Skocz do zawartości

zbynio

Uczestnik
  • Zawartość

    156
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez zbynio

  1. Witam,u mnie prawie na 40 m2 ,cxa60+aurora 700 smiga ze hej,pieknie to gra jak na budzetowy segment to chyba trudno zkompletowc cos lepiej,choc mysle cxa 80 dal by tym kolumnom troszke wiecej zycia jeszcze(swobody),ale i 60-tka rusza nimi ladnie,jak dla mnie jest ok,jesli juz kiedys nastapi wymiana kolumn to mam dwa typy:tannoy revolution xt8f,oraz fyne audio f502,a w sferze marzen narazie cos ze stajni audovectora,ale do tych kolumn to juz nie polka cxa,pozdrawiam
  2. Witam,mam chromecast audio hifi,na smartfonie wyswietla mi sie na zielono na dole hifi,co zrobic by mozna bylo widziec parmetry transferu plikow na smartfonie,pozdrawiami.
  3. Oczywiscie z poziomu aplikacji google home.
  4. Witam,dzieki za info,posiadam chromecasta audio od miesiaca z cxa60 wlasnie po takim optyku i jest super,wlasnie ustawilem sobie korekcje i uruchomilem opcje full dynamic,jest duzo lepiej nie wiedzialem o tych ustawieniach,dzieki i pozdrawiam.
  5. Witam,gratuluje wyboru tez posiadam cxa60 i jestem bardzo zadowolony,streaming chromecast audio,do tego heco aurora 700,tidal hifi jestok.
  6. Witam,oczywiscie ze warto tylko wzmacniacz ,mialem amplituner i po przesiadce na wzmaciacz cxa 60 uzyskalem o niebo lepsze parametry dzwieku,polecam wzmaciacz mnie na prawie 40m2 wystarcza w zupelnosci cxa 60 plus siec p chromecast audio za 100pln tidal hifi ,jest super.
  7. Witam,posiadam cxa60+chromecast audio,polaczone ze soba po optyku,zrodlo tidal hifi,chcialbym cos poprawic w tym zestawieniu,wiem ze cxnv2 byl by tu najlepszym rozwiazaniem zarowno od strony dzwiekowej jak i wizualnej,ale troszke na razie poza mom budzetem(zakupilem kolumny+wzmaciacz),czy da sie cos taniej aby poprawic zrodlo dostarczane do wzmaciacza ,moze jakis dac do chromecasta,prosze o porade i pozdrawiam.
  8. Witam,mam chromecasta od miesiaca wylaczam go co dziennie na noc i zawsze na drugi dzien po pracy po wlaczeniu jest wszystko ok,to chyba najlepiej wydane 100pln w moim zyciu hehe.
  9. Witam,prosze o porade w sprawie doboru przewodow glosnikowych do zestawu: cxa60+heco aurora 700,muzyka to wwiekszosci klasuka rocka (dire straits),w miare rozsadnej cenie,zeby byly na przyszlosc (kiedys moze cos wyzej),streaming chromecast audio+tidal hifi,gra to dla mnie fajnie,mam zwykle kabelki 1,5 z marketu,prosze o jakies propozycje pozdrawiam.
  10. Tak,to cala prwda S4Home ma calkowita racje,tylko odsluch ,a najlepiej w domku,bo jest najbardziej miarodajny.
  11. Witam,kolego szanowny jesli moge cos doradzic,jestem swiezo p wymianie amplitunera yamyahy rn-602,na wzmaciacz cxa60,wraz z kolumnami heco aurora 700,jest to przepasc w uzyskaniu efekty jakosci dzwieku pod kazdym wzgledemna kozysc oczywiscie wzmacniacza cxa60,sieć to chromecast audio za 100pln,spottifay premium,ale mysle o tidal hifi,bo kusi wieksza kompresja plikow,powierzchnia to prawie 40m2,przy glosnosci potencimetru na godz.9 jest juz dobrze glosno,ja mam poddasze,u ciebie jest duza wysokosc pomiesczenia,ta ze mozna sie pokuscic o cxa80,na pewno nie zaszkodzi a doda kolumnom wiecej swobody,mysle ze aurora 700 wystarcza w zupelnosci,moze deczko traci sie na funkcjonalosci wzgledem amplitunera,ale nagrodą jest dzwiek,a przeciez w muzyce o to chodzi ,tylko wzmacniacz !!!,pozdrawiam.
  12. Witam,jestem wlasnie swiezo po zakupie kolumn heco aurora 700 w kolorze bialym,ktore idealnie sie wkomponowaly w moje wnetrze pokoju,zarowno wizualnie jak i brzmieniowo,porownujac je do poprzednich(pylon pearl 25),graja nieporownywalnie wieksza skala dzwiekowa,wszystkiego jest o wiele wiecej z kazdego przedzialu basik piekny,srednica (wokal delikatnie wysuniety jak lubie),wysokie nie nachalne lecz bym powiedzial ladnie cykajace,przestrzen stereofonii wreszcie jest,czego wczesniej nie bylo,i po wcsnieciu pure direct wydaje mi sie ze ta sterofonia jest jescze bardziej akcentowalna kanaly graja o wiele rowniej niz w normalnym trybie z korekcja ,yamaha rn-602 w duecie z aurorami gra wreszcie pelnia swoich mozliwosci po prostu rozwinela skrzydla,juz mnie korci zeby dac tym kolumnom cos wiecej one chyba sie tego domagaja wrecz,moze cos wyzej 803-trojeczka,cenie yamahe za fenomenalna funkcjonalnosc jaka posiada ,ale widze po opisach na tym forum ze wzmaciacz jednak daje duzo wieksza skale dzwiekowaniz amplituner,takie cxa 80 bylo by chyba tu u mnie idealne,tym bardziej ze cena tego wzmaka jest teraz super,zarowno nowki,jka i uzywane,moze szanowni koledzy cos podpowiedza ,pozdrawiam i dziekuje za porade w sprawie doboru kolumn .
  13. U mnie hula po wifi 602-ka ,bez problemu,radio,spottifay,problem zapewne tkwi w sieci,juz gdzies tu czytalem na forum o tym problemie.
  14. Tak wiec wybor padł na biale, zostaly juz zamowione u branzy,mysle ze beda pasowaly do reszty ,dziekuje za sugestie i pozdrawiam.ps:w niedlugim czasie zamienie chyba ampka na pozadny wzmak bo z tego co tu pisza to wtedy jest zauwazalna roznica w dzwieku oczywiscie na plus.
  15. Tak biele sa ladne,ale dotychczas miale zawsze czarny sprzet ,to taka klasyka chyba jesli chodzi o sprzet audio,teraz jest wybor i jest dylemat,hmmm?,jak na razie biale górą .
  16. Witam,pylonki juz sprzedane,teraz pora na aurorki 700,mam maly dylemat chodzi o ich kolor do mego pokoju jaki bedzie pasowal ,jesli mozna prosilbym o sugestje szanownych forumowiczow,pozdrawiam.
  17. No to teraz mam dylemat ,czy prawie nowe rp 260f,czy jak sugeruje s4home stasza wersja klischa rf82,te juz beda starsze uzywki,czy nowe heco aurora 700,problem jest w tym ze nigdy nie sluchalem tych klipschow,ich wysoka skutecznosc daje do myslenia,z kolei bezpieczniejszym wyborem bedzie chyba heco aurora 700,znajomy ma je u siebie z cxa 60,i jest bardzo zadowolony,choc ja nie slyszalem tego zestawu u niego,mysle ze na dniach dokonam wyboru.
  18. Te klipscyy mozna obecnie jeszcze dorwac za ok.3000 zl,pumpurek chyba nie ma tego modelu akurat.
  19. Witam,mam takie pytanko nawiazujac do tematu kolumn do mego postu,co sadzicie o kolumnach klipsch rp 260f,moge je nabyc w dobrej cenie,ale nie wiem czy nie beda za male do mego metrazu,ale czytajac rozne info na forach widze ze to dosyc skutecznie i ladnie grajace kolumy no i wyglad mi pasuje chodz wiem ze wyglad nie zastapi dzwieku w zaden sposob,bede wdzieczny za porady i sugestie pozdrawiam.
  20. S4home,tak tez myslalem,ze sa one jednak za male do tego metrazu,a moze od razu zapodac aurora 1000,aw perspektywie jakis mocniejszy klocek,np 803.,lub cos innego,te pylony jak na swa cene graja naprawde dobrze rowno przejzyscie i w miare dobra stereofonią.chyba jednak pomysle nad wypozyczeniem,pozdrawiam .
  21. Tak sobie przygladam zacne forumi widze ze duzo pochlebnych opini zbieraja kolumny heco aurora 700,sa dosc czesto polecane przez znawcow tematu.jak widzicie takie posuniecie.
  22. Obecnie sa wysuniete przed meble tak o trzy szerokosci paneli,i troche szerzej je rozstawilem,dostaly jakby drugi oddech,teraz nie jest zle.
  23. Te pylony graja jka na swoje gabaryty calkiem fajnie,sa w miare neutralne,graja w miare liniowo,ale chyba jednak sa za slabe do tego pomieszczenia lubie wieczorkiem posluchac troszke ciszej i one w tedy tak jakby gina,dlatego chcialbym cos lepiej,slucham w wiekszosci klasyki rocka ale tez innych gatunkowmuzycznych,wiec na teraz mysle o wymianie glosnikow,a w przyszlosci moze i elektroniki,kwota na kolumny to do 3000zl.
×
×
  • Utwórz nowe...