Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Czyli jesteś zadowolony. Dzięki za informację! Statystycznie, sprzedażowo klienci najczęściej wybierają RN600 albo RN800. Są poprostu najciekawsze w swojej cenie.
-
Jak zwykle, producenci odlecieli z wyceną kosztów.🤣
-
Takich wątków już było wiele. Moim zdaniem trzeba sprawdzić wszystko po trochu, przejść pewną drogę i być bogatszym w nowe doświadczenia:)
-
Adam. Być może to co zaczynasz słyszeć w Spendorach to właśnie te emocje, których nie potrafię opisać.
-
-
Sprawdź obydwa jak masz okazję. W warunkach domowych to nie ma aż takiego znaczenia. XLR minimalizuje podatność na zakłócenia i jest lepszym wyborem przy dłuższych kablach lub tam, gdzie występuje dużo elektroniki w pobliżu. Natomiast RCA sprawdzi się w typowym systemie domowym, na krótkich odcinkach i gdy sprzęt nie jest w pełni zbalansowany – wtedy różnice mogą być niezauważalne
-
Krótko mówiąc kiedy podłączysz kabel RCA, niesymetryczny sygnał trafia do niesymetrycznego przedwzmacniacza i niesymetrycznej końcówki mocy bez przeróbki sygnału przez desymetryzator sygnału. Kiedy podłączysz XLR, sygnał zaraz za gniazdami wejściowymi, zostanie przekształcony w zwykły sygnał niesymetryczny, i dopiero potem trafi dalej na przedwzmacniacz i końcówkę mocy. Więc w tym konkretnym wypadku stosowanie XLR-ów mija się z celem, i jest przerostem formy nad treścią. Niby lepszość sygnału podanego na wejście XLR, gubi się w procesie desymetryzacji. Po polsku napięcie 4V z XLR zostanie zredukowane do dwóch Voltów. Czyli tej samej wartości którą podajesz kablem RCA. Do tego dochodzi łączenie połówek sygnału w całość, co nie dzieje się na wejściu RCA, które podaje sygnał bez obróbki, czyli lepiej, bo mniej kombinuje się z sygnałem.
-
https://www.olx.pl/d/oferta/audiofilski-wzmacniacz-stereo-vincent-sv-233-CID99-ID17n10s.html
- Today
-
Wilq zaczął obserwować Szukam wzmacniacza
-
Czesc, myślę ze maks do 3000, nie chcę niego gorszego niż C370, pewnie bede szukał używek, nowe jakościowe wzmaki to jednak sporo większy koszt
-
Dla mnie to zbyt skomplikowane. Dlatego zapytam wprost. Lepiej zastosować interkonekty XLR czy RCA ?
-
KrólKiczu zaczął obserwować ATC SCM19 | Odsłuchy w Q21
-
Ale nie zawsze efekt jest tak spektakularny jak wyżej 😉.
-
JacekWoy zaczął obserwować Wymiana KEF R3 Meta
-
Cześć wszystkim, Obecnie mam kolumny podstawkowe KEF R3 Meta, które grają z Rega Elex mk4 jako wzmacniaczem, a Nuprime DAC-9SE pełni funkcję tylko DACa. W moich uszach KEF R3 Meta brzmią ciemno i chłodno, gdzie średnica jest lekko wycofana, a góra pasma ma sporo detali. Nie są one mocno kłujące, ale wolałbym coś na kopułce niemetalowej. Myślę o zmianie na kolumny podstawkowe, które będą miały podobny poziom detali jak KEFy, ale z ciepłym i gładkim charakterem wysokotonowej kopułki, tak aby góra była łagodniejsza. Jednocześnie chcę, aby średnica była bardziej wyeksponowana i ciepła, czyli brzmienie bardziej analogowe i nasycone. Za bas odpowiada subwoofer REL T7x. Całość gra w około 30 m², więc szukam sporych, mocnych kolumn podstawkowych. Szukam podstawek podobnej klasy co KEF R3 Meta, które mógłbym znaleźć na rynku wtórnym w podobnym budżecie. Jeśli macie jakiekolwiek sugestie modeli, które warto sprawdzić, będę bardzo wdzięczny! Dzięki z góry! P.S Nie wiem czemu ale zawsze jak przychodzi koniec lata to mam taka wewnętrzną potrzebę zmiany czegoś 🙂
-
Wiecie co, im dłużej słucham Spendora Classic 3/1 to skłaniam się ku temu, że one wcale nie grają „po męsku” jak to chyba Rafał określił. Ani one twarde, ani ostre, góra miękka i delikatnie dozowana, średnica moim zdaniem barwna z lekkim dodatkiem ciepła. Jakby upłynniają całą muzykę. Często można spotkać opis brzmienia - coś gra nowocześnie i coś gra jak vintage. Może za duże uogólnienie ale ten Spendor właśnie - nie gra nowocześnie.
-
@lpomis Wracając do opon ...... pierwszy raz widzę takie spękania gumy. Było u mnie troche różnych opon, ja zasadniczo trzymałem się tych premium ale synowie mieli różne, lesze i gorsze jak to młodzież i ich dochody ale takiego spękania? nigdy. Po głowie kołacze mi myśl czy nie są to nalewki? Gdy pracowałem za zachodnia granica kupiłem tanie auto by tylko wozić co miesiąc kasę do PL żonie, auto było na marnych oponach wiec załatwiłem używki Goodyer z ładnym bieżnikiem, jakże było moje zdziwienie gdy w drodze powrotnej próbowałem odrobić spóźnienie i przy 170km/h zobaczyłem jak strzępy opony (prawy - przód) lecą w powietrze. Po oględzinach okazało się ze są to nalewki, dobrze zrobione nalewki i właśnie pierwsza się rozwarstwiła.
-
Przecież po to kupujemy nowe kolumny, żeby mieć potem pretekst do wymiany wzmacniacza na lepszy, czyż nie?
-
Muzyka na takich AVSłach😉 jest zawsze sprytnie dobrana, podobnie jak obrazy tv w salonach.
-
Mi też podobały się te monitory. Pytanie tylko czy muzyka nie była tam tak sprytnie dobrana, żeby każdy się zachwycił 😉.
-
Nie pamiętam jakie Dynie grały na AVS. Ich pech polegał na tym , że wyszedłem z pokoju Franco Serblina a to był dla mnie dźwięk wystawy
-
KrólKiczu zaczął obserwować Fezz Titania czy Silver Luna Prestige
-
W odpowiedzi na bezpośrednie pytanie użytkownika, Rotel RA-1572 MK I posiada zbalansowane wejścia XLR. W odpowiedzi na kluczowe pytanie o jego konstrukcję wewnętrzną, dane techniczne wskazują, że wzmacniacz jest wyposażony w dedykowany, różnicowy obwód wejściowy dla złączy XLR. Różnice w czułości wejściowej (440mV vs. 270mV) i napięciu przeciążenia (5.5V vs. 4V) w porównaniu do wejść RCA są mocnym dowodem na to, że inżynierowie Rotela zaprojektowali oddzielny tor sygnałowy, który aktywnie przetwarza i wykorzystuje naturę sygnału zbalansowanego, a nie tylko konwertuje go na sygnał niezbalansowany. Obwody wzmacniacza są zaprojektowane tak, aby aktywnie wykorzystywać zalety zbalansowanego sygnału w celu redukcji szumów. Wzmacniacz nie posiada jednak w pełni zbalansowanej ścieżki sygnału od wejścia aż do wyjścia, co jest rzadkością w tej klasie urządzeń. Zastosowanie dedykowanego stopnia wejściowego, który przetwarza sygnał zbalansowany, jest kluczowym elementem jego konstrukcji, potwierdzającym celowe i korzystne wykorzystanie tej technologii.
-
Te na zlocie chyba wypadły po prostu słabo. Raz, że chyba akustyka była trochę im nieprzychylna (wg mnie lekko dudniły) a dwa być może też wzmacniacz lampowy "nie dał im rady". A jakich dynaudio słuchałeś na AVS?
-
Kurcze, sadze ze zamknięta obudowa lepiej by mi pasowała akustycznie w moim pokoju, chociaż z drugiej strony te 4 bierne membrany na kolumnę ......... ? Ale! był tam test ATC 40 pasywnych i ........ ocena 7/10! to dopiero ciekawe, prawda. ------ Śmiało można zakładać że ocena końcowa po testach to stosunek jakości do ceny, my tez szukając sprzętu czy innych dóbr materialnych chcemy jak najwięcej za jak najmniejsza cenę. Rodzi się wiec zapytanie czy wymiana kolumn jest dobrym rozwiązaniem, a przypomnę ... osobiście uważam że lepszy wzmacniacz więcej "wyciśnie" z kolumn niż słaby(czyt. tańszy) wzmacniacz do drogich kolumn.
-
Czyli nie ma sensu inwestować w XLR?
-
Primaluna - ciekawa propozycja. Warto wpisać na listę życzeń.
-
Dzisiejsze posty
-
Przez Top Hi-Fi & Video Design · Napisano
Czyli jesteś zadowolony. Dzięki za informację! Statystycznie, sprzedażowo klienci najczęściej wybierają RN600 albo RN800. Są poprostu najciekawsze w swojej cenie. -
Jak zwykle, producenci odlecieli z wyceną kosztów.🤣
-
Przez Top Hi-Fi & Video Design · Napisano
Takich wątków już było wiele. Moim zdaniem trzeba sprawdzić wszystko po trochu, przejść pewną drogę i być bogatszym w nowe doświadczenia:) -
Adam. Być może to co zaczynasz słyszeć w Spendorach to właśnie te emocje, których nie potrafię opisać.
-
Miłośnikom Jazzu polecam tegoroczną realizację znakomitej Rachel Eckroth
-
Sprawdź obydwa jak masz okazję. W warunkach domowych to nie ma aż takiego znaczenia. XLR minimalizuje podatność na zakłócenia i jest lepszym wyborem przy dłuższych kablach lub tam, gdzie występuje dużo elektroniki w pobliżu. Natomiast RCA sprawdzi się w typowym systemie domowym, na krótkich odcinkach i gdy sprzęt nie jest w pełni zbalansowany – wtedy różnice mogą być niezauważalne
-
Krótko mówiąc kiedy podłączysz kabel RCA, niesymetryczny sygnał trafia do niesymetrycznego przedwzmacniacza i niesymetrycznej końcówki mocy bez przeróbki sygnału przez desymetryzator sygnału. Kiedy podłączysz XLR, sygnał zaraz za gniazdami wejściowymi, zostanie przekształcony w zwykły sygnał niesymetryczny, i dopiero potem trafi dalej na przedwzmacniacz i końcówkę mocy. Więc w tym konkretnym wypadku stosowanie XLR-ów mija się z celem, i jest przerostem formy nad treścią. Niby lepszość sygnału podanego na wejście XLR, gubi się w procesie desymetryzacji. Po polsku napięcie 4V z XLR zostanie zredukowane do dwóch Voltów. Czyli tej samej wartości którą podajesz kablem RCA. Do tego dochodzi łączenie połówek sygnału w całość, co nie dzieje się na wejściu RCA, które podaje sygnał bez obróbki, czyli lepiej, bo mniej kombinuje się z sygnałem.
-
https://www.olx.pl/d/oferta/audiofilski-wzmacniacz-stereo-vincent-sv-233-CID99-ID17n10s.html
-
Czesc, myślę ze maks do 3000, nie chcę niego gorszego niż C370, pewnie bede szukał używek, nowe jakościowe wzmaki to jednak sporo większy koszt
-
Dla mnie to zbyt skomplikowane. Dlatego zapytam wprost. Lepiej zastosować interkonekty XLR czy RCA ?
-
Ale nie zawsze efekt jest tak spektakularny jak wyżej 😉.
-
Cześć wszystkim, Obecnie mam kolumny podstawkowe KEF R3 Meta, które grają z Rega Elex mk4 jako wzmacniaczem, a Nuprime DAC-9SE pełni funkcję tylko DACa. W moich uszach KEF R3 Meta brzmią ciemno i chłodno, gdzie średnica jest lekko wycofana, a góra pasma ma sporo detali. Nie są one mocno kłujące, ale wolałbym coś na kopułce niemetalowej. Myślę o zmianie na kolumny podstawkowe, które będą miały podobny poziom detali jak KEFy, ale z ciepłym i gładkim charakterem wysokotonowej kopułki, tak aby góra była łagodniejsza. Jednocześnie chcę, aby średnica była bardziej wyeksponowana i ciepła, czyli brzmienie bardziej analogowe i nasycone. Za bas odpowiada subwoofer REL T7x. Całość gra w około 30 m², więc szukam sporych, mocnych kolumn podstawkowych. Szukam podstawek podobnej klasy co KEF R3 Meta, które mógłbym znaleźć na rynku wtórnym w podobnym budżecie. Jeśli macie jakiekolwiek sugestie modeli, które warto sprawdzić, będę bardzo wdzięczny! Dzięki z góry! P.S Nie wiem czemu ale zawsze jak przychodzi koniec lata to mam taka wewnętrzną potrzebę zmiany czegoś 🙂
-
Wiecie co, im dłużej słucham Spendora Classic 3/1 to skłaniam się ku temu, że one wcale nie grają „po męsku” jak to chyba Rafał określił. Ani one twarde, ani ostre, góra miękka i delikatnie dozowana, średnica moim zdaniem barwna z lekkim dodatkiem ciepła. Jakby upłynniają całą muzykę. Często można spotkać opis brzmienia - coś gra nowocześnie i coś gra jak vintage. Może za duże uogólnienie ale ten Spendor właśnie - nie gra nowocześnie.
-
Dzisiejsze tematy