Mateusz Kucharczyk Napisano 24 maja 2019 Udostępnij Napisano 24 maja 2019 Witam, Nadeszła pora na zakup zestawu stereo do salonu (ok 30m2). Powiem wprost, że nie znam się na doborze kolumn do wzmacniaczy i kompletowania całego zestawu dlatego z prośbą zwracam się do was z nadzieją, że dacie radę złożyć konkretny zestaw do ceny podanej w tytule(4000 zł ale jakby zestaw niewiele przekroczył próg to nic się nie stanie). Zależy na dobrym czystym brzmieniu z przyjemnym głębokim basem. Jeżeli podałem za mało informacji to proszę dopytywać o więcej, gdyż w temacie audio jestem kompletnie zielony. Z góry dziękuję za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...