Maciej H Napisano 6 lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 lutego 2023 Witam. Nie jestem znawca tematu, ale oddałem aktywne głośniki firmy Klipsch R41pm na reklamację. Piszczał aktywny głośnik. Głośniki spędziły ponad miesiąc w serwisie. Otrzymałem odpowiedź że serwis rzeczywiście stwierdził piszczenie ale nie jest to uznane jako wada, gdyż jest to cecha cyfrowego wzmacniacza klasy D. Czy to prawda? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Charicki Napisano 6 lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 lutego 2023 (edytowany) Miałem kilka wzmacniaczy klasy D i żaden nie piszczał. Ewidentnie próbują się wykręcić od odpowiedzialności. Skorzystaj z rekojmi albo napisz im maila ze chcesz nowy sprawny sprzęt bądź zwrot pieniędzy. W przeciwnym razie kierujesz sprawę do UOKIK. Zadziała. Napisz nam co to za sklep. Edytowano 6 lutego 2023 przez Artur Charicki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 6 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 lutego 2023 (edytowany) Sklep x-kom. Zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi żądając zwrotu pieniędzy. Po upływie dwóch tygodni dostałem odpowiedź, że nie uznają reklamacji i wysyłają głośniki do autoryzowanego serwisu na dodatkową weryfikację. Minął miesiąc. Wysłałem maila do x-kom, że przez ich opieszałość nie mogę pracować i uczyć się oraz żadam nowych i sprawnych głośników w terminie do 7 dni w przeciwnym wypadku zgłoszę sprawę do UOKiK. Po 5 dniach dostałem odpowiedź. Serwis stwierdził że głośniki piszczą ale nie jest to wada tylko standardowa cecha wzmacniaczy klasy D. Jak je otrzymają i zweryfikują sfinalizują zgłoszenie. Edytowano 6 lutego 2023 przez Maciej H Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Charicki Napisano 6 lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 lutego 2023 Graja na czas. Zgłaszaj do UOKIK. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBIXXX Napisano 6 lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 lutego 2023 (edytowany) Ściema mam wzmacniacz klasy D i nic nie piszczy, mam też suba z takim samym wzmacniaczem wbudowanym i nic takiego nie występuje, robią cie............ Zgłaszaj na UOKiK i tyle. Edytowano 6 lutego 2023 przez ROBIXXX Błędy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 7 lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 lutego 2023 nie jest to prawda. Jest to bardzo słaby produkt. Czy serwis Konsbud HiFi? Jeśli to uważają za normalną pracę to znakomity dystrybutor dostał tak renomowane produkty. Trzeba będzie uważać na amplitunery teraz. Ehhh Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 7 lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 lutego 2023 Mamy u siebie R41PM i nie ma takiego problemu. Zadzwoń lub wyślij maila bezpośrednio do serwisu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 7 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 lutego 2023 Dostałem informację od serwisu w której można przeczytać, że mój głośnik był porównywany z innym egzemplarzem i pisk występuje ale nie jest to wada. Chyba zostanie jedynie droga sądowa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 lutego 2023 Udostępnij Napisano 8 lutego 2023 Kiedy je kupiłeś? Oddaj je do sklepu w ramach rękojmi. Sklep będzie się bujał z takim dystrybutorem. Bo to nie Twoja sprawa żeby iść do sądu. Nie no żeby się wypinać z reklamacją przy tak tanim produkcie..... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 8 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 lutego 2023 Oddałem je do sklepu w ramach rękojmi, ale sklep twierdzi że pisk to cecha wzmacniacza klasy D. Nie chcą wymienić na nowe, nie chcą oddać pieniędzy. Kupione były we październiku ubiegłego roku. Przetrzymują je półtora miesiąca i nie chcą uznać reklamacji. Droga reklamacyjna została wyczerpana gdyż odrzucają wszystkie moje argumenty. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 8 lutego 2023 Udostępnij Napisano 8 lutego 2023 Pisk to nie cecha wzmacniacza klasy D, co najwyzej to cecha kiepskiego / wadliwego wzmacniacza. Jak w opisie produktu nie stalo nigdzie, ze ma prawo piszczec, to uderzaj do rzecznika praw konsumenta. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 8 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 lutego 2023 Jednak według firmy X-kom piszczący wzmacniacz w głośnikach Klipsch to normalna cecha i nie stanowi wady. Nie poinformowali mnie przed zakupem o takich "właściwościach" tego wzmacniacza klasy D. Myślę że droga reklamacyjna została wyczerpana i będę zmuszony wkroczyć na drogę sądową... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 8 lutego 2023 Udostępnij Napisano 8 lutego 2023 Zacznij od rzecznika. Sądy to ostateczne sposoby. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 9 lutego 2023 Udostępnij Napisano 9 lutego 2023 22 godziny temu, Maciej H napisał: Oddałem je do sklepu w ramach rękojmi, ale sklep twierdzi że pisk to cecha wzmacniacza klasy D. Nie chcą wymienić na nowe, nie chcą oddać pieniędzy. Kupione były we październiku ubiegłego roku. Przetrzymują je półtora miesiąca i nie chcą uznać reklamacji. Droga reklamacyjna została wyczerpana gdyż odrzucają wszystkie moje argumenty. No to sklep do UOKIK. No i oczywiście napisz co to za sklep wmawia takie pierdoły klientowi. Ok XKOM, no to jak na takiego giganta to WSTYD! 12 godzin temu, Mariusz Kopacki napisał: Zacznij od rzecznika. Sądy to ostateczne sposoby. Zgadzam się. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 9 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 lutego 2023 Zapytałem się firmy X-kom, gdzie przed zakupem mogłem się doszukać informacji o tym że głośniki firmy Klipsch mają wzmacniacze klasy D które piszczą i jest to normalne zjawisko. Otrzymałem dość ciekawą odpowiedź która zamieszczam poniżej. "opis produktu podchodzi od producenta i nigdy nie zawiera on informacji na temat specyfiki budowy danego produktu i wynikających z niej konsekwencji. Do zapoznania się ze specyfikacją i budową kupowanego sprzętu najlepiej korzystać ze specjalistycznych źródeł jak strony producenckie, recenzje sprzętu lub fora. Niewykluczone, że w pozbyciu się niepożądanego efektu pomoże "wygrzanie" urządzenia, czyli długotrwałe puszczenie z niego dźwięku. " Dodam że głośniki posiadam od września ubiegłego roku 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 9 lutego 2023 Udostępnij Napisano 9 lutego 2023 Opis wspomina o "indywidualnych wzmacniaczach o ultra niskim poziomie szumów zastosowanych w tym modelu" co wyklucza sie z generowaniem niepozadanego "pisku". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 9 lutego 2023 Udostępnij Napisano 9 lutego 2023 (edytowany) 4 godziny temu, Maciej H napisał: Niewykluczone, że w pozbyciu się niepożądanego efektu pomoże "wygrzanie" urządzenia, czyli długotrwałe puszczenie z niego dźwięku. " Jak dlugo są w ich posiadaniu? Edytowano 9 lutego 2023 przez Chyba Miro 84 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 9 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 lutego 2023 27 minut temu, Chyba Miro 84 napisał: Jak dlugo są w ich posiadaniu? Od 2 stycznia Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 9 lutego 2023 Udostępnij Napisano 9 lutego 2023 Że też nie wpadli na pomysł by od 2 stycznia "pozbyć sie niepożądanego efektu w/w wygrzewaniem"! 🤔 Obecnie jest 9 lutego. 6 godzin temu, Maciej H napisał: w pozbyciu się niepożądanego efektu pomoże "wygrzanie" urządzenia, Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 10 lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 lutego 2023 Napisali tak bo to sklep komputerowy przeciez kompletnie nie znają się na audio. Zdecydowanie do UOKIK Chodź mam jeszcze jeden pomysł. Napisz do mnie na PW bo wstydze się że o tym pomyslałem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 10 lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 lutego 2023 8 minut temu, Piotr Sonido napisał: Chodź mam jeszcze jeden pomysł. Napisz do mnie na PW bo wstydze się że o tym pomyslałem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 10 lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 lutego 2023 (edytowany) 3 godziny temu, Piotr Sonido napisał: Napisali tak bo to sklep komputerowy przeciez kompletnie nie znają się na audio. A może napisali tak bo wiedzą jak audiofile wierzą w wygrzewanie. 😉 Pytanie tylko ile jeszcze ma sie ten sprzet według Nich "wygrzać", skoro autor pisze że... Dnia 9.02.2023 o 09:26, Maciej H napisał: głośniki posiadam od września ubiegłego roku 😉 😉 Rozumiem przez to ze nie stoja w kartonie od tego czasu, tylko normalnie sa eksploatowane. Edytowano 10 lutego 2023 przez Chyba Miro 84 Gramatyka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 10 lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 lutego 2023 15 minut temu, Chyba Miro 84 napisał: A może napisali tak bo wiedzą jak audiofile wierzą w wygrzewanie. 😉 Pytanie tylko ile jeszcze ma sie ten sprzet według Nich "wygrzać", skoro autor pisze że... Az sie gwarancja / rekojmia skoncza Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 10 lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 lutego 2023 1 godzinę temu, Chyba Miro 84 napisał: A może napisali tak bo wiedzą jak audiofile wierzą w wygrzewanie. 😉 Pytanie tylko ile jeszcze ma sie ten sprzet według Nich "wygrzać", skoro autor pisze że... 😉 Rozumiem przez to ze nie stoja w kartonie od tego czasu, tylko normalnie sa eksploatowane. Tak były używane non stop, stąd moja decyzja o złożeniu reklamacji ponieważ pisk przeszkadzał mi w nocy podczas odsłuchu. Dzisiaj dostałem kolejna odpowiedź od firmy X kom. Zakwestionowałem pisk w wzmacniaczy sugerując się wiedzą użytkowników wypowiadających się w tym temacie. Oto odpowiedź: "Dzień dobry, opinia nieautoryzowanych serwisów nie jest w żaden sposób wiążąca. Jeśli chce Pan się odwołać od tego zgłoszenia i raz jeszcze przesłać sprzęt na dodatkową weryfikację, proszę o wypełnienie formularza" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 lutego 2023 Nie jest to rzeczywiście normalna praca, ponieważ coraz więcej pojawia się na rynku urządzeń pracujących w tej klasie i nie mają takich objawów, ale tutaj jeszcze pytanie, czy został wyeliminowany wpływ ewentualnie innych urządzeń z zewnątrz, ponieważ przyczyną takiego stanu mogą być np. wzmacniacze impulsowe pracujące w tym samym obwodzie elektrycznym, zasilacze LED-owe, baterie od laptopów itp. a nawet czasem przy posiadaniu fotowoltaiki tak się zdarzało i kiedyś nam zasugerował jeden z serwisów, że są takie problemy, przepięliśmy urządzenie u znajomego klienta i u niego działał rzeczywiście prawidłowo. Wtedy rzeczywiście zdarza się, że urządzenie buczy lub piszczy i to czasem nawet tak, że słychać to z kilku metrów dalej. Ale znamy też takie urządzenia, w których była/ jest to wada konstrukcyjna, więc na pewno się nie odważę tutaj wyrokować, bo nie mamy tych kolumn, nie testowaliśmy, nie mniej jednak ciekaw jestem jak się zakończy ta sytuacja, bo sami mieliśmy tak z VW, że facet z serwisu nam powiedział, że samochód zjeżdżający w prawo przy przyspieszaniu to nie jest jego wada tylko cecha, ale nie chciał podpisać oświadczenia, że jak się ktoś zabije i biegły stwierdzi, że była to wina właśnie tej "cechy" to bierze odpowiedzialność na siebie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.