Skocz do zawartości

Lampowiec w szafce


Recommended Posts

Cześć, zacznę od tego, że jestem kompletnym laikiem, więc nie bijcie ;)

Otóż mam monitory Indiana Line 262 i powoli przymierzam się do wzmacniacza lampowego. Wiem, że grzeją one na potęgę i powinny być wystawione na swobodny obieg powietrza. Z drugiej strony jest taka mnogość modeli, mocy itd, że nie zaszkodzi zapytać czy sa jednak takie, które można uwięzić w przeszklonej z frontu szafce na pólce o wymiarach 45x45x30cm i... nie spłonąć? Czy jednak (o ile nie znajdę miejsca ze swobodnym chłodzeniem) powinienem jednak przestać śnic i skierować się ku hybrydom i tam szukać takiej, która brzmieniem będzie zbliżona do lampowca?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, marcinos80 napisał:

powinienem jednak przestać śnic i skierować się ku hybrydom i tam szukać takiej, która brzmieniem będzie zbliżona do lampowca?

A rozumiem , że ta szafka jest nie do ruszenia :) Nie ma znaczenia , czy będzie to tranzystor , hybryda , czy lampa , wszędzie w instrukcji znajdziesz zalecenie zapewnienia wentylacji.

A nie możesz przynajmniej wywiercić z tyłu otwornicą kilku otworów , lub wywalić całe " plecy" szafki ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja tez jestem laikiem co do lampowych. Jednak nie pomyslalbym, by wstawic takie cudo ( jesli kupisz, to po czesci pokierujesz sie wygladem 😏) do szafki.

Chyba raczej powinno to, jak napisales, miec swobodny obieg powietrza. Jesli by to byl pelnowymiarowy to osobiscie nie postawilbym go na takiej polce. 

Mniejszy, z mniejszymi lampami ? Jedynie jesli nie mialbym miejsca a bardzo go chcial miec.

Tutaj masz pogladowe zdjecie, jak ktos swojego ustawil. Tylko ze ten ma wokolo otwarta przestrzen.

afbeelding_2024-02-09_151824618.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach