tomek510 Napisano 5 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 5 kwietnia 2021 Witam, przymierzam się do zakupu kina domowego do 4000 zł. Wielkość pomieszczenia to 554x287 i ok. 240 cm wysokości lecz niestety salon jest otwarty i obawiam się o echo. Na czerwono zaznaczyłem miejsca, w których mam przygotowane kable pod głośniki. Myślę, że rozsądną opcją były zestaw amplituner, 4 głośniki + subwoofer. Kanapa będzie przesunięta bliżej TV. Zestaw będzie służyć w 80% do filmów (Netflix, HBO), a w 20% do muzyki (również streamowana z TV dlatego bluetooth nie jest obowiązkowy). Jestem kompletnie zielony w temacie audio i prosiłbym Państwa o jakieś porady. zdjęcie kabla: https://imgur.com/a/TuRx64v Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalsz76 Napisano 5 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 5 kwietnia 2021 Jak juz to celuj w 5.1 - bez cenralnego to bedzie kicha- no i subwoofer docelowo jest wazny. Kup ampli + fronty + sub a kiedys reszte. Zacznij od ampli - pewnie jakis Denon X1600 badz Yamaha 4a zapytaj @S4Home o wycene.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 5 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 5 kwietnia 2021 Cześć, Zdecydowanie lepiej jest pójść w system 5.1. W przypadku takiego metrażu spokojnie idź w kierunku monitorów. W przypadku amplitunerów masz tak na prawdę do wyboru albo Yamahę RX V4a albo cieplejszego Denona 1600h. Jeśli wybór padłby na dynamiczne brzmienie Yamahy to polecam wziąć pod uwagę Indiana Line Nota 240x na przód i tył + Nota 740x jako centralny. W przypadku Denona warto byłoby postawić na dynamiczniejsze brzmienie takie jak np. Pylon Audio Pearl Monitor + sat + center ale w takim przypadku subwoofer musiałbyś odłożyć w czasie. Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...