no_i_fajnie Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 (edytowany) 17 minut temu, lolekdrugi napisał: no właśnie to było widać. Sklep firmowy dostał pytanie i nawet nie raczył stanąć na wysokości zadania tylko zbywa telefonem do dystrybutora. Widzisz tutaj na stronie telefon do ich serwisu? https://www.tophifi.pl/contact/ Nie ma, czyli robią wypych na firmę trzecią. Jak kupuje sprzęt to oddaję na reklamację do sprzedawcy a nie do producenta bo jeżeli sprzęt będzie miał nadal problemy to będę mógł skorzystać z prawa do zwrotu towaru i odzyskania gotówki, czego mieć nie będę jeżeli towar trafi na gwarancję do serwisu u którego nie robiłem zakupów. Wadą rozwiązania jest czas jaki pozostaje bez sprzętu ponieważ to sklepu musi odesłać to do serwisu a nie ja, ale z drugiej strony jak coś się stanie w transporcie to odpowiada za to również sklep. Dlatego sklepy tak chętnie odsyłają do serwisów byle tylko nie musiały potem za coś odpowiadać i świecić oczami. a gdzie ja powiedziałem, że tak nie jest. Grunt to wiedzieć by oddawać sprzęt na rękojmie do sklepu a nie na gwarancję do serwisu. Więcej takich obcykanych klientów, jak Ty, życzę każdemu. Masakra. Jak by mi się coś stało z Yamaha na przykład, to jest gwaranacja door-to-door (Ty znasz angielski z instrukcji, to ogarniesz), to dzwonię na serwis Audioklanu, a tam akurat na ich stronie jest numer, którego szukasz. No i załatwiam sprawę, kurier odbiera sprzęt, serwis wysyła naprawiony/nowy i koniec tematu. Ja Ci mówię, zakładaj firmę, salon otwieram i będziesz rządził w Polsce z tym całym swoim zaangażowaniem. Edytowano 12 marca 2022 przez no_i_fajnie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 1 minutę temu, no_i_fajnie napisał: Jak by mi się coś stało z Yamaha na przykład, to jest gwaranacja door-to-door (Ty znasz angielski z instrukcji, to ogarniesz), to dzwonię na serwis Audioklanu, a tam akurat na ich stronie jest numer, którego szukasz. No i załatwiam sprawę, kurier odbiera sprzęt, serwis wysyła naprawiony/nowy i koniec tematu. jak Ci padnie drugi raz, to ponownie odsyłasz na serwis czy wolałbyś jednak aby Ci zwrócono pieniądze byś kupił sobie inny sprzęt? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 5 minut temu, lolekdrugi napisał: jak Ci padnie drugi raz, to ponownie odsyłasz na serwis czy wolałbyś jednak aby Ci zwrócono pieniądze byś kupił sobie inny sprzęt? Ty jesteś strasznym pesymistą Ci powiem Szukasz wszędzie problemu, ktoś Ci daje rozwiązanie, ale nie, Ty dalej... Już na serio kończę i nie pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 (edytowany) 2 minuty temu, no_i_fajnie napisał: Ty jesteś strasznym pesymistą Ci powiem nie, nie jestem pesymistą. Po prostu staram się być świadomym klientem i korzystać ze swoich praw. 2 minuty temu, no_i_fajnie napisał: Szukasz wszędzie problemu, ktoś Ci daje rozwiązanie, ale nie, Ty dalej... nie zauważasz tylko, że ktoś daje mi rozwiązanie wygodne dla niego, nie koniecznie dla mnie. I o ile to ja bym był dla niego to nie ma problemu ale to on (sklep) jest dla mnie. Edytowano 12 marca 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 6 minut temu, lolekdrugi napisał: nie, nie jestem pesymistą. Po prostu staram się być świadomym klientem i korzystać ze swoich praw. nie zauważasz tylko, że ktoś daje mi rozwiązanie wygodne dla niego, nie koniecznie dla mnie. I o ile to ja bym był dla niego to nie ma problemu ale to on (sklep) jest dla mnie. Masakra. Aaa juz to pisalem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek72 Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 @lolekdrugi , może czas pooddychać świeżym powietrzem , wyprowadzić psa lub po prostu jeb... Setkę lub dwie ? Coś taki spięty ? Relax !!! 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 @lolekdrugi drąży tak że głowa boli. Ale akurat w przypadku @Top Hi-Fi & Video Design ma rację. Temat z niezgodnością specyfikacji HDMI w Yamaha (i nie tylko) istnieje nie od wczoraj i nie od miesiąca tylko o wiele dłużej. Były podejmowane proby kontaktu w sprawie niewspierania 4K przy 120Hz przy podłączeniu konsoli, ale u nich ktoś albo udaje że nie wie o chodzi, albo jest totalnym ignorantem i ma w d u p i e kientów i zbywa ich np. na numer telefonu do kolejnej niezorientowanej osoby. Do sprzedania pierwsi i wszystko cacy. A jak problem to rączki czyste, ja nic nie wiem. Tak to się nie robi. Przynajmniej nie powinno. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 13 marca 2022 Udostępnij Napisano 13 marca 2022 (edytowany) 9 godzin temu, Butler napisał: Tak to się nie robi. Przynajmniej nie powinno. cieszę się, że jest ktoś kto również podziela moje zdanie. Dzięki Twojemu wpisowi przyszło mi do głowy, że tak naprawdę wszyscy posiadający sprzęt Yamahy z tym problemem powinni w miarę bezproblemowo być w stanie zwrócić sprzęt i odzyskać pieniądze. I nie ważne czy sprzęt nadal jest na gwarancji czy nie, ponieważ jest to wada ukryta która istniała od początku. Należy na pewno udać się do sklepu i zgłosić reklamacje oraz wskazać w niej wadę ukrytą. Następnie zażądać naprawy lub zwrotu gotówki. Sprzęt zostanie zabrany na jakiś czas i powinien zapewne do nas wrócić z adnotacją, że naprawiono. Sprzęt oczywiście najlepiej byłoby sprawdzić na miejscu, jeżeli się nie da to zabieramy do domu i sprawdzamy. Jeżeli jakimś cudem działa to znaczy, że naprawy są dokonywane ale nikt się tym nie chwali bo tak jest taniej - zgłoszą się tylko Ci którzy wiedzą o istniejącym problemie. Jeżeli jednak wróci niesprawny to wracamy z powrotem do sklepu i wskazujemy żądanie reklamacyjne tytułem rękojmi i wskazujemy zwrot gotówki. Sprzedawca nie ma prawa nam tego odmówić. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Proponuje się zapoznać dokładnie z zakładką: Procedury reklamacyjne - Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy I najlepiej uświadamiać o tym wszystkich właścicieli problematycznych amplitunerów Yamahy. Ważne: sprzęt na reklamację musi trafić do sprzedawcy, nie do serwisu! Edytowano 13 marca 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cross099 Napisano 15 marca 2022 Udostępnij Napisano 15 marca 2022 21 minut temu, lolekdrugi napisał: haha, w tej cenie to sobie go trzymajcie aż kondensatory wyschną. Też bym tak napisał ale patrząc na realia, waluty, opóźnienia braki naa magazynach to cena jak najbardziej była do przwidzenia. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 marca 2022 Udostępnij Napisano 15 marca 2022 (edytowany) 4 godziny temu, cross099 napisał: Też bym tak napisał ale patrząc na realia, waluty, opóźnienia braki naa magazynach to cena jak najbardziej była do przwidzenia. tylko ten sprzęt nie ma żadnego uzasadnienia. 8% więcej masz to samo plus obsługę 4k@120Hz. Dnia 8.03.2022 o 10:18, maxredaktor napisał: Ma jedną przewagę nad 6100 - wyjście pre-out na fronty. mały update, 696 nie ma żadnej przewagi nad nr6100. Według instrukcji obsługi 6100 również ma pre-out dla frontów tylko w wersji EU, Australia, Azja. USA tego nie dostały. Edytowano 15 marca 2022 przez lolekdrugi 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 9 godzin temu, lolekdrugi napisał: mały update, 696 nie ma żadnej przewagi nad nr6100. Według instrukcji obsługi 6100 również ma pre-out dla frontów tylko w wersji EU, Australia, Azja. USA tego nie dostały. Zgadza się. Ciekawe że tego nie podpisali. Dziwne. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 32 minuty temu, S4Home napisał: Ciekawe że tego nie podpisali. Dziwne. nie bardzo rozumiem co mieli podpisać? Jest o tym informacja w instrukcji obsługi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 @S4Home też się dałem na to nabrać na początku ale przypadkiem do instrukcji zaglądnąłem i się okazuje, że te zdjęcia to są z modeli na rynek USA w większośći. Stąd problem. 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 Na stronie Onkyo Europe w ogóle nie ma żadnej informacji o 6100, jest tylko poprzedni model. Ale w instrukcji jest rzeczywiście tak, jak napisał @lolekdrugi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 Pamiętacie, że Onkyo i Pioneer jeszcze niedawno miały być kupione przez Sound United? Teraz SU ma zostać kupiony za miliard dolarów przez firmę Masimo, która wprawdzie też zajmuje się technologiami, ale na rynku medycznym. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 1 godzinę temu, maxredaktor napisał: Teraz SU ma zostać kupiony za miliard dolarów przez firmę Masimo, nie ma w tym żadnego problemu. Gdzieś czytałem, że pewnie chodzi o linie montażowe bo mają możliwości po prostu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 11 godzin temu, maxredaktor napisał: Pamiętacie, że Onkyo i Pioneer jeszcze niedawno miały być kupione przez Sound United? Teraz SU ma zostać kupiony za miliard dolarów przez firmę Masimo, która wprawdzie też zajmuje się technologiami, ale na rynku medycznym. Ale to był fake news chyba. Ktoś to puścił w sieć a później wychodziły informację że to nie do końca było prawdą. A co do kolejnego przejcia, no powiedzmy sobie wprost. Sprzedaż amplitunerów siada. Bo ich nie ma. Nie było przez bardzo długi okres czasu. Wzmacniacze spod tego koncernu są ale ich ceny stały się dla wielu osób zaporowe. Kolumny mają się dobrze. Jeśli nowa firma ma możliwości zwiększyć produkcję przez co spadnie cena. To tylko lepiej prawda? Zapodasz źródło tych informacji? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 Mowa o tym m.in. tutaj oraz tu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 1 godzinę temu, S4Home napisał: Jeśli nowa firma ma możliwości zwiększyć produkcję przez co spadnie cena. to jest w drugą stronę. Nowa firma kupuje SU aby zwiększyć swoje moce przerobowe. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 2 godziny temu, maxredaktor napisał: Mowa o tym m.in. tutaj oraz tu. Czyli będą teraz Chińskim czy amerykańskim producentem Bo gdzieś wyczytałem że tam kapitał z kraju środka jest. Tak czy siak będzie oby spowodowało to wieksza dostepnosc. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 8 minut temu, S4Home napisał: Tak czy siak będzie oby spowodowało to wieksza dostepnosc. dostępność jest spowodowana brakiem układów a nie mocami przerobowymi SU. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 1 godzinę temu, lolekdrugi napisał: dostępność jest spowodowana brakiem układów a nie mocami przerobowymi SU. Ale których układów konkretnie? Bo szczerze tez to słyszę od 2 lat. covid, pożar fabryki, krzem, zatamowanie łańcucha dostaw. Ale których konkretnie układów brakuje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 8 minut temu, S4Home napisał: Ale których konkretnie układów brakuje? układów scalonych. Z tego co ja rozumiem to problem się zaczyna nawet wcześniej i dotyczy samego krzemu. To następnie rzutuje na następne gałęzie. Dlatego od pewnego czasu słychać, że producenci samochodów chcą odnawiać używane modele. Wtedy idzie mniej podzespołów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 marca 2022 Udostępnij Napisano 18 marca 2022 18 godzin temu, lolekdrugi napisał: układów scalonych. Z tego co ja rozumiem to problem się zaczyna nawet wcześniej i dotyczy samego krzemu. To następnie rzutuje na następne gałęzie. Dlatego od pewnego czasu słychać, że producenci samochodów chcą odnawiać używane modele. Wtedy idzie mniej podzespołów. Właśnie to mnie ciekawi. Bo brakuje układów Scalonych w samochodach w audio ale TV na potęgę trafiają do sklepów. Coraz większe promki. A też mają i to nie jeden Czemu? Może dlatego że sa składane w europie? Nie wiem. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.