Skocz do zawartości

Yamaha rx-a1080 + Samsung UE48H6400 Dolby Digital - dzwiek przerywa


Recommended Posts

Napisano
11 godzin temu, S4Home napisał:

Zacina ale gra dalej? Czy zacina się i nie gra? 

Czy spięte to jest optykiem czy arc?

Piotr

Zacina, ale gra dalej. Spiete arc.

Jak puszczam netflixa przez ps4 to wszystko jest ok.

Napisano

Rozumiem, że zacinająca się na dźwięku apka z Netflixa, to z tego TV H6400. Brałeś pod uwagę, że TV ma swoje lata i sama aplikacja może nie być najświeższa, brak wsparcia i takie później mogą być tego efekty?!

Napisano (edytowany)
2 godziny temu, S4Home napisał:

No to jeśli przerwa następuje zaraz po zmianie i później już nie. To moim zdaniem to jest normalne. W tym czasie amplituner zmienia dekoder.

Albo czegoś nie zrozumiałem w twoim poście.

Piotr

Zacina - gra dalej - zacina - gra dalej i tak naokraglo.

1 godzinę temu, Markcox napisał:

Rozumiem, że zacinająca się na dźwięku apka z Netflixa, to z tego TV H6400. Brałeś pod uwagę, że TV ma swoje lata i sama aplikacja może nie być najświeższa, brak wsparcia i takie później mogą być tego efekty?!

Nie dzieje sie to tylko na netflixie, jak ogladam discovery z kablowki w 5.1 to tez tak  sie zacina.

Edytowano przez Marines
Napisano (edytowany)
32 minuty temu, Markcox napisał:

spróbuj puścić po optyku i sprawdź, czy jest to samo.

Zawsze Ci tak przerywało, czy były jakieś okoliczności, po których nagle zaczęło?

Dopiero co kupilem, ampli wiec nie wiem czy to sie nagle zaczelo.

 

27 minut temu, S4Home napisał:

Tak pusc po optyku i problem z głowy. 

Piotr

Sprobuje dzisiaj tak zrobic.

Ale gdy ogladam netflixa z ps4 po hdmi, to nic takiego sie nie dzieje.

Edytowano przez Marines
Napisano

Jeżeli miałbyś jeszcze taki sam problem z PS4, to można by było ręce załamać. tak, jak już wspomniałem wcześniej, obstawiałbym tu problem po stronie TV. Niestety TV nie są urządzeniami najwyższych lotów do przetwarzania ścieżki wielokanałowej, a u Ciebie mówimy już jednak o dość leciwym modelu TV. Dlatego osobiście TV traktuje, jako urządzenie końcowe do wyświetlania tylko i wyłączenie obrazu

Napisano
4 godziny temu, Markcox napisał:

Jeżeli miałbyś jeszcze taki sam problem z PS4, to można by było ręce załamać. tak, jak już wspomniałem wcześniej, obstawiałbym tu problem po stronie TV. Niestety TV nie są urządzeniami najwyższych lotów do przetwarzania ścieżki wielokanałowej, a u Ciebie mówimy już jednak o dość leciwym modelu TV. Dlatego osobiście TV traktuje, jako urządzenie końcowe do wyświetlania tylko i wyłączenie obrazu

Ok , ale czy w zwiazku z tym jest sens puszczania po optyku ?

  • 1 year later...
Napisano

Ta przypadłość też mnie męczy od momentu zmiany AV Pioneer na Yamaha 1080. Mianowicie mam podpięty TV Samsung 65RU8002 do Yamahy 1080 Hdmi (arc) i podczas oglądania tylko w Netflix'e  dźwięk pojawia się i znika . Testowałem z kablami HDMI 1.4a i 1.4b i optycznym ale w momencie kiedy jest optyk nie mam możliwości przełączania źródła dźwięku PCM => DD => DD+  gdyż zostaje na stałe PCM. Kiedy przełączę w telewizorze na DD+ nagle dźwięk zanika są to przerwy 2 , 3 sekundowe  owszem mógłbym zostawić  na DD ale kiedy mam DD+ mam możliwość wyboru w netflix'e  ścieżki dźwiękowej Dolby Atmos . Co ciekawe jeśli przełączę w TV  dźwięk na DD lub PCM ten problem nie występuje.

Napisano

Miałem podobny problem  Netflixem na mi bocie . Po wybraniu innej opcji niż PCM dźwięk przerywał .

No właśnie i wtedy miałem Yamahę ( niski model RX-V 371) .

 Teraz mam Denona i nic się takiego nie dzieje

Więc są dwa wyjścia ,  albo aplikacja Netflixa została zaktualizowana , albo faktycznie jest problem z Yamahą ..

Napisano

Dobrze by było aby ktoś jeszcze mógł to sprawdzić. z drugiej strony jeżeli problem widniał by w amplitunerach Yamaha to byłoby to raczej globalne A nie to że występuje u pięciu osób na forum. Tak myślę

Napisano
38 minut temu, S4Home napisał:

Dobrze by było aby ktoś jeszcze mógł to sprawdzić. z drugiej strony jeżeli problem widniał by w amplitunerach Yamaha to byłoby to raczej globalne A nie to że występuje u pięciu osób na forum. Tak myślę

Super inicjatywa 👋

Napisano
1 godzinę temu, JaZz napisał:

Przede wszystkim jak już było wcześniej wspomniane podpiąć po optyku żeby sprawdzić czy to nie wina portu/kabla hdmi. 

Zastanawia mnie czy zanim napisałeś przeczytałeś po wyżej co było pisane ?? Czy tylko napisałeś żeby napisać ? 

Napisano
1 godzinę temu, JaZz napisał:

Akurat info że sprawdzałeś po optyku mi umknęło. Tak samo nie zauważyłem że temat jest z 2018 a ty go teraz odświeżyłeś... Bo pisałem też do założyciela. Sorry, my bad. 

Nie ma sprawy 😉

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...