darmisz Napisano 6 maja 2020 Udostępnij Napisano 6 maja 2020 2 godziny temu, S4Home napisał: Przestaje grać po którymś kawałku? Nie zrywa Ci połączenia w trakcie? Tak? To jest to kwestia ustawienia. Korzystasz z natywnej apki spotify? Przestaje grać po różnym czasie. Nie zrywa połączenia. Bywa, że po prostu muszę wziąć do ręki telefon (czy też tablet) i po prostu kliknąć jeszcze raz PLAY. Natywnej..w sensie pod Androida (tak). Jeśli znasz sposób na zmianę ustawień - to...please help bo jestem trochę połamany tym sprzętem. Zacząłem słuchać muzy tylko na płytach CD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 12 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 maja 2020 Więc tak. Mam nowy router od Vectry (super hiper... bla bla ). I niestety jest ten sam problem. Ale ostatnio wyglądało to tak i na starym. Po restarcie Yamahy łączę się ze Spotify i gra i już będzie się łączył... Na noc zostawiam muzę i Yamaszka wyłącza się po godzince z wciśniętym przyciskiem POWER. Wstaję rano, włączam z pilota. Próbuje się połączyć i ni uja... Pomaga restart i tak w kółko. Zauważyłem, że jakbym wyłączył z przycisku na noc i włączył rano Yamahę z przycisku to by się połączył. Tak jakby połączenie się usypiało albo było cały czas zajęte... Tak to wygląda. W czym problem nie wiem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildner Napisano 13 maja 2020 Udostępnij Napisano 13 maja 2020 Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka. Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 13 maja 2020 Udostępnij Napisano 13 maja 2020 Dnia 3.01.2018 o 20:49, voytaz napisał: Akurat spotify connect działa najlepiej i najstabilniej na tym modelu. Obecnie mam spotify premium, TIDAL hifi oraz deezer premium. Zdecydowanie spotify connect wygrywa pod każdym względem oprócz jakości dźwięku na rzecz TIDAL hifi. Na 90% wina rutera/ustawień sieci/dostawcy internetu. Jest mała szansa ze masz wadliwy model yamahy, ale to bardzo mała szansa. to prawda co do tidala - robiłem sylwestra u siebie. Grałem z tidala ale musiałem się przełączyć na spotify po dwóch zwiechach. Restart yamahy pomaga, ale jak są goście to wiocha... przełączyłem na spotify i do samego rana ani jednego przycięcia. Tidal po prostu ma niedopracowaną aplikację wewnątrz musiccastu - działa wolno i niestabilnie. Deezer działa lepiej (stabilniej) i nieco szybciej od tidala. Ps. Mam połączenie kablowe poprzez switcha do rutera/modemu. Nie korzystam z wifi w rn602. Witam Miałem R-N 602 4 lata i kilka razy tylko problem z Tidal. Nigdy z Deezerem i Spotify. Zamiast aplikacji music cast można zastosować apkę mconnect(do pobrania w sklepiku Play). Ja używałem wersji płatnej więc mogę takową polecić. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 maja 2020 Udostępnij Napisano 14 maja 2020 19 godzin temu, wildner napisał: Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka. Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/? Ale przestaje całkowicie grać? Co widzisz na aplikacji? Bo z tym idealnym 30m to bym stawiał że gdzieś coś jest z softem. Tylko pytanie czy w ampli - byla aktualizacja? Czy ruterze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 14 maja 2020 Udostępnij Napisano 14 maja 2020 Dnia 13.05.2020 o 11:56, wildner napisał: Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka. Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/? W Spotify jest funkcja "wyłącznik czasowy". Prawdopodobnie masz ustawiony wyłącznik na 30 min. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 14 maja 2020 Udostępnij Napisano 14 maja 2020 Bądź jeśli nie jest to włączenie "wyłącznika czasowego" to pozostaje Ci zawieść urządzenie do serwisu Yamahy, w celu sprawdzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 14 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 maja 2020 Dnia 13.05.2020 o 12:05, Johan napisał: Witam Miałem R-N 602 4 lata i kilka razy tylko problem z Tidal. Nigdy z Deezerem i Spotify. Zamiast aplikacji music cast można zastosować apkę mconnect(do pobrania w sklepiku Play). Ja używałem wersji płatnej więc mogę takową polecić. Pozdrawiam Generalnie to nawet ta aplikacja MusicCast nie jest potrzebna. Wystarczy np. Spotify i powinno to działać. Mi się skończyły pomysły. Chyba też kiedyś zawiozę do sklepu Yamaszkę... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 maja 2020 Udostępnij Napisano 15 maja 2020 Tak zrób niech podłączą u siebie. Jak będzie grać 35 minut to masz rozwiązanie. U nas niestety to częsta sytuacja. Nawet tutaj na forum widziałem post gdzie użytkownik po pewnym czasie zmienił ruter i napisał problem rozwiązany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildner Napisano 15 maja 2020 Udostępnij Napisano 15 maja 2020 przestaje grać i wzmacniacza nie widać w apce. trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie wtedy wszytsko wraca do normy na poł godzinki nie jest to ustawinie czasowe w apce. wiec pozostaje serwis Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 15 maja 2020 Udostępnij Napisano 15 maja 2020 Dnia 13.05.2020 o 11:56, wildner napisał: Witam Yamaha R-N 803 D zrywa połaczenie spotify po kablu regularnie co 30 minut ze stoperem w ręku. To dopiero ciekawostka. Router UPC wymieniony na nowy. Soft aktualny. Spotify premium. Jakieś pomysły ?/? Witam !! Ja mam Onkyo tx-8390 i router Upc. Od kilkunastu dni też mam pewien problem ponieważ apka traci kontakt z amplitunerem i wyskakuje błąd połaczenia i nie ma możliwości nic z tym zrobić , nawet nawiazując nowe płaczenie z netem. Dopiero przeinstalowanie i reset amplitunera przynosi skutek. Najlepsze jest to, że wi-fi działą na samej apce Tidala , i na tv You Tube też bez problemów. Wczoraj robiłem reset amplitunera i pomogło, a dziasiaj tylko reset router i też pomogło. Czary? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 3 czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 czerwca 2020 Dnia 15.05.2020 o 21:05, Johan napisał: Wczoraj robiłem reset amplitunera i pomogło, a dziasiaj tylko reset router i też pomogło. Czary? Nie. To problem z wtyczką Spotify... niestety mam tak samo. A teraz najlepsze... próbuje się połączyć poprzez smartfona lub laptopa ze Spotify w Yamaszce - i d....a. Nie łączy się. Okej. Włączam MacBooka i poprzez AirPlay odpala od razu i gra bez przerywania... więc ??? Pytanie co z tym zrobić ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 3 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2020 3 godziny temu, cinek1987cinek napisał: Pytanie co z tym zrobić ? Korzystać z MacBoka i iPhona. 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 4 czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2020 MacBooka i Androida Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 26 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2020 Witam. Komuś udało się ogarnąć temat Spotify na 602 ? Rozmyślałem wgrać na nowo plik z softem. Jednak dostępny jest tylko ten najnowszy. Jak to nic nie da to chyba któregoś dnia zawiozę "Jamaszkę" na serwis. Niech sobie kminią. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 26 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2020 3 godziny temu, cinek1987cinek napisał: Witam. Komuś udało się ogarnąć temat Spotify na 602 ? Rozmyślałem wgrać na nowo plik z softem. Jednak dostępny jest tylko ten najnowszy. Jak to nic nie da to chyba któregoś dnia zawiozę "Jamaszkę" na serwis. Niech sobie kminią. Witaj! Sprawdziliśmy działanie modelu RN 602 na Spotify i w naszej sieci wszystko działa prawidłowo. Proponujemy Tobie, reset fabryczny urządzenia oraz reset routera. Jeżeli te zabiegi nie będą do końca skuteczne, skontaktuj się z naszym oficjalnym serwisem w Markach. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 26 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 sierpnia 2020 4 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Witaj! Sprawdziliśmy działanie modelu RN 602 na Spotify i w naszej sieci wszystko działa prawidłowo. Proponujemy Tobie, reset fabryczny urządzenia oraz reset routera. Jeżeli te zabiegi nie będą do końca skuteczne, skontaktuj się z naszym oficjalnym serwisem w Markach. Dzięki za odp. Router napewno jest ok, bo mam teraz inny i jest to samo. Spróbuje reset fabryczny i zobzczymy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 sierpnia 2020 U nas też Spotify gra na 602 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 28 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2020 Dnia 27.08.2020 o 08:14, S4Home napisał: U nas też Spotify gra na 602 No dobra jestem po resecie do ustawień fabrycznych. Więc mam pytanie. Jak to powinno działać...🤔 Po uruchomieniu amplitunera z przycisku POWER (podłączenie kablem do routera) aplikacje na tel i laptopie widzą Yamahę i się łączą bez problemu. I to już działa. Wyłączam pilotem i włączam i przełącza się Spotify bez problemu. Jednak gdybym po uruchomieniu zwlekał z połączeniem... np. chciał włączyć Spotify po pół godziny od uruchomienia to cały czas miałbym na tel. "Łączenie" a po jakimś czasie znikł by amplituner w opcjach. I to samo mam gdy włączam go tylko z pilota na drugi dzień a na noc wyłączam listwę (czyli Yamaha włączona cały czas z przycisku). Aplikacja widzi go w sieci i cały czas "Łaczenie"... Restart z przycisku i po uruchomieniu się łączy. To tak jakby karta sieciowa była zajęta cały czas albo jakby się połączenie "zamrażało". Dziwne to. Czy to tak ma działać ??? Bo już sam nie wiem. Na serwis (Wrocław) dopiero mogę go oddać po nowym roku więc... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerber Napisano 8 września 2020 Udostępnij Napisano 8 września 2020 Podłączę się do tematu Spotify. Posiadam R-N602. Do niedawna Spotify działało mi bez problemu. Posiadam konto Premium. Do sieci podłączony zwykły komputer oraz komórka (no i oczywiście R-N602). Od niedawna na aplikacjach przy próbie podłączenia do R-N602 komunikat "Nie można w tym momencie włączyć odtwarzania". Nic nie zmieniałem w ustawieniach 😞 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 września 2020 Udostępnij Napisano 9 września 2020 Była jakas aktualizacja dla waszych RN 602? Bo ja sprawdzam właśnie i na innym modelu Yamahy śmiga bez problemu. Albo to znowu problemy z dostawca internetu jednak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 19 października 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 października 2020 Nie było żadnej aktualizacji. Obecnie soft 1.32. Działa to tak jak opisałem powyżej. Bez wyłączenia i włączenia z przycisku codziennie przed włączeniem Spotify się nie łączy... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 października 2020 Udostępnij Napisano 20 października 2020 Nie wiem. Obstawiam chyba sieć. No nie wiem. U mnie śmiga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 27 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 listopada 2020 Dzisiaj mi się Jamaszka zaktualizowała do wersji 1.35. No ciekawe co naprawili, bo nigdzie na razie nie ma listy zmian :P Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
petroff Napisano 28 listopada 2020 Udostępnij Napisano 28 listopada 2020 Sprawdź jeszcze w opcjach routera listę połączonych urządzeń - nie wiem jaki masz, ale do prawie każdego można się dostać po odpowiednim adresie w przeglądarce. Google Ci podpowie jaki adres. Prawdopodobnie Twoją Yamaszkę wywala z sieci wew. i dlatego Spotify jej nie widzi. Sprawdź po tych 30 minutach czy jest liście urządzeń (zakładam, że skoro masz podpięcie po kablu, to powinna być cały czas widoczna, ale sprawdzić nie zaszkodzi). Możesz też rozdzielić w ustawieniach routera sieci 2.4GHz i 5GHz, np. dopisując w nazwie do tej szybszej "_5G". Po kablu to nie ma znaczenia, ale Yamaha powinna podać Ci info że jest połączona z siecią o nazwie bez "_5G". Następnie spróbuj się połączyć na telefonie zarówno z siecią 2.4GHz jak i z 5Ghz. Powinieneś mieć dostęp do Yamahy niezależnie którą sieć wybierzesz (o ile Yamaha jest podpięta po kablu). Jeśli rozdzielenie sieci nie ujawni jakiegoś problemu, to spróbuj połączyć komputer i Yamahę kablami bezpośrednio idącymi od routera, Jeśli wtedy wywali Yamahę to obstawiam, że to problem karty sieciowej. Aby mieć pewność, że problem nie leży po stronie Spotify, wyczyść pamięć apki na telefonie, odinstalują ją. Wejdź na Spotify przez przeglądarkę a następnie sprawdź status płatności, jeśli jest ok, to wybierz opcję wyloguj z wszystkich urządzeń. Następnie zaloguj się na komputerze i sprawdź, czy problem nadal występuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.