johnflower Napisano 10 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2018 (edytowany) 34 minuty temu, S4Home napisał: Spróbuj przekręcić je maks w prawo później maks w lewo i na pozycje zero i wtedy wyzerować amplituner. Czy wtedy zaskoczy. nie, już to przerabiałem. powracałem też do ustawień fabrycznych i też nic nie dało. Edytowano 10 września 2018 przez johnflower Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 Hmmm to ciekawe. Czyżby faktycznie był delikatnie mechanicznie rozstrojony. Dla bezpieczebstwa podesłał bym go na serwis. Nawet tak z ciekawości co powiedzą. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 1 godzinę temu, johnflower napisał: nie, już to przerabiałem. powracałem też do ustawień fabrycznych i też nic nie dało. Piotrek dobrze radzi , kalibracja ma sens wówczas, gdy wszystkie polepszacze masz na zero. Zgłoś serwisowi , Audio Klan ma niezły serwis , może pomogą telefonicznie. Grać możesz oczywiście bez tego dla mnie zbędnego ustrojstwa / YPAO/, ale jak już za tą płytkę zapłaciłeś to powinno działać Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 1 godzinę temu, S4Home napisał: Hmmm to ciekawe. Czyżby faktycznie był delikatnie mechanicznie rozstrojony. Dla bezpieczebstwa podesłał bym go na serwis. Nawet tak z ciekawości co powiedzą. Piotrek Piotrek masz intrygujące podejście Czy ty sądzisz, że serwisy mają na to czas? Żeby z "ciekawości " coś sprawdzić? Dnia 6.08.2018 o 11:20, Q21 napisał: Witam, Myślę że spokojnie mógłbyś zastosować i podłogówki i monitory do tego pomieszczenia co do propozycji to niestety nie podałeś budżetu a wybór jest dość spory począwszy od Heco Aurora 300, Kef Q350 czy Dynaudio Emit M20. Zapraszam na odsłuch Marcin Q21-> Kolega nie podał budżetu ale logiczne jest że nie podłączy tam kolumn za 10 tyś. Wy jako branża powinniście napisać do jakiej kwoty to ma sens A nie jeszcze pytać użytkownika.Malo fachowe Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnflower Napisano 10 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2018 dzwoniłem do nich, ale jak to w serwisie odesłali mnie do sprzedawcy :-). Pobawię się jeszcze tą funkcją i poczekam do aktualizacji oprogramowania przez Yamahę - może tu jest jakiś feler. Nie jest to jakaś rzecz bez której nie da się słuchać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 W sumie sprzedawca odpowiada.Wiec suport od nich powinieneś miec Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 @johnflower ale jest to rzecz, która nie powinna się dziać. Sprzedaliśmy mnóstwo R-N803D i YPAO zawsze działało normalnie, przy pokrętłach w pozycji 0. Oddaj sprzęt na gwarancję, albo u sprzedawcy albo wyślij bezpośrednio do serwisu (jeśli masz Yamahę z PL dystrybucji z czarną karta gwarancyjną). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnflower Napisano 10 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2018 (edytowany) 16 minut temu, Top Hi-Fi Poznań napisał: @johnflower ale jest to rzecz, która nie powinna się dziać. Sprzedaliśmy mnóstwo R-N803D i YPAO zawsze działało normalnie, przy pokrętłach w pozycji 0. Oddaj sprzęt na gwarancję, albo u sprzedawcy albo wyślij bezpośrednio do serwisu (jeśli masz Yamahę z PL dystrybucji z czarną karta gwarancyjną). tak z polskiej dystrybucji. Edytowano 10 września 2018 przez johnflower Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 To albo zanosisz to do sprzedawcy, albo wysyłasz bezpośrednio do serwisu (do paczki musisz dołączyć dowód zakupu i opis usterki) i wysyłasz na Serwis Audio Klan Szkolna 45 05-270 Marki 22-777-99-25 Masz oryginalne opakowanie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnflower Napisano 10 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2018 Przed chwilą, Top Hi-Fi Poznań napisał: To albo zanosisz to do sprzedawcy, albo wysyłasz bezpośrednio do serwisu (do paczki musisz dołączyć dowód zakupu i opis usterki) i wysyłasz na Serwis Audio Klan Szkolna 45 05-270 Marki 22-777-99-25 Masz oryginalne opakowanie? tak, mam. Zawsze je trzymam w okresie gwarancyjnym. Spróbuję jeszcze raz to zrobić a jak nie to wyśle. Coś jest ewidentnie nie tak z tym układem, przy niektórych próbach wyskakiwał jeszcze drugi błąd chyba e4. spróbuje jeszcze dzisiaj zrobi c kalibrację jak się nie uda to wyślę do serwisu. Co do serwisu to trochę to nie profesjonalne, że odsyłano mnie do sklepu żebym porównał sobie z innymi egzemplarzami. W instrukcji jest opisane w pozycji 0 i tak nie dział, przy lekkich odchyleniach się udaje to coś jest chyba ewidentnie nie tak i co mi może pomóc sprzedawca w tej sytuacji. Obawiam się że nic, ewentualnie sprawdzić czy rozumie co to znaczy w pozycji 0. Do tego jeszcze próba przekonania mnie, że tak naprawdę ten system jest mi do niczego potrzeby i sam sobie to lepiej ustawie :-) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 Jest jeszcze taka możliwość (choć nie spotkałem się z nią- ale tak samo nie spotkałem się z twoją usterką), że jest jakiś problem z mikrofonem i przy sprawdzeniu w sklepie na innym modelu egzemplarza i mikrofonu jesteś w stanie to wykluczyć. Stąd pewnie ta zachęta do sprawdzenia u sprzedawcy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnflower Napisano 10 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 września 2018 (edytowany) Wszystko na zero z wyjątkiem pokrętła od basu i wtedy gra, basowe jak jest w takiej pozycji to YPAO zaskakuje, minimalnie w prawo jak na zdjęciu. P. S. jednak ten problem się zdarza w tym modelu http://www.hifi-forum.de/viewthread-108-18524.html Edytowano 10 września 2018 przez johnflower Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 września 2018 Udostępnij Napisano 11 września 2018 20 godzin temu, Miras23 napisał: Piotrek masz intrygujące podejście Czy ty sądzisz, że serwisy mają na to czas? Żeby z "ciekawości " coś sprawdzić? To ich obowiązek. Ja chciałbym mieć 100% sprawny NOWY sprzęt. Jeśli nie oddaje, kupuje nowy. 12 godzin temu, johnflower napisał: P. S. jednak ten problem się zdarza w tym modelu http://www.hifi-forum.de/viewthread-108-18524.html A więc jednak! I to nie problem sprzedawcy jak piszecie. Bo w Polsce serwisy przeprowadza autoryzowany centralny serwis należący do dystrybutora. Sklep może ci wymienić na inny model, ale to jest w jego dobrej woli. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnflower Napisano 18 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 września 2018 Dnia 11.09.2018 o 06:56, S4Home napisał: To ich obowiązek. Ja chciałbym mieć 100% sprawny NOWY sprzęt. Jeśli nie oddaje, kupuje nowy. A więc jednak! I to nie problem sprzedawcy jak piszecie. Bo w Polsce serwisy przeprowadza autoryzowany centralny serwis należący do dystrybutora. Sklep może ci wymienić na inny model, ale to jest w jego dobrej woli. Piotrek Sprzęt wysłany do serwisu wczoraj, zobaczymy ile potrwa naprawa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 września 2018 Udostępnij Napisano 18 września 2018 Daj znać. Bo bardzo jestem ciekaw! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier Napisano 24 września 2018 Udostępnij Napisano 24 września 2018 Nie ma to jak sobie kupić nowy sprzęt za tysiące i od razu go odesłać od serwisu ... współczuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 września 2018 Udostępnij Napisano 25 września 2018 Ale to się teraz zdarza, w każdej grupie produktowej. Więc nie wiem czemu to zdziwienie. Audio, TV, smartfony, laptopy czy samochody, no po prostu się zdarza. Teraz jest tego po prostu więcej. Trzeba by sprawdzić ile nowych produktów na 100 wymagało serwisu przed10 laty na przykład. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnflower Napisano 26 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 września 2018 (edytowany) Pytałem w serwisie, potwierdzili usterkę. Wszystkie parametry serwisowe maja prawidłowe wskaźniki i nie wiedzą co jest przyczyną usterki. Wysłali zapytanie do producenta i czekają na odpowiedź. Edytowano 26 września 2018 przez johnflower Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 26 września 2018 Udostępnij Napisano 26 września 2018 Czyli mógł być tak złożony, że ma delikatnie przekręcony potencjometr. I wyzerowanie nie jest idealnie na 12 godzinie. No to jeśli by tak było to faktycznie usterka na etapie produkcji raczej bardzo rzadka. Powinieneś grać w lotto Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maoco Napisano 7 listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 listopada 2018 Dnia 6.08.2018 o 11:07, S4Home napisał: Witaj. Na jednym z postów napisałeś ,że bowersy do yamahy to niebardzo. Jestem z Poznania i raczej wiadomo gdzie mi polecono zestaw R-N 803 plus bowers. Słuchałem z B&W 685s2 oraz 706s2. Uważam że było dobrze a nawet bardzo dobrze. Niestety nie mam porównania z innymi kolumnami. Napisz proszę z którymi powinienem jeszcze posłuchać ,żeby mieć jakieś odniesienie ,że może być lepiej lub inaczej ale nie gorzej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 listopada 2018 No to wiadomo gdzie ci to polecono Jeśli chodzi o rn803 to posłuchaj z magnat 1003s, studio 16 Hz canto one, monitor audio silver 100 czy Dali rubicon. Z kolei bowersy posłuchaj z atollem in100, magnat mr780, bedziesz miał porównanie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 7 listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 listopada 2018 No jak to gdzie, albo u mnie albo u kolegów z galerii Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maoco Napisano 7 listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 listopada 2018 5 godzin temu, Top Hi-Fi Poznań napisał: No jak to gdzie, albo u mnie albo u kolegów z galerii Ha... Dokładnie tak. Sprzęt zagrał super, jednak chciałbym porównać z innymi kolumnami jeszcze. Bardzo mnie zastanawia dlaczego na forum tak bardzo mało ludzi ( nie z branży) poleca bowersy. Focal, Aurora ,Indiana , heco przewijają się w nieskończoność na wszystkich forach , a o bowersach cisza... Jestem absolutnie zdecydowany na zakup 803d tylko nie chciałbym się później zastanawiać czy bowersy to był najlepszy wybór. 12 godzin temu, S4Home napisał: No to wiadomo gdzie ci to polecono Jeśli chodzi o rn803 to posłuchaj z magnat 1003s, studio 16 Hz canto one, monitor audio silver 100 czy Dali rubicon. Z kolei bowersy posłuchaj z atollem in100, magnat mr780, bedziesz miał porównanie. Piotr Dziękuję, postaram się znaleźć gdzieś możliwość posłuchania ww propozycji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 listopada 2018 Bo bowersy serii 6 dawnej, nie tej z srebrnymi membranami nie są zbyt popularne. Ogólnie najniższe serię kolumn marek hi endowych są po prostu średnie. I to absolutnie nie atak na bowersy ale u innych producentów też tak jest. Bardzo dużo opinii znajdziesz na forach w UK. Zarówno tych na plus jak i na minus. Możesz tam odwiedzić , przeczytać i wyciągnąć dla siebie wnioski. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 8 listopada 2018 Udostępnij Napisano 8 listopada 2018 14 godzin temu, Maoco napisał: Ha... Dokładnie tak. Sprzęt zagrał super, jednak chciałbym porównać z innymi kolumnami jeszcze. Bardzo mnie zastanawia dlaczego na forum tak bardzo mało ludzi ( nie z branży) poleca bowersy. Focal, Aurora ,Indiana , heco przewijają się w nieskończoność na wszystkich forach , a o bowersach cisza... Jestem absolutnie zdecydowany na zakup 803d tylko nie chciałbym się później zastanawiać czy bowersy to był najlepszy wybór. Dziękuję, postaram się znaleźć gdzieś możliwość posłuchania ww propozycji. B&W nie spotkasz wszędzie, są na wyłączność w TopHiFi. Dlatego nie są tak popularne jak brandy, które stoją wszędzie. Posłuchaj konkurencji, wpadnij do nas jeszcze raz posłuchac B&W i wtedy podejmij decyzję Ma podobać się Tobie, a nie ludziom na forum. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.