o dyskotece to już z Dynaudio nie. Ale fakt jest to jeden z liderów. Możesz pomyśleć jeszcze o Atoll IN 200 albo Denon PMA 2010 / 2020 Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franciszek Lazyta Napisano 16 września 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 września 2021 Hmm, a już myślałem że wiem😞. Faktycznie Atoll chyba byłby lepszy bo nigdy nie wiadomo kto mnie odwiedzi i czego zechce posłuchać. To idąc w stronę mocy może hegel h300? A może powinienem dozbierać na coś jeszcze innego. Jestem zwolennikiem sprzętu używanego (oczywiście że względów ekologicznych). Ciekawe czy na forum była już kiedyś taka maruda jak ja? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...