Skocz do zawartości

Zestaw Stereo do muzyki i filmów. Soundbar czy zestaw wzmacniacz, kolumny?


KameLoo87

Recommended Posts

Witam!!
Jestem kolejnym nowicjuszem proszącym uzyskać pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu. Poszukuje jakiegos dobrego soundbara, Mini-wiezy lub wzmacniacz/amplituner + kolumny do 2000 max 2500zł. Audiofilem nie jestem wiec nie chciał bym przekraczac założonego budzetu, chyba ze cos jest naprawde duzo lepsze, wtedy moge dorzucic ewentualnie 200/300 zł.
Kilka podstawowych danych:
- Pokój w którym bedzie stał sprzet ma 20m2 5x4
Moze byc trudno w nim odpowiednio umiejscowic kolumny wiec wybór raczej przemawia za soundbarem.
- Sprzet ma służyć w proporcjach 60% Muzyka/40% filmy TV
- Sprzety towarzyszace to TV oled LG, PS4 oraz smartfon wiec dobrze by mozliwa była łącznosc sieciowa wi-fi, BT.
- Muzyka jaka bedzie puszczana to Pop, Dance, Hip-Hop.
- Zależy mi bardziej na jakosci dzwieku niz głośnosci/mocy.
- Obecnie uzywałem Soundbara denona dhts 514 ale srednio to dawało rade w muzyce. Dzwiek był jakby mało szczegółowy z małą charakterystyką tonów wysokich.
 Z tego co wyczytałem dobrymi wyborami moze byc Soundbar Philips Fidelio e5
Prosze o wasze Opinie i pomoc w doborze sprzętu.59d101f464449_IMG_20171001_1611451.thumb.jpg.945174c784435a2fd5806db5a081bc3e.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam z praktyki zdanie specjalisty powyżej. Dwa miesiące temu stałem przed tym samym dylematem. Soundbary odrzuciłem jako pierwsze. Ostatecznie wybór padł na nowy wzmacniacz Pioneer a20 i używane Paradigm Atom v7. Do tego tani DAC i moduł bluetooth. Wyszło dużo poniżej Twojego budżetu. W twoim budżecie można chyba już myśleć o dużo lepszych kolumnach podstawkowych. Dodam tylko, że pomieszczenie mam zbliżone wymiarami, 3x7m. Jakości i pełni dźwięku nie brakuje, basu w filmach też nie, dziwęk bardzo dokładny, nawet muzyka przez bluetooth. Udanych poszukiwań.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.