TomekN Napisano 14 września 2020 Udostępnij Napisano 14 września 2020 Cześć. Mam problem z amplitunerem Yamaha RX-V685 z którym nie mogę sobie samodzielnie poradzić. Kupiłem go pod koniec zeszłego roku w Q21 i ogólnie działał dobrze, ale od pewnego czasu zauważyłem, że nie działa mi Spotify Connect. Mogę się połączyć z apki Spotify, ale dźwięku nie ma. Dodatkowo zauważyłem, że gdy amplituner jest wyłączony, połączenie ze Spotify Connect nie włącza amplitunera (jak kiedyś). Głębsza analiza przyniosła kolejne rozczarowania. Tak samo przestał działać Airplay2, Tidal, a nawet - ku mojemu szczeremu zdziwieniu - Bluetooth (amplituner po prostu nie pokazuje się w znajdowanych urządzeniach BT na telefonie). Amplituner jest połączony kablem Ethernet. Próbowałem już wszystkiego - DHCP, static IP, moje dnsy, dnsy Googla, itd. - niczego to nie zmienia. Wgrałem też ponownie najnowszy firmware 1.80, ale to też nic nie dało. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w ustawieniach sieciowych. Co ok 2 minuty amplituner jakby gubi sieć na parę sekund, a potem znowu się z nią łączy. Tak jest nawet na static IP. To rozłączanie i łączenie ponowne widać również na ekranach np. input Spotify na telewizorze - co ileś tam sekund pokazuje się napis "Connected to network". Nie wiem czy ma to znaczenie, ale pewnie ma. Nie wiem co robić, pomóżcie proszę. Ten Amplituner kupiłem głównie dla opcji streamowania sieciowego, a kompletnie nie mogę z tego korzystać :/ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 września 2020 Udostępnij Napisano 15 września 2020 Wyślij go do Q21 niech sprawdza. Niech stestują na swoje sieci. Faktycznie widać że zrobiłeś dużo. Możliwe że moduły sieciowe nawalają. Albo błąd w graniu oprogramowania. Jeśli na innej sieci też tak jest to serwis. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 15 września 2020 Udostępnij Napisano 15 września 2020 20 godzin temu, TomekN napisał: Cześć. Mam problem z amplitunerem Yamaha RX-V685 z którym nie mogę sobie samodzielnie poradzić. Kupiłem go pod koniec zeszłego roku w Q21 i ogólnie działał dobrze, ale od pewnego czasu zauważyłem, że nie działa mi Spotify Connect. Mogę się połączyć z apki Spotify, ale dźwięku nie ma. Dodatkowo zauważyłem, że gdy amplituner jest wyłączony, połączenie ze Spotify Connect nie włącza amplitunera (jak kiedyś). Głębsza analiza przyniosła kolejne rozczarowania. Tak samo przestał działać Airplay2, Tidal, a nawet - ku mojemu szczeremu zdziwieniu - Bluetooth (amplituner po prostu nie pokazuje się w znajdowanych urządzeniach BT na telefonie). Amplituner jest połączony kablem Ethernet. Próbowałem już wszystkiego - DHCP, static IP, moje dnsy, dnsy Googla, itd. - niczego to nie zmienia. Wgrałem też ponownie najnowszy firmware 1.80, ale to też nic nie dało. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w ustawieniach sieciowych. Co ok 2 minuty amplituner jakby gubi sieć na parę sekund, a potem znowu się z nią łączy. Tak jest nawet na static IP. To rozłączanie i łączenie ponowne widać również na ekranach np. input Spotify na telewizorze - co ileś tam sekund pokazuje się napis "Connected to network". Nie wiem czy ma to znaczenie, ale pewnie ma. Nie wiem co robić, pomóżcie proszę. Ten Amplituner kupiłem głównie dla opcji streamowania sieciowego, a kompletnie nie mogę z tego korzystać Cześć, Wyślij amplituner do nas. Sprawdzimy w czym tkwi problem. Być może jest to kwestia ustawień albo faktycznie coś nawaliło i będziemy wysyłać na serwis. Spróbuj jeszcze zresetować wszystkie ustawienia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 15 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 września 2020 (edytowany) Dzięki. Sprawdzę jeszcze parę rzeczy (na innym kablu, na innym switchu, może na innym internecie) oraz chyba faktycznie zresetuje do defaulta. Jeśli nic to nie da, to chyba rzeczywiście będę musiał odesłać. Bardzo chciałbym tego uniknąć, bo wiadomo - "wyjęcie" amplitunera z zestawu komplikuje wszystko i tak naprawdę unieruchamia kino domowe na jakiś czas.. Edytowano 15 września 2020 przez TomekN Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 15 września 2020 Udostępnij Napisano 15 września 2020 Z tego co opisałeś to bez serwisu raczej się nie obejdzie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 15 września 2020 Udostępnij Napisano 15 września 2020 Ja jednak zanim bym zdecydował się na krok ostateczny i wysyłkę do serwisu, co jest samo w sobie trochę kłopotem, zrobiłbym jak koledzy wyżej radzą, czyli najpierw przywróć do ustawień fabrycznych, następnie zaktualizuj. Jak to nic nie da, to faktycznie zostanie tylko odesłanie do chłopaków z Q21 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 września 2020 Udostępnij Napisano 16 września 2020 Wgrywając nowy soft przywraca sie ustawienia. Dlatego to jest ciekawe. Bardziej bym obstawiał inną sieć. Stad pomysł odesłania do kolegów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 22 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 września 2020 (edytowany) Hej. Zresetowałem amplituner do ustawień fabrycznych i niestety nic to nie dało. Odłączyłem też całkowicie od Ethernetu i próbowałem połączyć się po Wifi - to też nie kończy się powodzeniem, bo podczas skanowania sieci interfejs sieciowy się jakby resetuje i wychodzi z menu. Tak więc niestety czeka mnie wysyła tego do Q21 do analizy i pewnie sporo czasu bez audio Edytowano 22 września 2020 przez TomekN Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 23 września 2020 Udostępnij Napisano 23 września 2020 Niech szybko sprawdzą i jak u nich to samo to wysyłka do dystrybucji, serwisu nie ma co zwlekać. Odpoczniesz aby mieć nową radość z Audio Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 23 września 2020 Udostępnij Napisano 23 września 2020 Po przerwie bardziej docenisz co masz, wytrwałości w oczekiwaniu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 23 września 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 września 2020 Dzięki wszystkim za wsparcie merytoryczne i trochę moralne Ogarniam temat ze wsparciem Q21, będzie dobrze (hopefully). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Mikitiuk Napisano 30 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 30 czerwca 2023 Cześć! Mam ten sam problem z tym samym modelem. Niestety już po gwarancji. Możesz podpowiedzieć w czym był problem i jak udało się go rozwiązać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 3 lipca 2023 Udostępnij Napisano 3 lipca 2023 Serwis. Zapewne fabryczny reset do którego nie masz dostępu z poziomu uzytkownika. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Mikitiuk Napisano 4 lipca 2023 Udostępnij Napisano 4 lipca 2023 (edytowany) Dziękuję za odpowiedź. Edytowano 4 lipca 2023 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim nie ma sensu cytować go w całości... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.