Skocz do zawartości

991 tematów w tym forum

    • 2 odpowiedzi
    • 564 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 563 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 562 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 562 wyświetleń
  1. Lampy 6N30P

    • 0 odpowiedzi
    • 561 wyświetleń
  2. Vincent SV-226

    • 0 odpowiedzi
    • 561 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 560 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 559 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 558 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 558 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 557 wyświetleń
  3. Telefunken TL700

    • 0 odpowiedzi
    • 556 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 556 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 556 wyświetleń
  4. Dali C8 D mały sub

    • 0 odpowiedzi
    • 556 wyświetleń
  5. WiiM mini

    • 1 odpowiedź
    • 556 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 556 wyświetleń
  6. Plinus SA 103

    • 0 odpowiedzi
    • 555 wyświetleń
  7. Canton Ergo 1200 dc

    • 2 odpowiedzi
    • 554 wyświetleń
  8. Taga Harmony TWA-10B

    • 1 odpowiedź
    • 554 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 554 wyświetleń
  9. Monitor audio silver 300

    • 1 odpowiedź
    • 552 wyświetleń
  10. Głośnikowe 2 komplety

    • 0 odpowiedzi
    • 552 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 551 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 549 wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • @Bo0M Potwierdzam opinię kolegów, że ProAc D2R absolutnie nie jest monitorem krzykliwym ani o rozjaśnionym brzmieniu. Słuchałem go w sopockim Topie z 2 wzmacniaczami: swoją ówczesną Normą i potem Pathosem (Logos mkII). Z neutralną Normą grało to bardzo równo, z przyjemnym nasyceniem średnicy, słodyczą góry, plastycznością i szczupłym, ale sprężystym basem. Z Pathosem szło już to wyraźnie w stronę przyciemnienia i zagęszczenia, ale w odpowiednim repertuarze naprawdę czarowało - to był dźwięk, jaki wybrałbym do drugiego systemu, gdybym mógł sobie na taki pozwolić. Pan Adam z Topa zdecydowanie odradzał łączenie D2R i ogólnie ProAc-a z Heglem. Z oferty Topa: głównie Luxman, ewentualnie Copland czy Pathos, jeśli ktoś lubi spokojniejsze klimaty. Wszystkie 3 marki słyszałem wcześniej lub później z niższymi modelami ProAc-a i potwierdzam, faktycznie grało to razem b. przyjemnie, każda kombinacja nieco inaczej (z Luxmanem najbardziej neutralnie). Ponoć można też próbować z lampą, ale nie każdą, bo może już być zbyt ciepło i gęsto. Spendor Classic 2/2 - słuchałem tylko ze swoją Normą, ale miałem je w domu przez blisko miesiąc i bawiłem się w tym czasie DSP i podpinałem różne kable, więc coś tam wiem. Potężny bas, obszerny środek, wycofana i lekko suchawa góra. Z Normą grało to z ogromną energią, ale właśnie zbyt skromnie i sucho / surowo w górze pasma. Natomiast z pewnością nie są to nudne paczki tylko do plumkania - potrafią dać czadu i w dobrze zrealizowanym rocku porwały mnie jak żadne inne!
    • Tylko ze onyko kosztuje 7000zl A tego denona mogę dorwac za 4400 a w tej cenie ciężko znaleźć coś lepszego Uważasz że denon styknie do tych kolumn prądowo? I jak z ich awaryjnością? Oraz czy jest sens go brać za to 4400zl do tych kolumn co mam, odnajdzie się w tym? Dodam że głównie słucham rocka, oraz lubię jak jest sporo basu
    • Moim zdaniem tego Eposa nie da się niczym zmusić do ostrości czy krzykliwości. 
    • Sprzęt gra elegancko, ale wiadomo zawsze można coś poprawić. Tylko nie wiem na ile kablami da się jeszcze więcej wycisnąć z tego zestawu.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...