Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 940 tematów w tym forum

  1. Pomoc przy wyborze.

    • 12 odpowiedzi
    • 4,5k wyświetleń
  2. Zakup w ciemno :-)

    • 12 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
  3. Zestaw stereo ~ 1500

    • 12 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  4. Kolumny zamiast Zensor 3

    • 12 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 18,2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 5,2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 5k wyświetleń
  5. onkyo vs yamaha

    • 12 odpowiedzi
    • 5,9k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 4,5k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
  6. Bi-writong

    • 12 odpowiedzi
    • 7,6k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
  7. Denon PMA-900hme wybór kolumn

    • 12 odpowiedzi
    • 7,4k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 2,6k wyświetleń
  8. Zmiana sprzętu

    • 12 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 5,1k wyświetleń
  9. Zestaw HIFI do 3000 zl

    • 12 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 20k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Jakby ktoś miał wątpliwości jak brzmi dobrze nagrana i zrealizowana płyta (bo była o tym mowa dziś na forum) to proszę przykład... Nagrana w kościele, trzy bardzo różne realizacyjnie instrumenty i tylko jeden mikrofon!!!! Brzmi jak nagrana w idealnie przygotowanym akustycznie studiu. Fajnie się słucha, bo nawet jak komuś nie podejdą melodie, to można skupić się na dowolnym instrumencie i śledzić co tam dokładnie się dzieje. Jeden mikrofon oznacza jedną ścieżkę czyli praktycznie brak manewru w miksie i masteringu. Czyli to co się zagrało, to się nagrało, bez pudru. 
    • Ale to nie ma bezpośredniego związku z bitratem. Wbrew pozorom utwór przesyłany z jakością bezstratną nie musi brzmieć lepiej (przyjemniej) od np. mp3, jest z pewnością wierniejszy oryginałowi, ale wcale nie oznacza to przyjemniejszego brzmienia. Niższy bitrate np. 128 kbps nie oznacza, że dźwięk jest pozbawiony basów (jak piszesz dołu) czy sopranów (góry). Jeżeli są takie objawy świadczy to tylko o marnej jakości, nieliniowości  DAC'a.
    • Dla różnych osób minimalny poziom głośności jest zupełnie różny. Zwłaszcza dla tych z ubytkami słuchu... I wtedy będą różne odbiory grania przez dany sprzęt. Aż się sobie dziwię jakie to oczywiste po napisaniu😎
    • Czas reakcji, wygaszanie, SR przetworników na osi czasu. Jest jednakowo z lampowym WBA i tranzystorowymi wzmacniaczami napędzajacymi Kudosy?  Możliwe, że "lepsze" subwoofery nie rozwiążą problemu, ale warto próbować. Ja bym próbował z mniejszymi - intuicyjnie 😉 Ponieważ ograniczasz pracę midwoofera oddając część pasma wooferowi to trzeba trzymać się pewnych ogólnych wskazówek żeby przetworniki gadały ze sobą w domenie czasu.  Nie jestem specem od tych integracji, ale zapytałem AI. Całkiem spójnie odpowiada. Patrz załącznik.  Da się przy pewnych założeniach. Pozdrawiam. M Integracja sub i kolumna BR.pdf
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...