Skocz do zawartości
TomekN

Problem z amplitunerem Yamaha RX-V685

Recommended Posts

Cześć.

Mam problem z amplitunerem Yamaha RX-V685 z którym nie mogę sobie samodzielnie poradzić. Kupiłem go pod koniec zeszłego roku w Q21 i ogólnie działał dobrze, ale od pewnego czasu zauważyłem, że nie działa mi Spotify Connect. Mogę się połączyć z apki Spotify, ale dźwięku nie ma. Dodatkowo zauważyłem, że gdy amplituner jest wyłączony, połączenie ze Spotify Connect nie włącza amplitunera (jak kiedyś). Głębsza analiza przyniosła kolejne rozczarowania. Tak samo przestał działać Airplay2, Tidal, a nawet - ku mojemu szczeremu zdziwieniu - Bluetooth (amplituner po prostu nie pokazuje się w znajdowanych urządzeniach BT na telefonie).

Amplituner jest połączony kablem Ethernet. Próbowałem już wszystkiego - DHCP, static IP, moje dnsy, dnsy Googla, itd. - niczego to nie zmienia. Wgrałem też ponownie najnowszy firmware 1.80, ale to też nic nie dało. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w ustawieniach sieciowych. Co ok 2 minuty amplituner jakby gubi sieć na parę sekund, a potem znowu się z nią łączy. Tak jest nawet na static IP. To rozłączanie i łączenie ponowne widać również na ekranach np. input Spotify na telewizorze - co ileś tam sekund pokazuje się napis "Connected to network". Nie wiem czy ma to znaczenie, ale pewnie ma.

Nie wiem co robić, pomóżcie proszę. Ten Amplituner kupiłem głównie dla opcji streamowania sieciowego, a kompletnie nie mogę z tego korzystać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wyślij go do Q21 niech sprawdza. Niech stestują na swoje sieci.

Faktycznie widać że zrobiłeś dużo. Możliwe że moduły sieciowe nawalają. Albo błąd w graniu oprogramowania. Jeśli na innej sieci też tak jest to serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, TomekN napisał:

Cześć.

Mam problem z amplitunerem Yamaha RX-V685 z którym nie mogę sobie samodzielnie poradzić. Kupiłem go pod koniec zeszłego roku w Q21 i ogólnie działał dobrze, ale od pewnego czasu zauważyłem, że nie działa mi Spotify Connect. Mogę się połączyć z apki Spotify, ale dźwięku nie ma. Dodatkowo zauważyłem, że gdy amplituner jest wyłączony, połączenie ze Spotify Connect nie włącza amplitunera (jak kiedyś). Głębsza analiza przyniosła kolejne rozczarowania. Tak samo przestał działać Airplay2, Tidal, a nawet - ku mojemu szczeremu zdziwieniu - Bluetooth (amplituner po prostu nie pokazuje się w znajdowanych urządzeniach BT na telefonie).

Amplituner jest połączony kablem Ethernet. Próbowałem już wszystkiego - DHCP, static IP, moje dnsy, dnsy Googla, itd. - niczego to nie zmienia. Wgrałem też ponownie najnowszy firmware 1.80, ale to też nic nie dało. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w ustawieniach sieciowych. Co ok 2 minuty amplituner jakby gubi sieć na parę sekund, a potem znowu się z nią łączy. Tak jest nawet na static IP. To rozłączanie i łączenie ponowne widać również na ekranach np. input Spotify na telewizorze - co ileś tam sekund pokazuje się napis "Connected to network". Nie wiem czy ma to znaczenie, ale pewnie ma.

Nie wiem co robić, pomóżcie proszę. Ten Amplituner kupiłem głównie dla opcji streamowania sieciowego, a kompletnie nie mogę z tego korzystać :/

Cześć,
Wyślij amplituner do nas. Sprawdzimy w czym tkwi problem. Być może jest to kwestia ustawień albo faktycznie coś nawaliło i będziemy wysyłać na serwis.
Spróbuj jeszcze zresetować wszystkie ustawienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Dzięki. Sprawdzę jeszcze parę rzeczy (na innym kablu, na innym switchu, może na innym internecie) oraz chyba faktycznie zresetuje do defaulta. Jeśli nic to nie da, to chyba rzeczywiście będę musiał odesłać. Bardzo chciałbym tego uniknąć, bo wiadomo - "wyjęcie" amplitunera z zestawu komplikuje wszystko i tak naprawdę unieruchamia kino domowe na jakiś czas..

Edytowano przez TomekN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Sprawdź przy okazji czy ma FW aktualny. Teraz jest 1.8 / sorki doczytałem że już to zrobiłeś 

Edytowano przez JaZz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak zanim bym zdecydował się na krok ostateczny i wysyłkę do serwisu, co jest samo w sobie trochę kłopotem, zrobiłbym jak koledzy wyżej radzą, czyli najpierw przywróć do ustawień fabrycznych, następnie zaktualizuj. Jak to nic nie da, to faktycznie zostanie tylko odesłanie do chłopaków z Q21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wgrywając nowy soft przywraca sie ustawienia. Dlatego to jest ciekawe. Bardziej bym obstawiał inną sieć. Stad pomysł odesłania do kolegów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Hej. Zresetowałem amplituner do ustawień fabrycznych i niestety nic to nie dało. Odłączyłem też całkowicie od Ethernetu i próbowałem połączyć się po Wifi - to też nie kończy się powodzeniem, bo podczas skanowania sieci interfejs sieciowy się jakby resetuje i wychodzi z menu. Tak więc niestety czeka mnie wysyła tego do Q21 do analizy i pewnie sporo czasu bez audio :(

Edytowano przez TomekN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech szybko sprawdzą i jak u nich to samo to wysyłka do dystrybucji, serwisu nie ma co zwlekać.

Odpoczniesz aby mieć nową radość z Audio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...