Skocz do zawartości

Bluesound Node 2 - problem


xymark

Recommended Posts

Witam, może ktoś będzie w stanie mi pomóc tutaj?

Mam od nowości Bluesound Node 2, którego jednak nie używałem ok roku. Teraz chciałem go podłączyć do sprzętu, ale po podłączeniu do zasilania cały czas świeci się dioda na czerwona i na nic nie reaguje. Co to może być? Czy ktoś może spotkał się z takim problem i wie jak go rozwiązać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, maxredaktor napisał:

 

4 minuty temu, maxredaktor napisał:

Dziękuję za szybką odpowiedź, ale niestety to nie pomaga. Trzymanie przycisku PLAY/PAUSE nic nie daje. Cały czas świeci się czerwona dioda :( Jak tylko podłączam do zasilania świeci na czerwono od razu ciągłym światłem i już. Pewnie trzeba będzie udać się do serwisu.

No i jeszcze ta cała obudowa się klei. To co od nowości wydawało się fajne w dotyku, takie lekko gumowane, teraz się klei do rąk i do ścierek kiedy próbuję przetrzeć. I nic nie pomaga. Nie wiem od czego to jest. Może od tego że przez dłuższy czas kiedy z niego korzystałem stał na wzmacniaczu i się nagrzewał. Ale chyba to nie jest normalne? 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum chyba już dostałem właściwą podpowiedź. Generalnie trzeba wgrać soft z pendrive'a przez USB. Wieczorem zobaczę czy pomoże.

A jeśli chodzi o obudowę, to u mnie tez przez długi czas nic się nie działo. A potem, po ok. 3 latach nagle zaczęła się kleić. Żaden środek nie pomaga. Już w desperacji nawet próbowałem benzyną ekstrakcyjną przetrzeć i nic. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już mam odpowiedź dlaczego mój Bluesound Node 2i nie działa. Wgranie firmware z pedrive'a po usb nie udało się. Cały czas świeci na czerwono po włożeniu pedrive'a. Więc przeszukałem jeszcze internet i okazało się takich przypadków pełno opisanych, jest to tak zwana czerwone światło śmierci. Jest to związane z tym, że w module zasilanie spuchły kondensatory. Ludzie piszą zbulwersowani że serwis Bluesound zaleca w takim przypadku zakup nowego urządzenia (oczywiście jeżeli nie jest na gwarancji). A więc jest to droga jednorazowa zabawka. 

Może komuś się przyda:

Bluesound Node2 Disassembly - YouTube 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, xymark napisał:

No to już mam odpowiedź dlaczego mój Bluesound Node 2i nie działa. Wgranie firmware z pedrive'a po usb nie udało się. Cały czas świeci na czerwono po włożeniu pedrive'a. Więc przeszukałem jeszcze internet i okazało się takich przypadków pełno opisanych, jest to tak zwana czerwone światło śmierci. Jest to związane z tym, że w module zasilanie spuchły kondensatory. Ludzie piszą zbulwersowani że serwis Bluesound zaleca w takim przypadku zakup nowego urządzenia (oczywiście jeżeli nie jest na gwarancji). A więc jest to droga jednorazowa zabawka. 

Może komuś się przyda:

Bluesound Node2 Disassembly - YouTube 

Cześć,

Dzięki za te informację. Pozwolisz, że skierujemy tą treść do producenta. Jak coś się dowiemy to wrócimy zwrotnie. Póki co, w bieżącym modelu nie zaobserwowaliśmy takiej sytuacji.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AudioTube napisał:

Mam gdzieś w kartonie na strychu oryginalny moduł zasilania z 2i. A nawet dwa.

Potrzebujesz? To wyślę. Nie pamiętam, ale filozofii większej tam nie ma, żeby samemu wymienić.
 

Chętnie przygarnę, nawet mogę odkupić za rozsądne pieniądze bo chciałbym jeszcze ten odtwarzacz trochę poużywać. A z wymianą problemu nie będę miał.

1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Cześć,

Dzięki za te informację. Pozwolisz, że skierujemy tą treść do producenta. Jak coś się dowiemy to wrócimy zwrotnie. Póki co, w bieżącym modelu nie zaobserwowaliśmy takiej sytuacji.

 

Ja nie mam nic przeciwko. Aczkolwiek ja z tym problemem nie zgłaszałem się jeszcze do serwisu bo dziś dopiero stwierdziłem że jest to problem kondensatorów a nie wgrania firmware. Natomiast komentarze pod filmikiem na youtube dają do myślenia, a też na forach zagranicznych pełno tego typu dyskusji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Cześć,

Dzięki za te informację. Pozwolisz, że skierujemy tą treść do producenta. Jak coś się dowiemy to wrócimy zwrotnie. Póki co, w bieżącym modelu nie zaobserwowaliśmy takiej sytuacji.

 

Producent o tym wie bo to jest opisane na ich stronie.

4 godziny temu, AudioTube napisał:

Poproszę adres na pw.  W czwartek wyślę dhl em

Szacun!

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Twierdzą, że problem został wyeliminowany w kolejnej wersji. Jak wspomniałem wcześniej. nie mamy żadnych zgłoszeń w najnowszym modelu.

No ja niestety mam starszy. Fajnie że wiedzą że pogonili ludziom sprzęt z problemem i teraz im każą kupić sobie nowy.

W najnowszym modelu zgłoszeń nie mają? Ale przecież to się okaże za parę lat. Te starsze modele też nie miały problemu do póki były na gwarancji. 

To jest dobry przykład jak firmy mając dobry pomysł na biznes zrażają do siebie klientów. Te kondensatory kosztują grosze dla tej firmy. Ogłosiliby akcję serwisową , wydaliby na to trochę kasy, ale byłoby to tańsze i z większym pożytkiem dla wizerunku firmy niż kupowanie reklam i pozytywnych testów w mediach. 

W każdym razie ja do takich firm już nie wracam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, xymark napisał:

No ja niestety mam starszy. Fajnie że wiedzą że pogonili ludziom sprzęt z problemem i teraz im każą kupić sobie nowy.

W najnowszym modelu zgłoszeń nie mają? Ale przecież to się okaże za parę lat. Te starsze modele też nie miały problemu do póki były na gwarancji. 

To jest dobry przykład jak firmy mając dobry pomysł na biznes zrażają do siebie klientów. Te kondensatory kosztują grosze dla tej firmy. Ogłosiliby akcję serwisową , wydaliby na to trochę kasy, ale byłoby to tańsze i z większym pożytkiem dla wizerunku firmy niż kupowanie reklam i pozytywnych testów w mediach. 

W każdym razie ja do takich firm już nie wracam.

Wątpię, żeby producent z premedytacją chciał tracić klientów. Wiele jest firmy, które z perspektywy czasu widzą "co się stało" ale pamiętajmy, że nie zawsze wszystko wychodzi na wierzch.

Co do akcji serwisowej, to mogę się zgodzić. Byłoby to z pewnością pozytywnie zapamiętane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Twierdzą, że problem został wyeliminowany w kolejnej wersji. Jak wspomniałem wcześniej. nie mamy żadnych zgłoszeń w najnowszym modelu.

Mówiłem o modelu numer 2. Być może wyeliminowali problem. Czas pokaże.

9 godzin temu, xymark napisał:

W najnowszym modelu zgłoszeń nie mają? Ale przecież to się okaże za parę lat. Te starsze modele też nie miały problemu do póki były na gwarancji. 

No dokładnie.

9 godzin temu, xymark napisał:

W każdym razie ja do takich firm już nie wracam.

Po połączeniu NADa z Blusoundem były problemy z modelem 338. Chwilo bardzo podobnie zamietli problem pod dywan.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.09.2023 o 15:12, Ben 1975 napisał:

Spróbuj spirytusem. Może być salicylowy.

 

Dnia 18.09.2023 o 16:12, Asia napisał:

Zdecydowanie polecam żółty Meglio - trochę trzeba popracować, ale da się zmyć tą lepką warstwę.

U Mnie też obudowa a BSN 2i delikatnie się lepi i kurzu nie można usunąć. Do tych specyfików jakaś ściereczka specjalna potrzebna jest? Wcześniej próbowałam na sucho przetrzeć różnymi ściereczkami nawet z mikrofibry, ale tylko pogorszyłem i mazaje z kurzu zostają 😠

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...