artj23 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 Nie rozumiem Was chcecie wypożyczać paczki a ze klient uwalił kolumny podczas odsłuchu to wina klienta i wtedy za to powinien być ukarany potracone o koszt takiego stanu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaz75 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 37 minut temu, artj23 napisał: Nie rozumiem Was chcecie wypożyczać paczki a ze klient uwalił kolumny podczas odsłuchu to wina klienta i wtedy za to powinien być ukarany potracone o koszt takiego stanu. Jak nie potrafisz szanować cudzej własności to nie pożyczaj nawet nie patrz w ich stronę,po to jest adnotacja ex demo, powystawowe, żebym wiedział co kupuję, godzę się na niższą jakoś,kosztem niższej ceny,ale chcę to wiedzieć przed zakupem, niektórzy z premedytacją kupują cztery ćwiartki auta, żeby je potem złożyć w całości,bo tak chcą,Ci co sprzedają to później jako bezwypadkowe auto,to Janusze biznesu,tak samo jak z tymi kolumnami, chce nowe, płace za nowe, chce ex demo,niech to jest w opisie. 6 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artj23 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 Nisza cena to wrzucenie kosztów straty dla salonów sklepów. Powiną się wprowadzić opłatę za wypożyczenie i zwroty tak aby po wystawowy był rzeczywiście tani. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
River Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 Dla mnie wystarczy co tu przeczytałem . Wszyscy już wiedzą jakie salony audio omijać. Brawo Ty. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 A co dopiero jak ktoś wypożycza kable , 1,2,3 200h pograne - wygrzane , jesteś 4 i słyszysz , proszę wygrzewać 100h będzie lepiej 4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel74 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 Ciekawe, w kontekście informacji z tego wątku, że na stronie Tophifi wciąż można kupić bs403 czarny połysk bez żadnej adnotacji, że produkt pochodzi z ekspozycji (nie mówiąc o tym, że można „kupić” produkt, który nie jest już dostępny) Pytanie do sklepu: co dostanę po zakupie tych głośników? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 27 minut temu, majkel74 napisał: Pytanie do sklepu: co dostanę po zakupie tych głośników? Paragon, chyba że na fakturę, to wtedy fakturę. 😁 3 godziny temu, Moonmadness napisał: Nie bardzo rozumiem podejścia salonu top hi-fi.kolumny za taką kwotę a nawet każde nowe winny być sprawdzane na miejscu przez zespół przy kliencie.piwtarzam.przy kliencie. A ja nie bardzo rozumiem jak można zapakować przy kliencie, kiedy ten jest z drugiego krańca Polski. Po to jest oferowana sprzedaż online, żeby klient nie musiał jechać setek kilometrów po kolumny, czy inny sprzęt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McKarmi Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 1 godzinę temu, artj23 napisał: Nisza cena to wrzucenie kosztów straty dla salonów sklepów. Powiną się wprowadzić opłatę za wypożyczenie i zwroty tak aby po wystawowy był rzeczywiście tani. A za odstąpienie od umowy zawartej na odległość też? Prawo daje możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez przyczyny w terminie do 14 dni. Dlaczego sprzedawca ma być stratny i taki sprzęt sprzedawać jako outlet? Co innego jeśli zwracany przedmiot nosi ślady używanego lub został uszkodzony. Wtedy kosztami powinien być obciążony kupujący. Tutaj IMO ewidentnie pracownik sklepu nie dopilnował stanu zwróconego produktu i poszło dalej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel74 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 No chyba nie do końca. Raczej jak ktoś zwrócił nawet po 14 dniach to głośniki nie byłyby tak zakurzone (tym bardziej jeden z nich) no i raczej klient by nie robił polerki bo po co. To mi bardziej wyglada na egzemplarz który od dłuższego czasu służył jako demówka i na koniec swojej „służby” dostał taki mało fachowy detailing, po czym poszedł na sprzedaż. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 (edytowany) Dnia 27.11.2023 o 12:20, KaroX napisał: Czy dobrze widzę numer?: J1780E008779 🤔 Edytowano 29 listopada 2023 przez Chyba Miro 84 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 wg mnie to 31780E008779 a jak już o nr fabrycznych mowa..... ma ktoś z Was jakąś stronę, na której po numerze seryjnym można sprawdzić np. rok budowy danego sprzętu ? Dokładnie chodzi mi o Yamahę. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 15 minut temu, terracan1929 napisał: wg mnie to 31780E008779 Masz rację. Spojrzałem wyżej i na tabliczce model 403 ma właśnie taką 3-ke👍 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moonmadness Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 (edytowany) 5 godzin temu, DiBatonio napisał: Paragon, chyba że na fakturę, to wtedy fakturę. 😁 A ja nie bardzo rozumiem jak można zapakować przy kliencie, kiedy ten jest z drugiego krańca Polski. Po to jest oferowana sprzedaż online, żeby klient nie musiał jechać setek kilometrów po kolumny, czy inny sprzęt. TO nie średniowiecze,salony top hifi akurat mają dużo salonów rozsianych po całej Polsce. Mozna poświecić te 2,3 godzinki swojego czasu kiedy planuje się zakup kolumn i obejrzeć je (już kupione) na miejscu przy zespole salonu.Właśnie aby uniknąć takich nieporozumień. Po samochód ludzie jeżdżą daleko,oglądają i dobijają targu.Kolumny za taka cenę,również można podjechać. Edytowano 29 listopada 2023 przez Moonmadness Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiBatonio Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 2 minuty temu, Moonmadness napisał: Mozna poświecić te 2,3 godzinki swojego czasu kiedy planuje się zakup kolumn i obejrzeć je (już kupione) na miejscu przy zespole salonu.Właśnie aby uniknąć takich nieporozumień. Serio? Jak już miałbym jechać te kilkaset kilometrów, to nie po to by patrzeć, jak ktoś mi pakuje kolumny do kartonu i wracać do domu. Tylko sam bym je zabrał. Masz rację, to nie średniowiecze, dlatego mamy możliwość zamawiania zdalnie, by nie tracić czasu na dojazdy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 29 listopada 2023 Udostępnij Napisano 29 listopada 2023 1 godzinę temu, Moonmadness napisał: Nie no bez przesady, po to są sklepy online by nie jeździć patrzeć jak jest pakowany towar przed wysyłką. Używane kolumny owszem trzeba obejrzeć przed zakupem ale jak zamawiasz fabrycznie nowe to taka sytuacja jak tu opisana nie powinna mieć miejsca 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaroX Napisano 30 listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 30 listopada 2023 Wlasnie wróciłem ze sklepu Top Hi-Fi w Bydgoszczy, gdzie bardzo mili i profesjonalni Panowie wymienili mi kolumny na inny egzemplarz. Dostałem fabryczne nówki. Były zapakowane tak jak poprzednie . Szybkie oględziny w sklepie przy sztucznym świetle nie wykazały żadnych wizualnych defektów. Obejrzę je jeszcze w sobotę przy świetle dziennym. Sprawę uważam na ten moment za zakończoną. Bardzo dziękuje Społeczności Forum za wsparcie oraz załodze Top Hi-Fi w Bydgoszczy oraz z forum za szybkie załatwienie sprawy. Jestem w pełni usatysfakcjonowany. 7 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawko69 Napisano 30 listopada 2023 Udostępnij Napisano 30 listopada 2023 Cieszymy się razem z Tobą. Ciekawe czy nagłośnienie sprawy na forum miało wpływ na dezyzję THF.? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 30 listopada 2023 Udostępnij Napisano 30 listopada 2023 4 minuty temu, Slawko69 napisał: Cieszymy się razem z Tobą. Ciekawe czy nagłośnienie sprawy na forum miało wpływ na dezyzję THF.? Każdą sprawę rozwiązujemy do końca. Nie ma wyjątku. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawko69 Napisano 30 listopada 2023 Udostępnij Napisano 30 listopada 2023 Pozwólcie że będę miał na ten temat swoje zdanie. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 30 listopada 2023 Udostępnij Napisano 30 listopada 2023 1 minutę temu, Slawko69 napisał: Pozwólcie że będę miał na ten temat swoje zdanie. Bardzo proszę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel74 Napisano 30 listopada 2023 Udostępnij Napisano 30 listopada 2023 Co producent na wasze zarzuty? Czemu wysłał Wam podniszczone głośniki? 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 1 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2023 Dnia 29.11.2023 o 13:25, River napisał: Wszyscy już wiedzą jakie salony audio omijać. Brawo Ty. Ja nie wiem. Jakie? Dnia 29.11.2023 o 18:46, terracan1929 napisał: ma ktoś z Was jakąś stronę, na której po numerze seryjnym można sprawdzić np. rok budowy danego sprzętu ? Dokładnie chodzi mi o Yamahę. Kiedyś producent to udostępniał. Napisałeś maila i Ci odpisali. 11 godzin temu, Slawko69 napisał: Cieszymy się razem z Tobą. Ciekawe czy nagłośnienie sprawy na forum miało wpływ na dezyzję THF.? Nie wiem jak tu ale już nie raz tak bywało z innymi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.