megawatowy Napisano 9 września 2022 Udostępnij Napisano 9 września 2022 Korzystam z iOS, nigdy nie miałem problemów z Wiim + TIDAL. Aktualizuje apki na bieżąco. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 Ale czekaj Tobie pada connect przed aktualizacją? To to jest inna sprawa niż ta omawiana tutaj. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 Coś mi tutaj też nie gra ( chociaż u mnie akurat gra ) Mam taki pomysł ,ze kiedy ktoś będzie opisywał błąd to niech wpisze numer wersji z Wiim i aplikacji oraz możliwie dużo informacji jak system i opis błędu. Na innych forach użytkownicy nie mają takich problemów to może tutaj też uda nam się dotrzeć do źródła. @przemek696 wpiszesz numer wersji ? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek696 Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 Napiszę po 15 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 2 godziny temu, przemek696 napisał: Napiszę po 15 Ok. Tak dla porównania u mnie na Androidzie: Tidal 2.66.0.1077.7518 Spotify 8.7.62.398 Wiim: 4.6.428136 Data kompilacji 20220902 Wszystko działa bez zarzutu i szybciutko. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek696 Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 9 godzin temu, Tomasz S. napisał: Mam taki pomysł ,ze kiedy ktoś będzie opisywał błąd to niech wpisze numer wersji z Wiim i aplikacji oraz możliwie dużo informacji jak system i opis błędu. @przemek696 wpiszesz numer wersji ? Telefon: Motorola One Vision, Android 11, Tidal Hi Fi: 2.66.0.1077.7518, Wiim: 2.0.1.220902.70d7f4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 No dobra. Czyli mamy ta samą wersję Tidala i wydaje mi się ,że Wiim też. Mamy Androida ( ja też 11 ) i jak teraz sytuacja wygląda u Ciebie? Tzn co nie działa? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek696 Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 48 minut temu, Tomasz S. napisał: Co nie działa? Na tą chwilę Tidal nie zapamiętuje historii odtwarzania a jeśli chodzi o Wiim to jak słucham przez tą apkę Tidal to ucina mi ostanie 5-10 sekund utworu. Widzę, że w play store mam update Tidala czego na razie nie zrobię. Tidal connect łączy się bez problemowo z Wiimem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 Mam chińczyka Xiaomi i nie mam problemów. Czyli to musi być kwestia aplikacji na telefon. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 12 godzin temu, przemek696 napisał: Tidal to ucina mi ostanie 5-10 sekund utworu Ja nie mam takiego efektu. Na każdym utworze tak masz czy na jakiejś konkretnej płycie / playliście ? 12 godzin temu, przemek696 napisał: Tidal nie zapamiętuje historii odtwarzania Możesz tutaj podać przykład ? tzn jak słuchałeś Nirvany i otwierasz drugi raz aplikację to nie ma śladu,że słuchałeś Nirvany w " Ostatnio odtwarzane " ? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek696 Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 1. Ucina mi 5-10 sekund na każdym utworze. 2. Słucham jakiejś płyty, nie używam Tidala np. 2 dni i chcę wrócić do tego albumu i mnie cofa kilka płyt przed tą którą chcę słuchać. 3. Kolejny babol o którym zapomniałem napisać to, że po zakończeniu albumu nie puszcza dalej jakiejś muzy ( mam zaznaczone w opcjach aby to robił). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 9 minut temu, przemek696 napisał: Ucina mi 5-10 sekund na każdym utworze. Kiedyś miałem coś podobnego. Źle wykonany kabel USB powodował przełączanie "rozdzielczości" ale było to połączone z trzaskiem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 Dnia 5.09.2022 o 07:35, Piotr Sonido napisał: A czy to nie Auroalic miał czasem olbrzymie problemy z aplikacją na androida? Poprawcie mnie Piotr Dokładnie tak było, nawet z tego co pamiętam to jakość puszczał nieco słabszą. Początkowo było to urządzenie skrojone typowo pod iOS, ale obecnie już zostało to podobno poprawione. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 3 godziny temu, S4Home napisał: Dokładnie tak było, nawet z tego co pamiętam to jakość puszczał nieco słabszą. Początkowo było to urządzenie skrojone typowo pod iOS, ale obecnie już zostało to podobno poprawione. Nie wiem co zostało tam naprawione skoro nie ma dostępnej aplikacji na Androida i trzeba korzystać z BubbleUpnP czy Mconnect. 4 godziny temu, przemek696 napisał: 1. Ucina mi 5-10 sekund na każdym utworze. 2. Słucham jakiejś płyty, nie używam Tidala np. 2 dni i chcę wrócić do tego albumu i mnie cofa kilka płyt przed tą którą chcę słuchać. 3. Kolejny babol o którym zapomniałem napisać to, że po zakończeniu albumu nie puszcza dalej jakiejś muzy ( mam zaznaczone w opcjach aby to robił). Mi to wygląda na problemy z samą aplikacją Tidal u Ciebie, pomimo tej samej wersji u mnie nie występują te błędy.Ja akurat korzystam z telefonu Oneplus, też na Android 11. Raczej bym zaktualizował samego Tidala. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek696 Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 1 minutę temu, Tomasz S. napisał: Raczej bym zaktualizował samego Tidala. To na 100% będzie potrzebna reinstalka Tidala. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wito76 Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 Po tygodniu albo lepiej usiadłem sobie u młodego w pokoju (bo u niego wiim leży - dobrze się wyraziłem, leży, bo młody woli prosto z kompa do daca i na swój wzmacniacz) - odpaliłem i wszystko śmiga, zero problemów. Fakt, że korzystam z wcześniejszej wersji Tidala 2.64. Tidal coś tam namotał z Connect i wg zagranicznych forów 21.09 wyjdzie aktualizacja z poprawkami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemko Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 Teraz po ostatniej aktualizacji wiima wkoncu tidal connect śmiga jak należy. Utwory przelaczaja się bez żadnego opóźnienia, przewijanie również super. Teraz aż miło się korzysta. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 22 godziny temu, przemek696 napisał: 1. Ucina mi 5-10 sekund na każdym utworze. 2. Słucham jakiejś płyty, nie używam Tidala np. 2 dni i chcę wrócić do tego albumu i mnie cofa kilka płyt przed tą którą chcę słuchać. 3. Kolejny babol o którym zapomniałem napisać to, że po zakończeniu albumu nie puszcza dalej jakiejś muzy ( mam zaznaczone w opcjach aby to robił). Nigdy tak nie miałem. Dziwne. Stawiam że to jednak wina aplikacji na telefon. A jak bys podłączył słuchawki do telefonu. Słuchał czegoś. Przestał na 2 dni to też nie ma historii? 21 godzin temu, S4Home napisał: Dokładnie tak było, nawet z tego co pamiętam to jakość puszczał nieco słabszą. Początkowo było to urządzenie skrojone typowo pod iOS, ale obecnie już zostało to podobno poprawione. W sensie że działa na androidzie już w pełni? 17 godzin temu, Tomasz S. napisał: Nie wiem co zostało tam naprawione skoro nie ma dostępnej aplikacji na Androida i trzeba korzystać z BubbleUpnP czy Mconnect. Właśnie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek696 Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 Dobry wieczór. U mnie sytuacja wygląda tak na dzisiaj: Tidal connect się posypał po tym jak zrobiłem update softu: facebook lite, telefon google, zdjęcia google, Shazam, kontakty, kalendarz google, google, cyfrowa równowaga, android system webview. Oczywiście pomogła reinstalka Tidala. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terminator38 Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 (edytowany) U mine zawsze reinstal pomaga we wszystkim -------------------------------------------- Wangen im Allgäu Entrümpelung Tworzenie stron internetowych kraków Edytowano 14 września 2022 przez terminator38 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 3 godziny temu, przemek696 napisał: U mnie sytuacja wygląda tak na dzisiaj: Tidal connect się posypał po tym jak zrobiłem update softu: facebook lite, telefon google, zdjęcia google, Shazam, kontakty, kalendarz google, google, cyfrowa równowaga, android system webview. Masz problem z oprogramowaniem telefonu, nie z Wiim czy Tidal connect 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 7 godzin temu, Tomasz S. napisał: Masz problem z oprogramowaniem telefonu, nie z Wiim czy Tidal connect Uważam podobnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Dnia 14.09.2022 o 07:21, Piotr Sonido napisał: W sensie że działa na androidzie już w pełni? Teraz nie sprawdzałem jak to działa już jakiś czas, ale przysiądę w wolnej chwili i sprawdzę, czy wszystko już działa sprawnie i dam znać jak to na ten moment wygląda, więc stay tuned 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 21 godzin temu, S4Home napisał: Teraz nie sprawdzałem jak to działa już jakiś czas, ale przysiądę w wolnej chwili i sprawdzę, czy wszystko już działa sprawnie i dam znać jak to na ten moment wygląda, więc stay tuned Byli byśmy wdzięczni! Dzięki Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robotot Napisano 19 września 2022 Udostępnij Napisano 19 września 2022 Witam, zapytam szacowne grono może ktoś już reklamował gniazdo optyczne ktorego ścianki sie wykruszyły-wyszczerbily , że po prostu przewód się w nim nie trzyma .Stało się to nawet nie wiem kiedy ponieważ nie znecalem się nad tym urządzeniem aby mogło sie ono tak uszkodzić. Owszem kilka razy wypinalem przewod ale raczej staralem siecrobic to w spodob wlasciwy i ostrozny ...pytam bo nie wiem czy jest sens bawić sie w reklamację i naprawę gwarancyjną... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.