Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Tzw. społeczność słucha na 'pchełkach' i jest szczęśliwa.
  3. Klasyczne angielski paczki mają to coś. Oddają emocje towarzyszące muzyce a dla mnie to ważniejsze niż pomiary , równowaga tonalna itp.
  4. Jeszcze cos.Odnosnie Volumio.Szukam w ustawieniach wyboru nakladki Ian.Ale nie ma tam takiej.Mam ustawione digione bo tak bylo wczesniej.Wybrac cos innego czy tak to zostawic?
  5. https://en.m.wikipedia.org/wiki/BBM_(band)
  6. Tomek: my - audiofile w sile wieku - słyniemy oczywiście z cierpliwości. Ale ona jednak ma swoje granice. JAK TO GRA?
  7. Kupiłem dzisiaj Wiim Ultra. Podłączę go na parę sposobów w celu weryfikacji pozytywnych opinii. Jestem ciekawy czy wniesie jakąkolwiek zmianę do mojego systemu.
  8. No i jest kilka porad.sa 2 sekcje wzmaka zwykła i gain cYli 2 kanały.mozna dać wyjście RCA bez zbędnej regulacji wzmocnienia?Fir?jak to ustawiać Co na 1 rzut analityczność ess sabre w porównaniu do AKM miazga pod trance może to być plus dźwięk jest jaśniejszy nie lepszy nie gorszy ale bardziej dokladny choc bardziej chlodny
  9. Cześć, od lat, mimo kliku prób zmiany wzmacniacza, ostatecznie lądują kolejne modele Arcama. Były po drodze m.in. Musical Fidelity, Hegel, Cambridge Audio, klika DIY ale to co praktycznie od razu było słyszalne to brak niskich tonów przy cichym słuchaniu. Większość z nich zaczynała grać po podkręceniu głośności, co w moich warunkach jest możliwe bardzo rzadko ze względu na pozostałych cżłonków rodzinki. Trzy ostatnie A29, AVR600 i obecny A39, mają klasę G co przy ograniczonej mocy powoduje, że grają w klasie A lub, jak komentują niektórzy audiofile, "symulują granie w klasie A". I tu chyba jest ta mocna strona Arcamów, która powoduje, że trafiają w mój gust a w szczególności radzą sobie z niskimi częstotliwościami przy niegłośnym odsłuchu. Było tak przy parowaniu z KEF Q7, Monitor Audio GS10 Signature i obecnie z Seas Bragi. Nadszedł moment, w którym korci mnie znowu chęć zmiany i rozważam Arcama SA20, A25, biorę również pod uwagę PA240 a także odzywa się gdzieś sentyment do Yamahy, której kilka amplitunerów miałem w młodości, tutaj biorę pod uwagę AS2100 oraz 5si lub 6si Musical Fidelity, który był ostatecznie jedynym konkurentem Arcama, kiedy pierwszy raz kupiłem Arcama Alpha 7 plus wiele lat temu - takie sentymenty... Powyższe propozycje nowe lub z drugiej ręki mieszczą się w zakładanym budżecie 6-8 tyś. ale nie w każdym przypadku mam możliwość odsłuchu w domu, w swojej konfiguracji, zwłaszcza sprzęty używane. W przypadku nowych jest możliwość wypożyczenia lub zakupu z możliwością zwrotu, choć nie przywykłem do takich praktyk i obawiam się jakiegoś przypadkowego uszkodzenia sprzętu, który chciałbym zwrócić a musiałbym wypożyczyć ich kilka jeśli chciałbym mieć porównanie. Czy mieliście do czynienia z wymienionymi wzmacniaczami aby podpowiedzieć czy jest sens rozważać zmianę A39, na któryś z nich aby nie strzelić sobie w kolano, lub macie propozycję innych, które mogłyby sobie poradzić przy cichym odsłuchu. Jestem świadom, że tylko odsłuch da "namacalne" efekty ale być może mieliście podobne dylematy i macie już własne doświadczenia. Pozdrawiam serdecznie, Krzysiek
  10. M

    Shanling a3.2

    Witam, czy ktoś z Państwa kupował w/w wzmacniacz z Chin, np. aliexpress lub innego źródła? Czy naliczyli dodatkowe opłaty? Czy są duże szanse, że paczka już gabarytowa, bo wyjdzie ponad 30kg zostanie zatrzymana przez urząd celny? Zauważyłem, że parę osób z Polski zamawiało w ten sposób Shanlinga
  11. Ładne ujęte i podzielam tę opinię. A Classic, no cóż, im wyższy model tym bardziej robi się "klasycznie". Cokolwiek to znaczy. Adam miłych odsłuchów.
  12. Pomozesz znalesc taką przelotke?Bylem w Brico i Mrówce i nie maja tego niestety.
  13. W sumie na fronty wziąłem Pearl 25 właśnie dlatego - fancy standy do wersji Monitor by sprawiły że cena się w ogóle nie różni 😃
  14. Today
  15. Trochę z innej beczki. Czy wkładka wyregulowana na jednym gramofonie po przeniesieniu na inny razem z headschelem wymaga ponownej regulacji?
  16. I to ma sens. Bo mnie brakowało w tych paczkach większej soczystości wokali w połączeniu z czystym tranzystorem. Surowa barwa. Z szybką lampą to może być to. U kolegi grają z hybrydą Unisona i podobno też jest pięknie. Zauważcie jeszcze jedno. Można się podśmiewać z niedzisiejszego designu niektórych brytyjskich marek. Można komentować, że użyte głośniki odstają od konkurencji. Ale wystarczy rzucić ich nazwą i rozmowa natychmiast się rozkręca. Te klasyczne angielskie paczki (nie mówię tylko o Spendorach) zawsze budzą emocje. Każdy kto ich posłuchał ma jakieś spostrzeżenia i chce się nimi dzielić.
  17. Nie przypominaj, no nie przypominaj… Heloł, mojej żonie bardzo się standy TT podobały. Gdyby Ona decydowała co kupujemy, to już dawno Harbeth i standy TT…
  18. Nieaktualne, pozdrawiam
  19. Mnie zaoferowane dedykowane standy do Classic 2/3 za połowę ceny katalogowej. Wciąż dużo, ale to były b. dobre standy. Stabilność, wygoda regulacji i ustawienia kolumn. O 2 klasy lepsze od Ton Traegera do Harbethów.
  20. Cena samych kolumn jest być może wysoka. Ale dedykowane standy to dopiero rozbój.
  21. Skan-Speak D2905/970000 z Opery trzy razy droższy;) https://blackdotaudio.eu/scan-speak-classic-d2905-970000---wysokotonowy,257,10159.html?srsltid=AfmBOoq_ntDQAbeOJCA5QCeu5rN7hy804vmnr2g_a5RlX3LLg4-HST1O To nie chodzi o mnie. Jak bym chciał, to bym je kupił. Chodzi o społeczność. Byłoby więcej szczęśliwych ludzi na świecie. W sumie jednak tragedii nie ma. Na szczęście wiele firm* oferuje wspaniałe brzmienie za rozsądniejsze pieniądze, więc mamy na czym słuchać! * a jedną z nich jest ATC;)
  22. Dobra, cena jest dość wysoka ale jeszcze w zasięgu większości. Jarek, sprzedając swoje obecne głośniki możesz już spokojnie nabyć Spendora. Tak czy nie?
  23. Ten "ich" tweeter SEAS-a kosztuje w detalu 250 zł. Nie mówię, że nie może grać rewelacyjnie (bo może), ale 16 000 zł...? https://blackdotaudio.eu/seas-prestige-h-1280-06--(-22tff--)---glosnik-wysokotonowy,262,10054.html Irytacja raczej wzrośnie, bo jeśli są takie wspaniałe (a wierzę, że są), to ich finansowa niedostępność, uwzględniając, że realnie mogłyby być sprzedawane za połowę aktualnej ceny, będzie tym bardziej wkurzająca.
  24. I mamy odpowiedź czemu nie kosztują mniej.
  25. Dokładnie tak. Do podanych argumentów dodałbym, że ich ceny w Polsce podskoczyły po Brexicie - bardziej niż w przypadku innych brytyjskich marek. Tego typu modele Spendora w UK to kiedyś nie był hi-end, tylko dobre hi-fi. Ale konkurencja na rynku krajowym podcięła im sprzedaż, więc przy mniejszych obrotach firma musi się wyceniać na poziomie marek bardziej zaawansowanych technologicznie. Ja miałem możliwość kupna w wyjątkowo okazyjnej cenie wraz z firmowymi standami. I wtedy to miało sens. Bez atrakcyjnej promocji relacja jakość / cena nie wypada już korzystnie. Natomiast pomysł na brzmienie jest dobry i sprawdzony. Strojenie na piątkę. Same przetworniki już odstają od konkurencji w tym budżecie i to naprawdę słychać - szczególnie w zakresie sopranów, które są bardzo przeciętne. Tutaj zdecydowanie można lepiej. Jak porównałem górę Classic 2/3 z Operą Callas, to zrezygnowałem z zakupu Spendorów. Ale zrezygnowałem z dużym bólem, większym niż kiedykolwiek wcześniej czy później przy zwracanych do salonu kolumnach.
  26. No ale czemu się irytujesz? Na luzie Jarek. Kupię to wyślę, posłuchasz, ocenisz brzmienie i może irytacja przejdzie. Też widzę super hi endowe, super nowoczesne, super wyglądające przetworniki w Bowers czy Dynaudio. Fajnie wyglądają, fajnie się o nich czyta, fajnie jest się nimi pochwalić przed Kolegami, fajnie o nich mówią sprzedawcy w salonach, łatwiej usprawiedliwić przed sobą wysoką cenę głośnika ale… na końcu i tak zostaje najważniejsze - co ciekawego z tego dla naszych uszu wyszło. I tu już nie ma żadnej gwarancji, że znowu będzie fajnie…
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...