Johan Napisano 30 listopada 2022 Udostępnij Napisano 30 listopada 2022 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Od kilku tygodni mam problem z aplikacją Spotify ponieważ podczas odsłuchu muzyki ( Onkyo tx 8390 ) sprzęt dostaje "kopa" i samoczynnie nastepuje eksplozja dźwięku prawie na maksa skali amplitunera. Sytuacja ta powtórzyła mi się już dwukrotnie i niewiem co może być jesj przyczyną. Co ciekawe oryginalna apka Onkyo Controller działa bez zarzutu obsługując Tidala czy Dezeera. Problem dotyczy tylko Spotify connect. W konsekwencji tej sytuacji zmuszony jestem zaniechać odsłuchów przez Onkyo. Nie dzieje się natomiast nic przy transmisji na słuchawki, ale jest to wyjątkowo niekomfortowa sprawa. Może ktoś z uczestników posiada również ten model i czy nie zaobserwował u siebie w/w usterki. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 1 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2022 Dzieje się to przy włączaniu czy przy zmianie źródła? Zobacz w menu czy nie masz ustawionego volume podczas power on na jakąś wartość. Czy Odpalasz Spotify na lapku powiedzmy że gra na 1/3 skali dajesz connect i wskakuje na 100%? Zainstaluj jeszcze raz spotify na telefonie. Czy innym urządzeniu będącym pilotem Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 1 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2022 A co jest "odtwarzaczem"? Telefon, tablet, komputer, TV? Czy pod Twoje konto jest jeszcze ktoś podpięty? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 1 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 grudnia 2022 witam i dziekuję za chęć pomocy. jestem jedyny na koncie, uzytkownikiem jestem od momentu zaistnienia Spotify w Polsce. Oczywiście mój sprzęt ewaluował, ale nigdy nie miałem takich problemów. Amplituner uzytkuję od ponad 2 lat. Gdy stało się to pierwszy raz o malo nie umarłem na zawał. W trosce o glośniki nie slucham w tej chwili Spotify inaczej niż przez słuchawki. Niewiem dokładnie jaka jest przyczyna , słyszę tylko skutek. Przeglądam ustawienia aplikacji na telefonie i nie mogę znaleźć rozwiązania. 1 godzinę temu, S4Home napisał: A co jest "odtwarzaczem"? Telefon, tablet, komputer, TV? Czy pod Twoje konto jest jeszcze ktoś podpięty? odtwarzaczem jest głównie telefon, ale korzystam też z laptopa i komputera stacjonarnego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2022 Jest odtwarzaczem czy pilotem? Halo bo teraz nieco mylimy pojęcia. Korzystasz z connecta tak? To nie jest odtwarzaczem jedynie pilotem. Dnia 1.12.2022 o 07:40, Piotr Sonido napisał: Odpalasz Spotify na lapku powiedzmy że gra na 1/3 skali dajesz connect i wskakuje na 100%? Zainstaluj jeszcze raz spotify na telefonie. Czy innym urządzeniu będącym pilotem ? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 2 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2022 Telefon czy tablet w Twoim przypadku działa na zasadzie pilota także nie będzie miał znaczenia. Zacząłbym od przywrócenia ustawień fabrycznych w amplitunerze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2022 Właśnie będzie miał i to ogromny, bo wtedy jak ktoś jest połączony z urządzeniem (już raz go dodał jako urządzenie Connect) i wyjdzie na zewnątrz to może koledze zmienić głośność z dowolnego miejsca, a nawet więcej - puścić dowolny kawałek bez przebywania w tej samej sieci WiFi (spróbuj sobie nawet przełączyć się na LTE i zobaczysz co możesz zrobić). Dlatego pytałem czy ktoś jeszcze ma dostęp do jego konta Spotify. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 2 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2022 Witam , u mnie to samo . Wzmacniacz Hegel 120. Głośność w telefonie nie ma tu znaczenia, nie wysterujesz wzmacniacza na maxa przez telefon. W Heglu ustawiasz we wzmacniaczu maksymalne wzmocnienie dźwięku wedle uznania (np. max 65) a i tak przez connect podbija do 99 czyli do końca. Coś w oprogramowaniu spieprzyli, wczoraj wszystko było ok. Przez streamer connect działa bez zmian. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 grudnia 2022 4 godziny temu, S4Home napisał: Właśnie będzie miał i to ogromny, bo wtedy jak ktoś jest połączony z urządzeniem (już raz go dodał jako urządzenie Connect) i wyjdzie na zewnątrz to może koledze zmienić głośność z dowolnego miejsca, a nawet więcej - puścić dowolny kawałek bez przebywania w tej samej sieci WiFi (spróbuj sobie nawet przełączyć się na LTE i zobaczysz co możesz zrobić). Dlatego pytałem czy ktoś jeszcze ma dostęp do jego konta Spotify. Dzięki za odpowiedź. jestem jedynym użytkownikiem i z tego co wiem jestem jedynym użytkownikiem konta 3 godziny temu, Marcin Szyperski napisał: Witam , u mnie to samo . Wzmacniacz Hegel 120. Głośność w telefonie nie ma tu znaczenia, nie wysterujesz wzmacniacza na maxa przez telefon. W Heglu ustawiasz we wzmacniaczu maksymalne wzmocnienie dźwięku wedle uznania (np. max 65) a i tak przez connect podbija do 99 czyli do końca. Coś w oprogramowaniu spieprzyli, wczoraj wszystko było ok. Przez streamer connect działa bez zmian. witam !! Dzięki za Twoją odpowiedź. Użytkuję Spotify od kliku dobrych lat i do tej pory nigdy nie miałem z tym problemu, wręcz uważałem, że to najlepsza apka na rynku. Zrestartowałem i ponownie zainstalowałem aplikację Spotify na wszystkich urządzeniach natomiast amplituner przywróciłem do ustawień fabrycznych. Na razie słucham tylko Tidala, a Spotify tylko na słuchawkach ponieważ boję się o wytrzymalość głośników wysokotonowych. Może poczekam do aktualizacji oprogramowania w amplitunerze i wtedy spróbuję ponownie choć denerwuje mnie fakt, że płacę abonament, a nie mogę z niego w pełni korzystać. Może odezwie się ktoś kto jest posiadaczem Onkyo i czy nie ma podobnych problemów 13 minut temu, Johan napisał: Dzięki za odpowiedź. jestem jedynym użytkownikiem i z tego co wiem jestem jedynym użytkownikiem konta witam !! Dzięki za Twoją odpowiedź. Użytkuję Spotify od kliku dobrych lat i do tej pory nigdy nie miałem z tym problemu, wręcz uważałem, że to najlepsza apka na rynku. Zrestartowałem i ponownie zainstalowałem aplikację Spotify na wszystkich urządzeniach natomiast amplituner przywróciłem do ustawień fabrycznych. Na razie słucham tylko Tidala, a Spotify tylko na słuchawkach ponieważ boję się o wytrzymalość głośników wysokotonowych. Może poczekam do aktualizacji oprogramowania w amplitunerze i wtedy spróbuję ponownie choć denerwuje mnie fakt, że płacę abonament, a nie mogę z niego w pełni korzystać. Może odezwie się ktoś kto jest posiadaczem Onkyo i czy nie ma podobnych problemów Podczas pisania przyszło mi coś jeszcze do głowy, a mianowicie podczas próby sterowania pilotem na wyświetlaczu amplitunera cyferki poziomu głośności cofały się kilka poziomów raz w jedną, a raz w drgą stronę. Niebywałe. To było preludium tego co mało później nastąpić czyli podczas próby zmiany utworów eksplodującego nagle i przesterowanego dźwięku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 3 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 grudnia 2022 Dnia 2.12.2022 o 17:31, Marcin Szyperski napisał: Witam , u mnie to samo . Wzmacniacz Hegel 120. Głośność w telefonie nie ma tu znaczenia, nie wysterujesz wzmacniacza na maxa przez telefon. W Heglu ustawiasz we wzmacniaczu maksymalne wzmocnienie dźwięku wedle uznania (np. max 65) a i tak przez connect podbija do 99 czyli do końca. Coś w oprogramowaniu spieprzyli, wczoraj wszystko było ok. Przez streamer connect działa bez zmian. Witam Dalej masz problemy ze Spotify? Ustaliłeś przyczynę ? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 4 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2022 13 godzin temu, Johan napisał: Witam Dalej masz problemy ze Spotify? Ustaliłeś przyczynę ? Pozdrawiam Powiem szczerze że nie sprawdzałem bo na codzień korzystam ze streamera. Spotify Connect używam sporadycznie. Głównie słucham Tidal. Przy okazji sprawdzę czy coś się zmieniło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 4 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2022 By nie zakładać nowego tematu. Spotkał się ktoś by podczas słuchania spotify (niektóre kawałki) dźwięk był zniekształcony - efekt jak przesterowane głośniki w małym radyjku przenośnym , lekkie harczenie ? Sprawdzałem eARC hdmi z tv apka , spotify z amplitunera , spotify z komputera via hdmi - bez zmian. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 4 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 grudnia 2022 witam Też to zauwazyłem, ale ostatnio nie było z tym problemu. Niestety zdarza się to nie tylko na spotify. Pisałem zresztą o tym już kilkanaście miesięcy temu na forum. Niewiem z czego to wynika, ale wcześniej miałem amplituner Yamaha RN-602 i to się zdarzało , a teraz mam Onkyo tx 8390 i też się zdarzało. Myslałem, ze jestem upierdliwy, że może to wina sprzętu , może też i sluchawek. Kupiłem inne kable, zrestartowałem cały sprzęt i to sie zdarzało. Tym razem mam inny problem, a dotyczy to głownie Spotify i niestabilność aplikacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 6 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 6 grudnia 2022 Sprawdziłem, teraz Connect nie działa wcale. Airplay oraz streamer odtwarza Spotify bez problemu.Zakładam że to przejściowe problemy i niedługo wszystko wróci do normy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 6 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 grudnia 2022 Ok. Dzięki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 7 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 grudnia 2022 Czyli coś jest z connectem na Spotify w takim razie. Może jakiś update? Miejmy nadzieję że do HiFi. A problemy sa chwilowe. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 9 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 grudnia 2022 Dla zainteresowanych. Wszystko działa . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 9 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 grudnia 2022 Więc przypuszczam, że to albo sprawa sprzętowa albo sprawa sieci. Będę to obserwował. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierogan Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 Podepnę się pod temat , bo chociaż mięło 3-4 miesiące od dyskusji, to problem wcale nie zniknął. Miłem (nie)przyjemność dwukrotnie doznać stanu przedzawałowego w ostatnim miesiącu właśnie poprzez wykręcenie głośności na maxa przez spotify connect. Nie wiem od czego to zależy , ale po wyjściu np. z aplikacji , i ponownym wejściu w celu zmiany utworu , aplikacja wykręca poziom głośności ma maxa. Poszukałem trochę , i prawdopodobnie jest to wina samej aplikacji , chociaż zgłaszane są problemu użytkowników iOS , którzy po aktualizacji telefonu do wersji 16 spotkali się z identycznym problemem. Ogólnie problem dalej istnieje (najnowsza wersja oprogramowania wzmaka, aplikacji, telefon) skreśla w moim przypadku korzystanie z tej funkcji na moim sprzęcie. Nie wiem jak sprawdzę czy to zostało naprawione , bo przeżycie jest koszmarne i nie polecam... Dajcie znać, czy też borykacie się z tym problemem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 Nie borykam się. Spotify idzie "na streamer", a głośność na wzmacniaczu ustawiam sam, ręcznie. Rozumiem, że Ty masz amplituner. Wyłącz możliwość sterowania głośnością poprzez telefon i będzie po problemie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 kwietnia 2023 Dnia 1.12.2022 o 07:40, Piotr Sonido napisał: Dzieje się to przy włączaniu czy przy zmianie źródła? Zobacz w menu czy nie masz ustawionego volume podczas power on na jakąś wartość. Czy Odpalasz Spotify na lapku powiedzmy że gra na 1/3 skali dajesz connect i wskakuje na 100%? Zainstaluj jeszcze raz spotify na telefonie. Czy innym urządzeniu będącym pilotem Piotr Witam Jestem posiadaczem Onkyo tx 8390 już od ponad 2 lat i niestety nie ma możliwości odsłuchu Tidala poprzez Tidal Connect. Odsłuch można prowadzić poprzez Airplay i jakość jest taka sama. Jedynym ograniczeniem jest pojemność baterii w telefonie Pozdrawiam janusz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PorkOne Napisano 2 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 2 kwietnia 2023 Jakość nie jest taka sama, bo Airplay jest stratny i telefon konwertuje bezstratny FLAC na stratny AAC 256kbps i taki sygnał wysyła do amplitunera. Inna sprawa czy osoba słuchająca słyszy różnicę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 2 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 kwietnia 2023 Zawsze zostaje jeszcze chromecast Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 2 kwietnia 2023 8 godzin temu, Johan napisał: Witam Jestem posiadaczem Onkyo tx 8390 już od ponad 2 lat i niestety nie ma możliwości odsłuchu Tidala poprzez Tidal Connect. Odsłuch można prowadzić poprzez Airplay i jakość jest taka sama. Jedynym ograniczeniem jest pojemność baterii w telefonie Pozdrawiam janusz Tak. Onkyo nie ma connecta na Tidal. Ale w czym rzecz? Bo wcześniej rozmowa była o Spotify i głośności. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek.Z Napisano 13 lutego Udostępnij Napisano 13 lutego Cześć, podpinam się i ja pod ten temat, chociaż mój problem jest nieco inny. Mam tą samą sytuację z zawałem co przedmówcy i dzieje się to ze spotify, które uruchamiam na TV SONY przez WiFi ale dokładniej przez Chromecast bo na TV Android. Nawet jak nie włączam sterowania playlistą, które może odbywać się z kompa (Mac) lub telefonu (iPhone), to i tak następuje zawał gdy TV podgłaśnia się na MAXA. Teraz testuję połączenie przez Spotify Conect, zobaczymy jak będzie. Dajcie znać jeżeli ktoś ma podobny problem z połączeniem ze zwykłym TV, a nie z highendowym sprzętem. dzięki Marek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.