Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

CA nie ma wsparcia, ale nadal gra przyzwoicie. A czy jest między nimi jakakolwiek zauważalna różnica w detaliczności? Pewnie nie ta półka cenowa, ale lubię mikroelementy w muzyce 😁

Edytowano przez D-Art
Napisano

U mnie odwrotnie, Wiim w porównaniu do CA wyszedł słabiej. Bas szczuplejszy przez co wydaje się że Wiim jest bardziej detaliczny ale przełączając na przemian to jednak CA jest bardziej szczegółowy. CA ma większą dynamikę ale w niektórym systemach Wiim może się dobrze wpasować (podpinałem też u znajomego pod Onkyo 8250+Klipsch RF-260f i tam było już bardzo dobrze). No i jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o funkcjonalność i rozwój. Testowane w sumie na 3-ch systemach w tym SMSL Q5 Pro. 

Napisano

Wnioskuję, że w moim przypadku zmiana chyba nie przyniesie jakiejś większej zmiany. Nie wiem, czy te różne funkcjonalności są mi potrzebne. Ma dobrze grać i tyle 😁 Problemem jest dla mnie tylko to, że muszę mieć dodatkowe urządzenie z Androidem.

A biorąc pod uwagę to, że niezawodny CA staje się powoli białym krukiem i zaczyna osiągać ceny wręcz kolekcjonerskie, to jednak przy nim na razie pozostanę 🤣😁👍

Zmiana miałaby sens, gdyby był wyraźny progres w dźwięku. Czyli trzeba zbierać kasę i celować w trochę wyższą półkę. 
Swoją drogą wypróbujcie Apple Music, bo hires za 19,90 to naprawdę okazja. 

Napisano

W moim Wiim występuje problem z funkcja TIDAL connect, teoretycznie się łączy ale ikona w TIDAL jest szara jakby nieaktywna, w przypadku próby zalogowania się poprzez aplikacje Wiim Home do TIDAL wyskakuje komunikat „TIDAL Login Fail, Please try again” 

Borykam się z tym od 2 tygodni, restartowanie do fabryki nie pomaga. Aktualizacje które sie zainstalowały tez nie rozwiązały problemu. Support nie odpowiada na zgłoszony problem. 
 

czy ktoś z Was miał może taki problem i ma na to rozwiązanie ?

Napisano
1 godzinę temu, Marcin Kolassa napisał:

W moim Wiim występuje problem z funkcja TIDAL connect, teoretycznie się łączy ale ikona w TIDAL jest szara jakby nieaktywna, w przypadku próby zalogowania się poprzez aplikacje Wiim Home do TIDAL wyskakuje komunikat „TIDAL Login Fail, Please try again” 

Borykam się z tym od 2 tygodni, restartowanie do fabryki nie pomaga. Aktualizacje które sie zainstalowały tez nie rozwiązały problemu. Support nie odpowiada na zgłoszony problem. 
 

czy ktoś z Was miał może taki problem i ma na to rozwiązanie ?

Może wygasła Ci subskrypcja - bez ważnej subskrypcji, nie można się zalogować...

Napisano

Subskrypcja aktywna z Oficjalnej aplikacji TIDAL korzystam na każdym innym urządzeniu. Jest problem z zalogowaniem się do TIDAL przez Wiim Home oraz połączeniem TIDAL connect przez oficjalna aplikacje z urządzeniem wiim 

Napisano
3 minuty temu, Marcin Kolassa napisał:

Subskrypcja aktywna z Oficjalnej aplikacji TIDAL korzystam na każdym innym urządzeniu. Jest problem z zalogowaniem się do TIDAL przez Wiim Home oraz połączeniem TIDAL connect przez oficjalna aplikacje z urządzeniem wiim 

A spróbuj może zmienić hasło i zalogować się od nowa.

Napisano

Tez niestety nie pomaga, mam dwa konta jedno swoje drugie partnerki. Podejmowałem próby logowania metodami tradycyjnymi oraz poprzez Apple ID. Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby. Wyglada to na problem pomiędzy serwerem Wiim-TIDAL. Wcześniej miałem problemy z dźwiękiem i zresetowałem Wiim’a do ustawień fabrycznych. Problemy dźwiękowe ustąpiły lecz pojawiły się z Tidalem. Dodam ze integracja z innymi serwisami oraz AirPlay jest bezproblemowa.

Napisano
Dnia 25.05.2022 o 09:51, klimkr napisał:

Nowy firmware:

image.png.8807c58c3dd6d27cd79ea977e0ba65f8.png

Najciekawsze to Airplay2 z bit perfect...

 

czyli że niby naprawili to rozłączanie z WiFi. Wyjmuję wiima z szafy i aktualizuję. Zobaczymy za kilka dni czy pomogło :)

Napisano
1 godzinę temu, Marcin Kolassa napisał:

Tez niestety nie pomaga, mam dwa konta jedno swoje drugie partnerki. Podejmowałem próby logowania metodami tradycyjnymi oraz poprzez Apple ID. Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby. Wyglada to na problem pomiędzy serwerem Wiim-TIDAL. Wcześniej miałem problemy z dźwiękiem i zresetowałem Wiim’a do ustawień fabrycznych. Problemy dźwiękowe ustąpiły lecz pojawiły się z Tidalem. Dodam ze integracja z innymi serwisami oraz AirPlay jest bezproblemowa.

Może załóż triala na inny adres e-mail („normalnie”, nie przez FB etc.) i spróbuj. No i można zgłosić do supportu Wiim’a.

Napisano
7 minut temu, klimkr napisał:

Może załóż triala na inny adres e-mail („normalnie”, nie przez FB etc.) i spróbuj. No i można zgłosić do supportu Wiim’a.

Mam zwykle konto i drugie przez Apple ID, do supportu zgłosiłem dwa tygodnie temu i cisza 

Napisano

Problem rozwiązany. Olśnienie… skoro jest problem z logowanie wyglądający na problem sieciowy, postanowiłem zresetować do fabryki router. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi. 

  • 2 weeks later...
Napisano
Dnia 8.06.2022 o 14:22, kowallosu napisał:

czyli że niby naprawili to rozłączanie z WiFi. Wyjmuję wiima z szafy i aktualizuję. Zobaczymy za kilka dni czy pomogło :)

Nie było mnie kilka dni w domu, po powrocie przypomniało mi się żeby sprawdzić czy Wiim jest dostępny w sieci. Oczywiście nie! Kolejna aktualizacja i problem ze znikającym urządzeniem nadal występuje :(

Napisano

Mam pytanie. 

W przypadku Spotify można używać zarówno apki Wiim jak i dedykowanej aplikacji Spotify na Androida. 

Czy tak samo jest w przypadku Deezer'a, czy może Deezer'a kontrolować można wyłącznie za pośrednictwem apki Wiim? 

  • 4 weeks later...
Napisano

Czy Wiim Mini może przesyłać przez sieć muzykę z plików mp3 będących na  dysku komputera do wzmacniacza? Jedna osoba powiedziała mi ,że się nie da. Na stronach internetowych nie ma konkretnej odpowiedzi. 

Napisano (edytowany)

Ostatnio miałem porównanie z innym budżetowym strumieniowcem - Ieast M30 Pro - i Wiim wypada znacznie lepiej, jeśli chodzi o konfigurację i aplikację oraz niezawodność, gdyż Ieast sporadycznie mi przycina (przy słuchaniu radia internetowego przynajmniej). Na jego korzyść za to pilot (lipny, ale działa). Jeśli Wiim wypuści model z pilotem (i najlepiej jeszcze wejściem Ehternet), to biorę 😀

Edytowano przez Jakebut
Napisano

Ostatnio chciałem komuś pokazać Wiima i taka trochę wtopa wyszła. Nie słuchałem go miesiąc bo leży u synka w pokoju i co nastąpiło? Przełączanie utworów strasznie lagowało. Wciskam w telefonie następny utwór a on gra jeszcze z 5-7 sekund i dopiero po tym czasie wchodzi ten następny. Miał ktoś takie problemy?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...