Pavko Pawel Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Witam wszystkich. Jak napisałem w temacie, mam problem z którymś z sąsiadów, który podłączył się do mojego bara jak był w trybie parowania. Niestety żona nie ogarnia takich tematów, że trzeba wyłączyć sprzęt jak się kończy słuchać muzyki. JBL BAR5.1 po sparowaniu ma możliwość włączania go zdalnie jak się połączy i niestety kolokwialnie mówiąc "troluje" mnie raz na jakis czas wlaczajac jakies rokowe kawalki na pelnej mocy. Żona wpada w panikę, bo nie wie co się dzieje, a ja się wsciekam że nie mogę sobie z tym poradzić. Chodzenie po sąsiadach odpada, bo i tak nie będę im wyrywał telefonu z ręki żeby sprawdzić połączenia Bluetooth... I tu mam pytanie do osób, które są bardziej w temacie połączeń bluetooth, czy da się jakoś uniemożliwić delikwentowi łączenie z moim głośnikiem? Wyciąganie wtyczki z kontaktu stało się bardzo uciążliwe...😔 Za jaką kolwiek skuteczną pomoc, która zadziała wysyłam duże piwo paczkomatem 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Reset do ustawień fabrycznych? Usunięcie sparowanych? Ściągnij manual w pierwszej kolejności, piwa nie trzeba 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Może... zresetuj parowanie? Jak @marcinmarcin, który mnie wyprzedził o kilka sekund, nie chce, to ja chętnie piwo wezmę. Najlepiej Heinekena. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavko Pawel Napisano 15 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 2 godziny temu, marcinmarcin napisał: Reset do ustawień fabrycznych? Usunięcie sparowanych? Ściągnij manual w pierwszej kolejności, piwa nie trzeba 😁 2 godziny temu, Dzik napisał: Może... zresetuj parowanie? Jak @marcinmarcin, który mnie wyprzedził o kilka sekund, nie chce, to ja chętnie piwo wezmę. Najlepiej Heinekena. Niestety Panowie piwka nie będzie 😔 Reset usuwa tylko ustawienia dźwięku i nauczonych pilotów. Chodzi o to, że każde urządzenie ma swój unikatowy numer, przez które jest rozpoznawane i chodzi mi o to żeby zablokować możliwość łączenia się z tym numerem. Nie mam możliwości ustawienia pinu przy połączeniu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 W instrukcji masz jak krowie na rowie jak usunąć sparowane urządzenie... Wystarczy znajść i przeczytać Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 5 minut temu, marcinmarcin napisał: W instrukcji masz jak krowie na rowie jak usunąć sparowane urządzenie... Wystarczy znajść i przeczytać Znalazłem w instrukcji dwie wzmianki o usuwaniu parowania i w obu miejscach jest powiedziane, że najpierw trza usunąć soundbara na sparowanym urządzeniu, czyli u sąsiada (LOL). If the device has ever been paired with the soundbar, first unpair “JBL BAR 5.1” on the device. NOTES: − The Bluetooth connection will be lost if the distance between the soundbar and Bluetooth device exceeds 33 ft (10 m). Ale są i dobre wieści: upierdliwy sąsiad jest maksymalnie w odległości 10 metrów od ciebie. /// Zapytałem lepiej obeznaną osobę jeśli chodzi o BT, i ta osoba twierdzi, że reset do fabrycznych na 100% usunie parowanie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Wychodzi na to, że sąsiadowi trzeba kupić to piwo 😂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 6 minut temu, JohnDoe napisał: Wychodzi na to, że sąsiadowi trzeba kupić to piwo 😂 Raczej samemu je wypić i do niego pójść, o ile reset do fabrycznych nie pomoże. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 4 minuty temu, Dzik napisał: Raczej samemu je wypić i do niego pójść, o ile reset do fabrycznych nie pomoże. I zabrać mu telefon, tylko ten sparowany 😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 W....L też może pomóc 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavko Pawel Napisano 15 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Z przykrością muszę stwierdzić, że czytamy dwie różne instrukcje w temacie napisałem, że chodzi o JBL BAR 5.1 i niestety czytacie instrukcję od jbl bar 5.1 surround. Ja mam wersję z odczepianymi satelitami 😎 A po za tym jak "Dzik" napisał trzeba najpierw połączenie zapomnieć w telefonie. Nie wiem jak to przeskoczyć 😔 Z sąsiadami nie mam zamiaru się bić, bo już chyba z tego wyrosłem 😂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Próbowałeś "factory reset" przyciskami? Nie wiem czy dotyczy Twojej belki ale takie coś znalazłem >>> Factory Reset JBL Soundbar Performing a factory reset of your JBL Cinema Soundbar is a simple way to resolve some hard-to-resolve issues. Additionally, you should always perform a factory reset before getting rid of any piece of technology to ensure that any saved or personal information on the device is erased, which prevents the next owner from accessing it. You can restore your soundbar to its factory settings by holding down both the "Volume +" and "Virtual Surround" buttons for roughly five seconds. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 14 minut temu, Pavko Pawel napisał: chodzi o JBL BAR 5.1 Tu jest instrukcja. Napisane jest: 4. Apply factory settings • Reset this soundbar to the default settings programmed at the factory. • In any source mode, press and hold VOLUME -, VOLUME+ and SOURCE button on soundbar top panel until text display shows RESET. • When the factory settings restore is complete, the product automatically switches off and restarts Jeżeli reset do fabrycznych usunie parowanie na twoim sprzęcie, to u sąsiada też. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavko Pawel Napisano 15 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 1 minutę temu, JohnDoe napisał: Próbowałeś "factory reset" przyciskami? Nie wiem czy dotyczy Twojej belki ale takie coś znalałem Próbowałem niestety nie działa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 (edytowany) 13 minut temu, Pavko Pawel napisał: Próbowałem niestety nie działa Jeżeli zrobiłeś jak wyżej (przytrzymałeś VOL+, VOL- i SOURCE), pojawiło ci się info o resecie, sprzęt się zrestartował, a parowanie i tak pozostało, to pozostaje już chyba tylko staromodna pięść. Edytowano 15 lipca 2021 przez Dzik Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Ale troll pro 😂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 Możliwe że nie miał takich fajnych rękawiczek 😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi777 Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 Pozostaje Ci "wyłączyć" sąsiada 🤛🤛🤛💪 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 (edytowany) Jak wiesz który to sąsiad to weź idź do niego twardo i spytaj się co on odpier...a i niech nie podłącza się do Twojego sprzętu bo zgłosisz to na policję. Tylko się nie śmiać proszę, nie chciał bym być tym poszkodowanym jak w środku nocy ktoś się WŁAMUJE na OSOBISTY sprzęt i czyni takie numery. Może to jakiś gówniarz z sąsiedztwa któremu trzeba przemówić do rozumu, nie chce mi się wierzyć że dorośli ludzie takie głupoty odwalają. Może kontakt z supportem JBL coś pomoże... Edytowano 16 lipca 2021 przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavko Pawel Napisano 16 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 22 minuty temu, Butler napisał: Jak wiesz który to sąsiad to weź idź do niego twardo i spytaj się co on odpier...a i niech nie podłącza się do Twojego sprzętu bo zgłosisz to na policję. Tylko się nie śmiać proszę, nie chciał bym być tym poszkodowanym jak w środku nocy ktoś się WŁAMUJE na OSOBISTY sprzęt i czyni takie numery. Może to jakiś gówniarz z sąsiedztwa któremu trzeba przemówić do rozumu, nie chce mi się wierzyć że dorośli ludzie takie głupoty odwalają. Może kontakt z supportem JBL coś pomoże... Suport ma w D.... wiedzą jak wstawić milion reklam promujący ich sprzęt, a nie jak pomóc człowiekowi w potrzebie... Mam świeżo wprowadzonych sąsiadów, nie chciałem być niemiły od początku, ale Chyba nie mam wyjścia 🤘💪 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 To nie jest - jak to wcześniej zasugerowałeś - bycie niedojrzałym, tylko normalne zachowania. Przecież nie musisz od razu wywalać sąsiadowi drzwi z glana i kłaść go na glebę. Dzień dobry. Przepraszam, że przeszkadzam, ale jest taka sytuacja, że któryś z sąsiadów uporczywie podłącza się do mojego sprzętu i puszcza głośno muzykę. Na pewno jest to bardziej dojrzałe niż odłączanie sprzętu od kontaktu czy dzwonienie do supportu w nadziei, że coś uradzą na głupie żarty. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo111 Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 Jeśli reset do ustawień fabrycznych nie pomoże, a powinien, bo tak z założenia działa bluetooth, to możesz jeszcze próbować sparować dużo urządzeń z soundbarem. Jak przekroczysz maksymalną liczbę, stare urządzenia zaczną być z niego usuwane. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 To fajnie zabezpieczenie sprzętu jeśli reset nic nie daje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 (edytowany) 28 minut temu, eMBe napisał: To fajnie zabezpieczenie sprzętu jeśli reset nic nie daje Autor tematu nie doprecyzował, czy "nie działa" reset (w sensie, nie udało mu się zresetować) czy reset "nie zadziałał" (w sensie, reset zadziałał, ale nie zlikwidował parowania). Edytowano 16 lipca 2021 przez Dzik Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.