Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Tak, to było powiedziane od początku że tego nie da się zrobić aktualizacją.

I tak jestem pozytywnie zaskoczony że taka wymiana modułu nastąpi. Wygląda że ma być darmowa.

Brawo dla SoundUnited. Czekamy na Yamahe.

 

Napisano

Żadna wymiana modułu.

Będzie dodatkowe urządzenie.

https://www.audioholics.com/editorials/4k-120hz-8k-adapter

Trzeba będzie pociągnąć kabel np. z konsoli do SPK618, kabel z SPK618 do amplitunera i kabel z amplitunera do telewizora. Do tego jeszcze dojdzie zasilanie. Trochę absurdalne rozwiązanie, ale na pewno tańsze od akcji serwisowej albo od kosztów procesu grupowego.

Yamaha stosowała te same układy, więc prawdopodobnie będą zmuszeni zrobić dokładnie to samo.

A tymczasem nadchodzą nowe amplitunery innych producentów, które korzystają z innego układu, więc tego problemu będą pozbawione (co nie znaczy, że będą zupełnie bezproblemowe, ale jeszcze zobaczymy).

Napisano
45 minut temu, Kubad napisał:

No to niezły cyrk, jesteś pewien że tak to będzie wyglądać? 

Tak:

http://www.denon.com/en-gb/hdmiadapter http://www.marantz.com/en-gb/hdmiadapter

1 godzinę temu, Tasslehoff napisał:

super, dajcie znać @S4Home jak będziecie to mieli 

Nie będą tego mieli. Denon i Marantz będzie wysyłał urządzenie gratis do klientów, którzy przedstawią dowód zakupu wadliwego amplitunera.

Poza tym SPK-618 jest bezużyteczne jeśli nie masz amplitunera, który go wymaga/wspiera.

Napisano

@yahoo111

tak rozumiem, jak też wyczytałem z tego artykułu whathifi
"The form is valid for those living in the UK, Germany, the Netherlands and France. Customers in other countries will need to contact the retailer where they bought the product."

Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą.
No chyba że jednak będzie można na tej stronie normalnie rejestrować. Poczekamy zobaczymy.

i tak mam 7015 marantza
 

Napisano
3 godziny temu, Tasslehoff napisał:

@yahoo111

tak rozumiem, jak też wyczytałem z tego artykułu whathifi
"The form is valid for those living in the UK, Germany, the Netherlands and France. Customers in other countries will need to contact the retailer where they bought the product."

Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą.
No chyba że jednak będzie można na tej stronie normalnie rejestrować. Poczekamy zobaczymy.

i tak mam 7015 marantza
 

No ja też tak właśnie rozumiem, że akurat u nas trzeba zgłaszać się do sprzedawcy. Ja mam AVR-X2700H ale jak pomyślę o tej konstrukcji pod nazwą Adapter Kit......

Napisano
21 godzin temu, yahoo111 napisał:

Żadna wymiana modułu.

Będzie dodatkowe urządzenie.

https://www.audioholics.com/editorials/4k-120hz-8k-adapter

Trzeba będzie pociągnąć kabel np. z konsoli do SPK618, kabel z SPK618 do amplitunera i kabel z amplitunera do telewizora. Do tego jeszcze dojdzie zasilanie. Trochę absurdalne rozwiązanie, ale na pewno tańsze od akcji serwisowej albo od kosztów procesu grupowego.

Yamaha stosowała te same układy, więc prawdopodobnie będą zmuszeni zrobić dokładnie to samo.

A tymczasem nadchodzą nowe amplitunery innych producentów, które korzystają z innego układu, więc tego problemu będą pozbawione (co nie znaczy, że będą zupełnie bezproblemowe, ale jeszcze zobaczymy).

Faktycznie.

16 godzin temu, Tasslehoff napisał:

super, dajcie znać @S4Home jak będziecie to mieli 

Rozumiem że to nie będzie w sprzedażny. Tylko zgłosisz się do serwisu w celu dosłania.

15 godzin temu, yahoo111 napisał:

Zastanawia mnie jedna kwestia. Przecież nadal sygnał ma przechodzić 4K120HZ. Co ten adapter daje realnie.

14 godzin temu, Tasslehoff napisał:

Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą.

Zapewne z dystrybutorem. Po podaniu numeru seryjnego doślą.

 

10 godzin temu, Montada napisał:

No ja też tak właśnie rozumiem, że akurat u nas trzeba zgłaszać się do sprzedawcy. Ja mam AVR-X2700H ale jak pomyślę o tej konstrukcji pod nazwą Adapter Kit......

Jeśli to dostaniemy to od razu Wam powiemy.

Piotr

 

 

Napisano
8 godzin temu, S4Home napisał:

Zastanawia mnie jedna kwestia. Przecież nadal sygnał ma przechodzić 4K120HZ. Co ten adapter daje realnie.

Jest kilka możliwości. Jedna z nich, chyba najbardziej prawdopodobna, to adapter może poprawiać integralność sygnału. Układ Nuvotona może mieć zbyt strome zbocza trapezu i nie potrafi dekodować sygnału rozciągniętego w domenie czasu ale ciągle zgodnego ze specyfikacją.

Wtedy by to tłumaczyło, dlaczego w laboratorium działało, a w rzeczywistości nie chce.

22 godziny temu, Tasslehoff napisał:

@yahoo111

tak rozumiem, jak też wyczytałem z tego artykułu whathifi
"The form is valid for those living in the UK, Germany, the Netherlands and France. Customers in other countries will need to contact the retailer where they bought the product."

Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą.
No chyba że jednak będzie można na tej stronie normalnie rejestrować. Poczekamy zobaczymy.

i tak mam 7015 marantza
 

Nie wiadomo, czy ten sposób serwisowania nie zostanie rozciągnięty na inne kraje, więc trzeba poczekać. Jeśli Holandia, to często dotyczy to całego Beneluksu, czyli powinny też być Belgia i Luksemburg. Jeśli Niemcy, to często w tej samej strefie dystrybucyjnej jest Austria.

Napisano
15 godzin temu, yahoo111 napisał:

Jest kilka możliwości. Jedna z nich, chyba najbardziej prawdopodobna, to adapter może poprawiać integralność sygnału. Układ Nuvotona może mieć zbyt strome zbocza trapezu i nie potrafi dekodować sygnału rozciągniętego w domenie czasu ale ciągle zgodnego ze specyfikacją.

Wtedy by to tłumaczyło, dlaczego w laboratorium działało, a w rzeczywistości nie chce.

Nie wiem może. Był pogłoski że chip zamontowany w amplitunerach nie dogaduje się z tym w konsolach. Może w tej "przelotce" będzie inny. No może masz rację.

To by oznaczało że D&M nie wprowadzi nowych amplitunerów. Co ma raczej sens. Bo rynek nie najadł się poprzednimi.

 

Napisano (edytowany)
6 godzin temu, S4Home napisał:

Nie wiem może. Był pogłoski że chip zamontowany w amplitunerach nie dogaduje się z tym w konsolach. Może w tej "przelotce" będzie inny. No może masz rację.

To by oznaczało że D&M nie wprowadzi nowych amplitunerów. Co ma raczej sens. Bo rynek nie najadł się poprzednimi.

 

Tylko nie dogadywanie się chipa z tym w konsolach nie tłumaczy, dlaczego to Sound United (a właściwie Nuvoton) bierze pełną odpowiedzialność za problemy, a nie przerzuca się tego na konsole. Ponadto nowe amplitunery Pioneer/Onkyo, Arcam i Storm Audio korzystają z układów innego producenta i nie mają takich problemów.

Sądzę, że nie wprowadzą nowych amplitunerów, co najwyżej nowe wersje ze zintegrowanym SPK-618.

Edytowano przez yahoo111
Napisano
Dnia 30.04.2021 o 14:58, yahoo111 napisał:

dlaczego to Sound United (a właściwie Nuvoton) bierze pełną odpowiedzialność za problemy, a nie przerzuca się tego na konsole.

Wyjaśnia. Bo konsole z TV działają!

Tylko przelotka przez ampli AV nie.

Dnia 30.04.2021 o 14:58, yahoo111 napisał:

Ponadto nowe amplitunery Pioneer/Onkyo, Arcam i Storm Audio korzystają z układów innego producenta i nie mają takich problemów.

Dokładnie bo tu jest inny chip niz Panasonic.

Dnia 30.04.2021 o 14:58, yahoo111 napisał:

Sądzę, że nie wprowadzą nowych amplitunerów, co najwyżej nowe wersje ze zintegrowanym SPK-618.

Nie wsadzą tego do środka.

Zobaczymy czy faktycznie będą i jakie ceny za Onkyo/Pioneer.

Może będzie po prostu po problemie.

Piotr

Napisano
12 godzin temu, LukaszWawa napisał:

Premiery w wakacje?

Plany. Ale na razie nie brał bym tych dat jako wyznaczników.

12 godzin temu, Arek_B napisał:

I co, po prostu napisac do Marantz/Denon w PL?

Pisz do Horn. Zobaczymy czy coś już wiedzą na ten temat.

Piotr

  • 2 weeks later...
Napisano

Jeśli w instrukcji obsługi, w materiałach reklamowych była jakaś funkcja która okazuje się, że nie działa, to tak, można taki sprzęt oddać i zażądać przywrócenia zgodności z opisem.

Jeśli sprzedawca nie jest w stanie takie funkcjonalności przywrócić to będzie musiał oddać kwotę zakupu.

Napisano

Szczerze mówiąc średnio chcę kolejne pudełko za pudełkiem by coś działało. Pomijam fakt, że jesteśmy pominięci w programie wysyłkowym a dystrybutor zapewne wyda stosowne oświadczenie w okolicach końca okresu gwarancyjnego ;)  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...