Skocz do zawartości

Spotify Connect - problem z dźwiękiem


Johan

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Od kilku tygodni mam problem z aplikacją Spotify ponieważ podczas odsłuchu muzyki ( Onkyo tx 8390 ) sprzęt dostaje "kopa" i samoczynnie nastepuje eksplozja dźwięku prawie na maksa skali amplitunera. Sytuacja ta powtórzyła mi się już dwukrotnie i niewiem co może być jesj przyczyną. Co ciekawe oryginalna apka Onkyo Controller działa bez zarzutu obsługując Tidala czy Dezeera.

Problem dotyczy tylko Spotify connect. W konsekwencji tej sytuacji zmuszony jestem zaniechać odsłuchów przez Onkyo. Nie dzieje się natomiast nic przy transmisji na słuchawki, ale jest to wyjątkowo niekomfortowa sprawa. Może ktoś z uczestników posiada również ten model i czy nie zaobserwował u siebie w/w usterki. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się to przy włączaniu czy przy zmianie źródła?

Zobacz w menu czy nie masz ustawionego volume podczas power on na jakąś wartość.

Czy

Odpalasz Spotify na lapku powiedzmy że gra na 1/3 skali dajesz connect i wskakuje na 100%?

Zainstaluj jeszcze raz spotify na telefonie.  Czy innym urządzeniu będącym pilotem

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i dziekuję za chęć pomocy. jestem jedyny na koncie, uzytkownikiem jestem od momentu zaistnienia Spotify w Polsce. Oczywiście mój sprzęt ewaluował, ale nigdy nie miałem takich problemów. Amplituner uzytkuję od ponad 2 lat. Gdy stało się to pierwszy raz o malo nie umarłem na zawał. W trosce o glośniki nie slucham w tej chwili Spotify inaczej niż przez słuchawki. Niewiem dokładnie jaka jest przyczyna , słyszę tylko skutek. Przeglądam ustawienia aplikacji na telefonie i nie mogę znaleźć rozwiązania.

1 godzinę temu, S4Home napisał:

A co jest "odtwarzaczem"? Telefon, tablet, komputer, TV? Czy pod Twoje konto jest jeszcze ktoś podpięty?

odtwarzaczem jest głównie telefon, ale korzystam też z laptopa i komputera stacjonarnego

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest odtwarzaczem czy pilotem?

Halo bo teraz nieco mylimy pojęcia.

Korzystasz z connecta tak? To nie jest odtwarzaczem  jedynie pilotem.

Dnia 1.12.2022 o 07:40, Piotr Sonido napisał:

Odpalasz Spotify na lapku powiedzmy że gra na 1/3 skali dajesz connect i wskakuje na 100%?

Zainstaluj jeszcze raz spotify na telefonie.  Czy innym urządzeniu będącym pilotem

?

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie będzie miał i to ogromny, bo wtedy jak ktoś jest połączony z urządzeniem (już raz go dodał jako urządzenie Connect) i wyjdzie na zewnątrz to może koledze zmienić głośność z dowolnego miejsca, a nawet więcej - puścić dowolny kawałek bez przebywania w tej samej sieci WiFi (spróbuj sobie nawet przełączyć się na LTE i zobaczysz co możesz zrobić). Dlatego pytałem czy ktoś jeszcze ma dostęp do jego konta Spotify. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , u mnie to samo . Wzmacniacz Hegel 120. Głośność w telefonie nie ma tu znaczenia, nie wysterujesz wzmacniacza na maxa przez telefon. W Heglu ustawiasz we wzmacniaczu maksymalne wzmocnienie dźwięku wedle uznania (np. max 65) a i tak przez connect podbija do 99 czyli do końca. Coś w oprogramowaniu spieprzyli, wczoraj wszystko było ok. Przez streamer connect działa bez zmian.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, S4Home napisał:

Właśnie będzie miał i to ogromny, bo wtedy jak ktoś jest połączony z urządzeniem (już raz go dodał jako urządzenie Connect) i wyjdzie na zewnątrz to może koledze zmienić głośność z dowolnego miejsca, a nawet więcej - puścić dowolny kawałek bez przebywania w tej samej sieci WiFi (spróbuj sobie nawet przełączyć się na LTE i zobaczysz co możesz zrobić). Dlatego pytałem czy ktoś jeszcze ma dostęp do jego konta Spotify. 

Dzięki za odpowiedź. jestem jedynym użytkownikiem i z tego co wiem jestem jedynym użytkownikiem konta

3 godziny temu, Marcin Szyperski napisał:

Witam , u mnie to samo . Wzmacniacz Hegel 120. Głośność w telefonie nie ma tu znaczenia, nie wysterujesz wzmacniacza na maxa przez telefon. W Heglu ustawiasz we wzmacniaczu maksymalne wzmocnienie dźwięku wedle uznania (np. max 65) a i tak przez connect podbija do 99 czyli do końca. Coś w oprogramowaniu spieprzyli, wczoraj wszystko było ok. Przez streamer connect działa bez zmian.

witam !!

Dzięki za Twoją odpowiedź.

Użytkuję Spotify od kliku dobrych lat i do tej pory nigdy nie miałem z tym problemu, wręcz uważałem, że to najlepsza apka na rynku.

Zrestartowałem i ponownie zainstalowałem  aplikację Spotify na wszystkich urządzeniach  natomiast amplituner przywróciłem do ustawień fabrycznych. 

Na razie słucham tylko Tidala, a Spotify tylko na słuchawkach ponieważ boję się o wytrzymalość głośników wysokotonowych.

Może poczekam do aktualizacji oprogramowania w amplitunerze i wtedy spróbuję ponownie choć denerwuje mnie fakt, że płacę abonament, a nie mogę z niego w pełni korzystać.

Może odezwie się ktoś kto jest posiadaczem Onkyo i czy nie ma podobnych problemów

 

13 minut temu, Johan napisał:

Dzięki za odpowiedź. jestem jedynym użytkownikiem i z tego co wiem jestem jedynym użytkownikiem konta

witam !!

Dzięki za Twoją odpowiedź.

Użytkuję Spotify od kliku dobrych lat i do tej pory nigdy nie miałem z tym problemu, wręcz uważałem, że to najlepsza apka na rynku.

Zrestartowałem i ponownie zainstalowałem  aplikację Spotify na wszystkich urządzeniach  natomiast amplituner przywróciłem do ustawień fabrycznych. 

Na razie słucham tylko Tidala, a Spotify tylko na słuchawkach ponieważ boję się o wytrzymalość głośników wysokotonowych.

Może poczekam do aktualizacji oprogramowania w amplitunerze i wtedy spróbuję ponownie choć denerwuje mnie fakt, że płacę abonament, a nie mogę z niego w pełni korzystać.

Może odezwie się ktoś kto jest posiadaczem Onkyo i czy nie ma podobnych problemów

 

Podczas pisania przyszło mi coś jeszcze do głowy, a mianowicie podczas próby sterowania pilotem na wyświetlaczu amplitunera cyferki poziomu głośności cofały się kilka poziomów raz w jedną, a raz w drgą stronę. Niebywałe. To było preludium tego co mało później nastąpić czyli podczas próby zmiany utworów eksplodującego nagle i przesterowanego dźwięku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.12.2022 o 17:31, Marcin Szyperski napisał:

Witam , u mnie to samo . Wzmacniacz Hegel 120. Głośność w telefonie nie ma tu znaczenia, nie wysterujesz wzmacniacza na maxa przez telefon. W Heglu ustawiasz we wzmacniaczu maksymalne wzmocnienie dźwięku wedle uznania (np. max 65) a i tak przez connect podbija do 99 czyli do końca. Coś w oprogramowaniu spieprzyli, wczoraj wszystko było ok. Przez streamer connect działa bez zmian.

Witam 

Dalej masz problemy ze Spotify?

Ustaliłeś przyczynę ?

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By nie zakładać nowego tematu.
Spotkał się ktoś by podczas słuchania spotify (niektóre kawałki) dźwięk był zniekształcony - efekt jak przesterowane głośniki w małym radyjku przenośnym , lekkie harczenie ?

Sprawdzałem eARC hdmi z tv apka , spotify z amplitunera , spotify z komputera via hdmi - bez zmian.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Też to zauwazyłem, ale ostatnio nie było z tym problemu. Niestety zdarza się to nie tylko na spotify.

Pisałem zresztą o tym już kilkanaście miesięcy temu na forum. 

Niewiem z czego to wynika, ale wcześniej miałem amplituner Yamaha RN-602 i to się zdarzało , a teraz mam Onkyo tx 8390 i też się zdarzało.

Myslałem, ze jestem upierdliwy, że może to wina sprzętu , może też i sluchawek.  Kupiłem inne kable, zrestartowałem cały sprzęt i to sie zdarzało.

Tym razem mam inny problem, a dotyczy to głownie Spotify i niestabilność aplikacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Podepnę się pod temat , bo chociaż mięło 3-4 miesiące od dyskusji, to problem wcale nie zniknął. Miłem (nie)przyjemność dwukrotnie doznać stanu przedzawałowego w ostatnim miesiącu właśnie poprzez wykręcenie głośności na maxa przez spotify connect. Nie wiem od czego to zależy , ale po wyjściu np. z aplikacji , i ponownym wejściu w celu zmiany utworu , aplikacja wykręca poziom głośności ma maxa. Poszukałem trochę , i prawdopodobnie jest to wina samej aplikacji , chociaż zgłaszane są problemu użytkowników iOS , którzy po aktualizacji telefonu do wersji 16 spotkali się z identycznym problemem. Ogólnie problem dalej istnieje (najnowsza wersja oprogramowania wzmaka, aplikacji, telefon) skreśla w moim przypadku korzystanie z tej funkcji na moim sprzęcie. Nie wiem jak sprawdzę czy to zostało naprawione , bo przeżycie jest koszmarne i nie polecam...

Dajcie znać, czy też borykacie się z tym problemem. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Dnia 1.12.2022 o 07:40, Piotr Sonido napisał:

Dzieje się to przy włączaniu czy przy zmianie źródła?

Zobacz w menu czy nie masz ustawionego volume podczas power on na jakąś wartość.

Czy

Odpalasz Spotify na lapku powiedzmy że gra na 1/3 skali dajesz connect i wskakuje na 100%?

Zainstaluj jeszcze raz spotify na telefonie.  Czy innym urządzeniu będącym pilotem

Piotr

Witam

Jestem posiadaczem Onkyo tx 8390 już od ponad 2 lat i niestety nie ma możliwości odsłuchu Tidala  poprzez Tidal Connect. Odsłuch można prowadzić poprzez Airplay i jakość jest taka sama. Jedynym ograniczeniem jest pojemność baterii w telefonie

Pozdrawiam

janusz

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Johan napisał:

Witam

Jestem posiadaczem Onkyo tx 8390 już od ponad 2 lat i niestety nie ma możliwości odsłuchu Tidala  poprzez Tidal Connect. Odsłuch można prowadzić poprzez Airplay i jakość jest taka sama. Jedynym ograniczeniem jest pojemność baterii w telefonie

Pozdrawiam

janusz

Tak. Onkyo nie ma connecta na Tidal.

Ale w czym rzecz?

Bo wcześniej rozmowa była o Spotify i głośności.

Piotrek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...

Cześć, podpinam się i ja pod ten temat, chociaż mój problem jest nieco inny. Mam tą samą sytuację z zawałem co przedmówcy i dzieje się to ze spotify, które uruchamiam na TV SONY przez WiFi ale dokładniej przez Chromecast bo na TV Android. Nawet jak nie włączam sterowania playlistą, które może odbywać się z kompa (Mac) lub telefonu (iPhone), to i tak następuje zawał gdy TV podgłaśnia się na MAXA. Teraz testuję połączenie przez Spotify Conect, zobaczymy jak będzie. Dajcie znać jeżeli ktoś ma podobny problem z połączeniem ze zwykłym TV, a nie z highendowym sprzętem.

 

dzięki

Marek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...