Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

No nie namówisz mnie, ani na elektryka, ani tym bardziej na Chińczyka :)

Staram się wystrzegać produktów "made in china", a większości chińskich marek za niedługo już nie będzie.

Może ostaną się dawny brytyjski MG, oraz wspomniany przez Ciebie Byd.

Tak jak na dzień dzisiejszy jest spora grupa klientów, których nie namówisz na chińskie HiFi, tak jest także taka, która chińskiego auta nie kupi.

A z dostępnością części i serwisu to.....dokładnie wiem jak jest.

W latach 2000-2008 prowadziłem salon i serwis Hyundaia. Marka ta wówczas już od kilkunastu lat była na naszym rynku, a zdarzały się sytuacje (i to wcale nie odosobnione), że na części czekało się 2 tygodnie (jeśli były na centralny magazynie Europy - w Niemczech), lub 2-3 miesiące, jeśli ich w Europie nie było (szczególnie rzadko zamawiane części blacharskie - wsporniki, belki etc.)

Dlatego nie wierzę, że te nowe chińskie marki, które ostatnimi czasy pojawiły się w Polsce w sile nastu sztuk, mają stacje serwisowe i magazyny pełne części zamiennych. Nie wspominając o przeszkolonych serwisantach, łączności z serwisem centralnym etc.

No ale, kto Ci zabroni kupić chinola ?

 

 

1 godzinę temu, il Dottore napisał:

do chińskich muszą przyjść z Chin. 

:) 

Napisano
1 godzinę temu, terracan1929 napisał:

No nie namówisz mnie, ani na elektryka, ani tym bardziej na Chińczyka :)

Na elektryka to bym najgorszego wroga nie namawiał! :) Pisałem o hybrydach.

Natomiast co do Chinoli - to bardzo polecam chińskie klocki stereo! Bardzo, ponieważ stosunek cena/jakość dźwięku jest absolutnie poza wszelką konkurencją. 

Jeśli chodzi o samochody - to nie mam żadnych osobistych doświadczeń. Mówię tylko, co dziś można kupić i za ile. A to jest dopiero początek chińskiej ofensywy w branży moto. 

Pewnie, że najlepiej pójść do dealera Mercedesa i wyjechać nowym CDI, póki to jeszcze nie jest zabronione w tym europejskim "raju".  Ale (jak mawiał poeta) rzeczywistość skrzeczy. Więc zostaje europejski awaryjny shit z silnikami 3 cylindry, nędzną mocą i twardym  wnętrzem z przerobionych butelek PET. Bo tak wygląda współczesna motoryzacja w Europie. Albo Chinol z 50-100% mocniejszym motorem, supernowoczesnym układem hybrydowym i wyposażeniem, którego europejskie auta w tej klasie nigdy nawet nie widziały. Za te same pieniądze. Więc ja bardzo chińskiemu reżimowi kibicuję, bo dla mnie, jako konsumenta, jest to szansa na zakup czegoś dobrego i taniego. Zupełnie jak w przypadku DAC. 

Swoją drogą - posądzanie Chin o "zamordyzm" w warunkach antyludzkiego i antywolnościowego horroru jaki mamy w Europie, to jest hipokryzja level expert. A już słyszałem tak argumentujących idiotów, że oni "od tego reżimu nic nie kupią". 

Pewnie! Lepiej kupować od europejskich reżimów - jeszcze gorszych i jeszcze bardziej antyludzkich. 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...