Montada Napisano 27 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2021 Pojawiła się właśnie ciekawa informacja - https://www.whathifi.com/news/denon-and-marantz-announce-fix-for-4k120hz-bug?utm_source=facebook.com&utm_content=whathifi&utm_medium=social&utm_campaign=socialflow&fbclid=IwAR2ex0UsKwRSsrnXlwKNdxSVwIk5vOINdd9nCW25uoZaIK6xJhyQAX6TPfE Niestety nie skończy się na wgraniu nowego firmware.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 Tak, to było powiedziane od początku że tego nie da się zrobić aktualizacją. I tak jestem pozytywnie zaskoczony że taka wymiana modułu nastąpi. Wygląda że ma być darmowa. Brawo dla SoundUnited. Czekamy na Yamahe. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo111 Napisano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 Żadna wymiana modułu. Będzie dodatkowe urządzenie. https://www.audioholics.com/editorials/4k-120hz-8k-adapter Trzeba będzie pociągnąć kabel np. z konsoli do SPK618, kabel z SPK618 do amplitunera i kabel z amplitunera do telewizora. Do tego jeszcze dojdzie zasilanie. Trochę absurdalne rozwiązanie, ale na pewno tańsze od akcji serwisowej albo od kosztów procesu grupowego. Yamaha stosowała te same układy, więc prawdopodobnie będą zmuszeni zrobić dokładnie to samo. A tymczasem nadchodzą nowe amplitunery innych producentów, które korzystają z innego układu, więc tego problemu będą pozbawione (co nie znaczy, że będą zupełnie bezproblemowe, ale jeszcze zobaczymy). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tasslehoff Napisano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 super, dajcie znać @S4Home jak będziecie to mieli Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 6 godzin temu, yahoo111 napisał: Żadna wymiana modułu. Będzie dodatkowe urządzenie. No to niezły cyrk, jesteś pewien że tak to będzie wyglądać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo111 Napisano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 45 minut temu, Kubad napisał: No to niezły cyrk, jesteś pewien że tak to będzie wyglądać? Tak: http://www.denon.com/en-gb/hdmiadapter http://www.marantz.com/en-gb/hdmiadapter 1 godzinę temu, Tasslehoff napisał: super, dajcie znać @S4Home jak będziecie to mieli Nie będą tego mieli. Denon i Marantz będzie wysyłał urządzenie gratis do klientów, którzy przedstawią dowód zakupu wadliwego amplitunera. Poza tym SPK-618 jest bezużyteczne jeśli nie masz amplitunera, który go wymaga/wspiera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tasslehoff Napisano 28 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 @yahoo111 tak rozumiem, jak też wyczytałem z tego artykułu whathifi "The form is valid for those living in the UK, Germany, the Netherlands and France. Customers in other countries will need to contact the retailer where they bought the product." Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą. No chyba że jednak będzie można na tej stronie normalnie rejestrować. Poczekamy zobaczymy. i tak mam 7015 marantza Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Montada Napisano 28 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2021 3 godziny temu, Tasslehoff napisał: @yahoo111 tak rozumiem, jak też wyczytałem z tego artykułu whathifi "The form is valid for those living in the UK, Germany, the Netherlands and France. Customers in other countries will need to contact the retailer where they bought the product." Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą. No chyba że jednak będzie można na tej stronie normalnie rejestrować. Poczekamy zobaczymy. i tak mam 7015 marantza No ja też tak właśnie rozumiem, że akurat u nas trzeba zgłaszać się do sprzedawcy. Ja mam AVR-X2700H ale jak pomyślę o tej konstrukcji pod nazwą Adapter Kit...... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2021 21 godzin temu, yahoo111 napisał: Żadna wymiana modułu. Będzie dodatkowe urządzenie. https://www.audioholics.com/editorials/4k-120hz-8k-adapter Trzeba będzie pociągnąć kabel np. z konsoli do SPK618, kabel z SPK618 do amplitunera i kabel z amplitunera do telewizora. Do tego jeszcze dojdzie zasilanie. Trochę absurdalne rozwiązanie, ale na pewno tańsze od akcji serwisowej albo od kosztów procesu grupowego. Yamaha stosowała te same układy, więc prawdopodobnie będą zmuszeni zrobić dokładnie to samo. A tymczasem nadchodzą nowe amplitunery innych producentów, które korzystają z innego układu, więc tego problemu będą pozbawione (co nie znaczy, że będą zupełnie bezproblemowe, ale jeszcze zobaczymy). Faktycznie. 16 godzin temu, Tasslehoff napisał: super, dajcie znać @S4Home jak będziecie to mieli Rozumiem że to nie będzie w sprzedażny. Tylko zgłosisz się do serwisu w celu dosłania. 15 godzin temu, yahoo111 napisał: http://www.denon.com/en-gb/hdmiadapter http://www.marantz.com/en-gb/hdmiadapter Zastanawia mnie jedna kwestia. Przecież nadal sygnał ma przechodzić 4K120HZ. Co ten adapter daje realnie. 14 godzin temu, Tasslehoff napisał: Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą. Zapewne z dystrybutorem. Po podaniu numeru seryjnego doślą. 10 godzin temu, Montada napisał: No ja też tak właśnie rozumiem, że akurat u nas trzeba zgłaszać się do sprzedawcy. Ja mam AVR-X2700H ale jak pomyślę o tej konstrukcji pod nazwą Adapter Kit...... Jeśli to dostaniemy to od razu Wam powiemy. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo111 Napisano 29 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2021 8 godzin temu, S4Home napisał: Zastanawia mnie jedna kwestia. Przecież nadal sygnał ma przechodzić 4K120HZ. Co ten adapter daje realnie. Jest kilka możliwości. Jedna z nich, chyba najbardziej prawdopodobna, to adapter może poprawiać integralność sygnału. Układ Nuvotona może mieć zbyt strome zbocza trapezu i nie potrafi dekodować sygnału rozciągniętego w domenie czasu ale ciągle zgodnego ze specyfikacją. Wtedy by to tłumaczyło, dlaczego w laboratorium działało, a w rzeczywistości nie chce. 22 godziny temu, Tasslehoff napisał: @yahoo111 tak rozumiem, jak też wyczytałem z tego artykułu whathifi "The form is valid for those living in the UK, Germany, the Netherlands and France. Customers in other countries will need to contact the retailer where they bought the product." Czyli mam się kontaktować ze sprzedawcą. No chyba że jednak będzie można na tej stronie normalnie rejestrować. Poczekamy zobaczymy. i tak mam 7015 marantza Nie wiadomo, czy ten sposób serwisowania nie zostanie rozciągnięty na inne kraje, więc trzeba poczekać. Jeśli Holandia, to często dotyczy to całego Beneluksu, czyli powinny też być Belgia i Luksemburg. Jeśli Niemcy, to często w tej samej strefie dystrybucyjnej jest Austria. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2021 15 godzin temu, yahoo111 napisał: Jest kilka możliwości. Jedna z nich, chyba najbardziej prawdopodobna, to adapter może poprawiać integralność sygnału. Układ Nuvotona może mieć zbyt strome zbocza trapezu i nie potrafi dekodować sygnału rozciągniętego w domenie czasu ale ciągle zgodnego ze specyfikacją. Wtedy by to tłumaczyło, dlaczego w laboratorium działało, a w rzeczywistości nie chce. Nie wiem może. Był pogłoski że chip zamontowany w amplitunerach nie dogaduje się z tym w konsolach. Może w tej "przelotce" będzie inny. No może masz rację. To by oznaczało że D&M nie wprowadzi nowych amplitunerów. Co ma raczej sens. Bo rynek nie najadł się poprzednimi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo111 Napisano 30 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2021 (edytowany) 6 godzin temu, S4Home napisał: Nie wiem może. Był pogłoski że chip zamontowany w amplitunerach nie dogaduje się z tym w konsolach. Może w tej "przelotce" będzie inny. No może masz rację. To by oznaczało że D&M nie wprowadzi nowych amplitunerów. Co ma raczej sens. Bo rynek nie najadł się poprzednimi. Tylko nie dogadywanie się chipa z tym w konsolach nie tłumaczy, dlaczego to Sound United (a właściwie Nuvoton) bierze pełną odpowiedzialność za problemy, a nie przerzuca się tego na konsole. Ponadto nowe amplitunery Pioneer/Onkyo, Arcam i Storm Audio korzystają z układów innego producenta i nie mają takich problemów. Sądzę, że nie wprowadzą nowych amplitunerów, co najwyżej nowe wersje ze zintegrowanym SPK-618. Edytowano 30 kwietnia 2021 przez yahoo111 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 maja 2021 Udostępnij Napisano 4 maja 2021 Dnia 30.04.2021 o 14:58, yahoo111 napisał: dlaczego to Sound United (a właściwie Nuvoton) bierze pełną odpowiedzialność za problemy, a nie przerzuca się tego na konsole. Wyjaśnia. Bo konsole z TV działają! Tylko przelotka przez ampli AV nie. Dnia 30.04.2021 o 14:58, yahoo111 napisał: Ponadto nowe amplitunery Pioneer/Onkyo, Arcam i Storm Audio korzystają z układów innego producenta i nie mają takich problemów. Dokładnie bo tu jest inny chip niz Panasonic. Dnia 30.04.2021 o 14:58, yahoo111 napisał: Sądzę, że nie wprowadzą nowych amplitunerów, co najwyżej nowe wersje ze zintegrowanym SPK-618. Nie wsadzą tego do środka. Zobaczymy czy faktycznie będą i jakie ceny za Onkyo/Pioneer. Może będzie po prostu po problemie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszWawa Napisano 4 maja 2021 Udostępnij Napisano 4 maja 2021 10 godzin temu, S4Home napisał: a. Zobaczymy czy faktycznie będą i jakie ceny za Onkyo/Pioneer. Może będzie po prostu po problemie. Piotr Premiery w wakacje? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek_B Napisano 4 maja 2021 Udostępnij Napisano 4 maja 2021 I co, po prostu napisac do Marantz/Denon w PL? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 5 maja 2021 Udostępnij Napisano 5 maja 2021 12 godzin temu, LukaszWawa napisał: Premiery w wakacje? Plany. Ale na razie nie brał bym tych dat jako wyznaczników. 12 godzin temu, Arek_B napisał: I co, po prostu napisac do Marantz/Denon w PL? Pisz do Horn. Zobaczymy czy coś już wiedzą na ten temat. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Montada Napisano 10 maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 maja 2021 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 maja 2021 Udostępnij Napisano 11 maja 2021 Nic, tylko czekać. Zapotrzebowanie na ten moduł będzie za pewne wysokie teraz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tasslehoff Napisano 15 maja 2021 Udostępnij Napisano 15 maja 2021 https://www.marantz.com/en-gb/hdmiadapter Polski na tej liście nie ma czyli trzeba gdzie indziej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Montada Napisano 15 maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 maja 2021 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 maja 2021 Udostępnij Napisano 17 maja 2021 Zawsze jesteśmy na szarym końcu. Poczekajmy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Montada Napisano 25 maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 maja 2021 (edytowany) Czy dobrze rozumiem, że opisywany przez nas przypadek jest podstawą do skorzystania z rękojmi i zwrotu sprzętu sprzedawcy? Edytowano 25 maja 2021 przez Montada Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 25 maja 2021 Udostępnij Napisano 25 maja 2021 Jeśli w instrukcji obsługi, w materiałach reklamowych była jakaś funkcja która okazuje się, że nie działa, to tak, można taki sprzęt oddać i zażądać przywrócenia zgodności z opisem. Jeśli sprzedawca nie jest w stanie takie funkcjonalności przywrócić to będzie musiał oddać kwotę zakupu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Montada Napisano 25 maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 maja 2021 Szczerze mówiąc średnio chcę kolejne pudełko za pudełkiem by coś działało. Pomijam fakt, że jesteśmy pominięci w programie wysyłkowym a dystrybutor zapewne wyda stosowne oświadczenie w okolicach końca okresu gwarancyjnego Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 25 maja 2021 Udostępnij Napisano 25 maja 2021 (edytowany) Dlatego trzeba uprzedzić te działania. Składasz pismo do sprzedawcy i on ma dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Edytowano 25 maja 2021 przez HQ150 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.