il Dottore Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu 17 minut temu, tomek4446 napisał: Ta gałka jest genialna , prosta i genialna No właśnie. Była. Koniec gałki, jest tabletoza. Wszyscy chwalili. Komu to przeszkadzało? Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 1 godzinę temu, Nowy75 napisał: Tomasz,skoro zmieniasz co 5 lat ,kieruj się sercem I tu pojawia się problem. Żona jest zakochana w Maździe. Ta trójka ,którą mieliśmy to jak twierdzi był jej ulubiony samochód. Czuła go , parkowało jej się genialne i tak po ludzku lubiła to autko. Ja się skłaniam ku Toyocie , ale ja pojadę wszystkim , żona już nie koniecznie , więc to głównie Ona musi czuć się pewnie za kółkiem. Odpisz, cytując
Nowy75 Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu @tomek4446 to nie ma problemu- pomyśl o żonie i też kieruj się sercem😁 1 Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 1 godzinę temu, il Dottore napisał: Wszyscy chwalili. Komu to przeszkadzało? Nie ma gałki ? Jeździłem CX-5 jeszcze 3 lata temu i była ? Jedyne co mnie pamiętam wówczas wkurzyło , to to , że zmienili sterowanie lusterkami. W trójce miałem prosty joystick , lewe to w lewo i góra , dół , prawe analogicznie. A w tej CX-5 już wówczas zmienili na jakieś przyciski i już tak prosto nie było. Dlaczego ? Dlaczego zmieniać to co działa ? Pamiętam moją starą służbową Skodę Fabię combi 1,4 w gazie 75 KM. Autko nie do zajechania , robiłem ją 90 tys. km rocznie i nigdy nie zawiodła. A umówmy się , że raczej nie zdejmowałem nogi z gazu jak nagle np. asfalt się kończył A potem dostałem już nową Fabię 1,0 i to już była porażka. Robiłem długie trasy , więc komfort jazdy był istotny. I tak , w tej starej podłokietnik na drzwiach był wyprofilowany wręcz idealnie, by móc sobie oprzeć łokieć , w nowej cofnęli go o trzy centymetry i zmienili profil , bardziej opadał ku dołowi. No i komfort szlag trafił. Nie kumam , co autor projektu miał na myśli zmieniając to co dobre. 1 Odpisz, cytując
Nowy75 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu @tomek4446 a tak już całkiem poważnie,jak napisałeś,pojedziesz wszystkim, więc myśląc o Toyocie myślisz racjonalnie, jak facet: pakowna,serwis, itd. . Nie oszukujmy się,jazda Rawką pewnie do szczególnie ekscytujących nie należy. Skoro nie możesz być szczęśliwy jako kierowca ,to chociaż niech małżonka się cieszy. 1 Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowany) 3 godziny temu, Nowy75 napisał: Nie oszukujmy się,jazda Rawką pewnie do szczególnie ekscytujących nie należy Jak spojrzymy na aktualną ofertę Mazdy i Toyoty to aut które można posądzać o jakąkolwiek ekscytację z użytkowania znajdziemy pewnie z 2 albo 3. I nie będzie to żaden suv ani crossover. Edytowano 1 godzinę temu przez PanKlor Odpisz, cytując
Nowy75 Napisano 35 minut temu Napisano 35 minut temu @PanKlor. No tak,w sumie pobawić to się można w Toyocie GT 86 albo Maździe Mx-5,ale z tych dwóch marek prowadzenia bardziej pod kierowcę oczekiwałbym po Maździe. Odpisz, cytując
Kubakk Napisano 33 minuty temu Napisano 33 minuty temu Obecnie trzeba patrzeć ile jednorazowo będzie się jechać , na ile lat chcemy woza. Oleje 0w16/20 , gpf potrafią dosyć szybko niszczyć silnik , także 5lat+ gwary to obecnie minimum. W hybrydzie brałbym jakąś toyotę , rav4 / camry z 2,5 spoko opcja Siedzę w branży i u mnie następny wóz to już na audiofilskim prądzie raczej Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 11 minut temu Napisano 11 minut temu 22 minuty temu, Nowy75 napisał: @PanKlor. No tak,w sumie pobawić to się można w Toyocie GT 86 albo Maździe Mx-5,ale z tych dwóch marek prowadzenia bardziej pod kierowcę oczekiwałbym po Maździe. GT86 już nie ma, Supry chyba też. Zostal GR Yaris bo Corolli u nas nie oferuja. W Mazdzie jak zwykle MX5 i nic wiecej. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.