Adam B Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 Cześć, Puszczam muzę z telefonu androida przez Tidal Connect na wiim pro. Po jakimś czasie aplikacja tidal na telefonie przestaje pokazywać aktualnie grany utwór i czas, "wisi" jakby na utworze, który rozpoczął granie. Nie widać postępu zarówno na widgecie na zablokowanym ekranie jak i na odblokowanym w aplikacji tidal. W aplikacji Wiim Home wszystko jest na bieżąco, utwór i czas odtwarzania jest aktualny. Wygląda jakby tidal "zasypiał" w androidzie. Wyłączyłem wszystkie oszczędzanie energii, usypianie aplikacji itp, nic nie pomaga. Muza/aplikacja Spotify Connect na tym samym zestawie działa bez problemu, wszystko pokazuje na bieżąco. Miał ktoś może taki problem? Jest to mocno upierdliwe. Odpisz, cytując
Artur Charicki Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 Mam to samo od jakiegoś czasu. Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 Miałem u siebie, ale już jakiś czas temu nie używam WiiMa. Rozwiązania problemu nie znalazłem. Odpisz, cytując
Adam B Napisano 14 maja 2024 Autor Napisano 14 maja 2024 Chyba podobny case, ale odpowiedź niezbyt konkretna. Ciekawe gdzie jest ten "tidal's speaker icon" https://forum.wiimhome.com/threads/tidal-connect-on-iphone-not-sync-with-wiim-after-iphone-auto-lock.1839/ Odpisz, cytując
Paweł Pawlik Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 U mnie tak się dzieje jak internet jest akurat słaby Odpisz, cytując
maxredaktor Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 Ja mam dobry internet, a problem także u mnie się pojawia. Ja korzystam z Node'a 2i. Odpisz, cytując
Artur Charicki Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 A u mnie problem się pojawia także podczas korzystania z Arcama Solo Uno przez chromecasta z Tagi TWA-10B i Wiim Mini. Także coś jest z Tidalem. Odpisz, cytując
Wito76 Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 Nie na Wiimie, ale też zdarza się ostatnio. Pomogło mi skillowanie apki Tidal i uruchomienie ponownie. Tak czy siak coś jest na rzeczy Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 (edytowany) Mam ten sam problem. Zgłosiłem do Tidala ale jeszcze nie odpowiedzieli. Edytowano 14 maja 2024 przez PanKlor Odpisz, cytując
maderos Napisano 14 maja 2024 Napisano 14 maja 2024 Problem znany i na reddit ( i zapewne gdzieś indziej ) poruszany. Nie ma na to lekarstwa póki co. Odpisz, cytując
Steffanex Napisano 14 czerwca 2024 Napisano 14 czerwca 2024 Dnia 14.05.2024 o 15:34, PanKlor napisał: Mam ten sam problem. Zgłosiłem do Tidala ale jeszcze nie odpowiedzieli. Hej. Mam ten sam problem. Czy odpowiedzieli już na Twoje pytanie ? Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.