Marines Napisano 18 listopada 2018 Napisano 18 listopada 2018 Witam. Jak w temacie, podczas ogladaniu filmow z netflixa i przelaczeniu dzwieku w tv na dolby digital dzwiek sie zacina. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 19 listopada 2018 Napisano 19 listopada 2018 Zacina ale gra dalej? Czy zacina się i nie gra? Czy spięte to jest optykiem czy arc? Piotr Odpisz, cytując
Marines Napisano 19 listopada 2018 Autor Napisano 19 listopada 2018 11 godzin temu, S4Home napisał: Zacina ale gra dalej? Czy zacina się i nie gra? Czy spięte to jest optykiem czy arc? Piotr Zacina, ale gra dalej. Spiete arc. Jak puszczam netflixa przez ps4 to wszystko jest ok. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 19 listopada 2018 Napisano 19 listopada 2018 No to jeśli przerwa następuje zaraz po zmianie i później już nie. To moim zdaniem to jest normalne. W tym czasie amplituner zmienia dekoder. Albo czegoś nie zrozumiałem w twoim poście. Piotr Odpisz, cytując
Markcox Napisano 19 listopada 2018 Napisano 19 listopada 2018 Rozumiem, że zacinająca się na dźwięku apka z Netflixa, to z tego TV H6400. Brałeś pod uwagę, że TV ma swoje lata i sama aplikacja może nie być najświeższa, brak wsparcia i takie później mogą być tego efekty?! Odpisz, cytując
Marines Napisano 19 listopada 2018 Autor Napisano 19 listopada 2018 (edytowany) 2 godziny temu, S4Home napisał: No to jeśli przerwa następuje zaraz po zmianie i później już nie. To moim zdaniem to jest normalne. W tym czasie amplituner zmienia dekoder. Albo czegoś nie zrozumiałem w twoim poście. Piotr Zacina - gra dalej - zacina - gra dalej i tak naokraglo. 1 godzinę temu, Markcox napisał: Rozumiem, że zacinająca się na dźwięku apka z Netflixa, to z tego TV H6400. Brałeś pod uwagę, że TV ma swoje lata i sama aplikacja może nie być najświeższa, brak wsparcia i takie później mogą być tego efekty?! Nie dzieje sie to tylko na netflixie, jak ogladam discovery z kablowki w 5.1 to tez tak sie zacina. Edytowano 19 listopada 2018 przez Marines Odpisz, cytując
Markcox Napisano 19 listopada 2018 Napisano 19 listopada 2018 jak to wszystko masz w ogóle pospinane? Odpisz, cytując
Marines Napisano 19 listopada 2018 Autor Napisano 19 listopada 2018 1 godzinę temu, Markcox napisał: jak to wszystko masz w ogóle pospinane? Ampli z tv przez hdmi ARC. Netflix zainstalowany w tv. Kablowka jest jako karta CI w tv. Odpisz, cytując
Markcox Napisano 20 listopada 2018 Napisano 20 listopada 2018 spróbuj puścić po optyku i sprawdź, czy jest to samo. Zawsze Ci tak przerywało, czy były jakieś okoliczności, po których nagle zaczęło? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 20 listopada 2018 Napisano 20 listopada 2018 Tak pusc po optyku i problem z głowy. Piotr Odpisz, cytując
Marines Napisano 20 listopada 2018 Autor Napisano 20 listopada 2018 (edytowany) 32 minuty temu, Markcox napisał: spróbuj puścić po optyku i sprawdź, czy jest to samo. Zawsze Ci tak przerywało, czy były jakieś okoliczności, po których nagle zaczęło? Dopiero co kupilem, ampli wiec nie wiem czy to sie nagle zaczelo. 27 minut temu, S4Home napisał: Tak pusc po optyku i problem z głowy. Piotr Sprobuje dzisiaj tak zrobic. Ale gdy ogladam netflixa z ps4 po hdmi, to nic takiego sie nie dzieje. Edytowano 20 listopada 2018 przez Marines Odpisz, cytując
Markcox Napisano 20 listopada 2018 Napisano 20 listopada 2018 Jeżeli miałbyś jeszcze taki sam problem z PS4, to można by było ręce załamać. tak, jak już wspomniałem wcześniej, obstawiałbym tu problem po stronie TV. Niestety TV nie są urządzeniami najwyższych lotów do przetwarzania ścieżki wielokanałowej, a u Ciebie mówimy już jednak o dość leciwym modelu TV. Dlatego osobiście TV traktuje, jako urządzenie końcowe do wyświetlania tylko i wyłączenie obrazu Odpisz, cytując
Marines Napisano 20 listopada 2018 Autor Napisano 20 listopada 2018 4 godziny temu, Markcox napisał: Jeżeli miałbyś jeszcze taki sam problem z PS4, to można by było ręce załamać. tak, jak już wspomniałem wcześniej, obstawiałbym tu problem po stronie TV. Niestety TV nie są urządzeniami najwyższych lotów do przetwarzania ścieżki wielokanałowej, a u Ciebie mówimy już jednak o dość leciwym modelu TV. Dlatego osobiście TV traktuje, jako urządzenie końcowe do wyświetlania tylko i wyłączenie obrazu Ok , ale czy w zwiazku z tym jest sens puszczania po optyku ? Odpisz, cytując
Markcox Napisano 20 listopada 2018 Napisano 20 listopada 2018 jeżeli na optyku nie będzie Ci przerywać?! to już sam musisz sobie odpowiedzieć, czy jest sens Odpisz, cytując
MuadDib Napisano 25 lipca 2020 Napisano 25 lipca 2020 Ta przypadłość też mnie męczy od momentu zmiany AV Pioneer na Yamaha 1080. Mianowicie mam podpięty TV Samsung 65RU8002 do Yamahy 1080 Hdmi (arc) i podczas oglądania tylko w Netflix'e dźwięk pojawia się i znika . Testowałem z kablami HDMI 1.4a i 1.4b i optycznym ale w momencie kiedy jest optyk nie mam możliwości przełączania źródła dźwięku PCM => DD => DD+ gdyż zostaje na stałe PCM. Kiedy przełączę w telewizorze na DD+ nagle dźwięk zanika są to przerwy 2 , 3 sekundowe owszem mógłbym zostawić na DD ale kiedy mam DD+ mam możliwość wyboru w netflix'e ścieżki dźwiękowej Dolby Atmos . Co ciekawe jeśli przełączę w TV dźwięk na DD lub PCM ten problem nie występuje. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 27 lipca 2020 Napisano 27 lipca 2020 No to moim zdaniem to jest kwestia telewizora. Myje się? Odpisz, cytując
MuadDib Napisano 27 lipca 2020 Napisano 27 lipca 2020 Albo marki " Samsung" gdyż założyciel wątku ma inny starszy model i ma te same objawy. Na to wynika że Samsung ma problemy z Yamahą 🤔 Odpisz, cytując
S4Home Napisano 28 lipca 2020 Napisano 28 lipca 2020 Może tak być. Nie wiem nie mam, nie mam jak sprawdzić. Odpisz, cytując
Jasiek88 Napisano 28 lipca 2020 Napisano 28 lipca 2020 Ludzie mają nawet takie problemy na lg oledach także ciężko stwierdzić co jest problem, trzeba by przeglądać zagraniczne fora. Odpisz, cytując
Stolarz Napisano 28 lipca 2020 Napisano 28 lipca 2020 Ja obstawiam ARC. To działa wtedy kiedy chce i jak chce. Ja to olałem kompletnie u siebie. TV Sony. Odpisz, cytując
Iron Napisano 29 lipca 2020 Napisano 29 lipca 2020 Miałem podobny problem Netflixem na mi bocie . Po wybraniu innej opcji niż PCM dźwięk przerywał . No właśnie i wtedy miałem Yamahę ( niski model RX-V 371) . Teraz mam Denona i nic się takiego nie dzieje Więc są dwa wyjścia , albo aplikacja Netflixa została zaktualizowana , albo faktycznie jest problem z Yamahą .. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 29 lipca 2020 Napisano 29 lipca 2020 Dobrze by było aby ktoś jeszcze mógł to sprawdzić. z drugiej strony jeżeli problem widniał by w amplitunerach Yamaha to byłoby to raczej globalne A nie to że występuje u pięciu osób na forum. Tak myślę Odpisz, cytując
MuadDib Napisano 29 lipca 2020 Napisano 29 lipca 2020 38 minut temu, S4Home napisał: Dobrze by było aby ktoś jeszcze mógł to sprawdzić. z drugiej strony jeżeli problem widniał by w amplitunerach Yamaha to byłoby to raczej globalne A nie to że występuje u pięciu osób na forum. Tak myślę Super inicjatywa 👋 Odpisz, cytując
MuadDib Napisano 29 lipca 2020 Napisano 29 lipca 2020 1 godzinę temu, JaZz napisał: Przede wszystkim jak już było wcześniej wspomniane podpiąć po optyku żeby sprawdzić czy to nie wina portu/kabla hdmi. Zastanawia mnie czy zanim napisałeś przeczytałeś po wyżej co było pisane ?? Czy tylko napisałeś żeby napisać ? Odpisz, cytując
MuadDib Napisano 29 lipca 2020 Napisano 29 lipca 2020 1 godzinę temu, JaZz napisał: Akurat info że sprawdzałeś po optyku mi umknęło. Tak samo nie zauważyłem że temat jest z 2018 a ty go teraz odświeżyłeś... Bo pisałem też do założyciela. Sorry, my bad. Nie ma sprawy 😉 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.