MMarek Napisano 31 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 sierpnia 2022 4 godziny temu, P-na napisał: 5 letnia gwarancja !! ktoś w to jeszcze wieży ?! Ja tam wierzę, ponieważ jest to gwarancja Sony /zakup w Sony Centre/. Gdybym miał wieżyć w jakieś 5-letnie ubezpieczenia gwarancyjne, to oczywiście bym nie uwierzył 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 1 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 września 2022 Philips zwrócony. Wracam do punktu wyjścia :>>> Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 (edytowany) 22 godziny temu, MMarek napisał: gwarancja Sony /zakup w Sony Centre/ Czterokrotnie przerabiałem wymianę telewizora u siebie z rozszerzoną gwarancją Sony (zakup też w Sony Centre). 2x model W755C - bad pixele dziwne plamy na matrycy - prawdopodobnie odklejenie którejś z warstw folii i 2x XF90 - liczne bad pixele i niedziałające gniazdo jack. Wygląda to tak, że przyjeżdża serwisant z firmy zewnętrznej, w moim przypadku była to firma ze Słupska. Technik ogląda, pali głupa, że nie wie o co chodzi i że "wymyślam". Prosi o zrobienie zdjęć CAŁEGO ekranu na którym widać np. takiego bad pixela. Nie może to być fragment ekranu. Musi być widoczny cały. Powodzenia ze zrobieniem takiej fotki. Bardzo ciężko coś takiego uchwycić. Po kilku dniach serwisant wraca z telewizorem lub matrycą na wymianę. Oczywiście nie są to nowe sztuki, a takie, które już trochę przepracowały. Raz zdarzyło mi się odmówić przyjęcia wyjątkowo dorżniętego egzemplarza. Wyglądał jak psu z gardła wyjęty - cały upaskudzony jakimś smarem, ekran uwalony od góry do dołu. Może jestem czepialski, ale jak reklamuję telewizor w idealnym stanie wizualnym to oczekiwałbym też wymiany na taki. Ja się z Sony wyleczyłem właśnie przez walkę z serwisem. Oby coś zmieniło się na lepsze i obyś nie musiał Marku jednak korzystać z ich usług. Aha, warto też wspomnieć o super ogarniętej pomocy technicznej podczas składania reklamacji. Panie Grażynki i Bożenki z supportu robią wszystko, żeby odwieść Cię od doprowadzenia zgłoszenia do samego końca. A receptą na wszystko jest reset telewizora do ustawień fabrycznych To tak baaaaardzo, bardzo w skrócie. Edytowano 1 września 2022 przez lpomis Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 34 minuty temu, lpomis napisał: Czterokrotnie przerabiałem wymianę telewizora u siebie z rozszerzoną gwarancją Sony (zakup też w Sony Centre). 2x model W755C - bad pixele dziwne plamy na matrycy - prawdopodobnie odklejenie którejś z warstw folii i 2x XF90 - liczne bad pixele i niedziałające gniazdo jack. Wygląda to tak, że przyjeżdża serwisant z firmy zewnętrznej, w moim przypadku była to firma ze Słupska. Technik ogląda, pali głupa, że nie wie o co chodzi i że "wymyślam". Prosi o zrobienie zdjęć CAŁEGO ekranu na którym widać np. takiego bad pixela. Nie może to być fragment ekranu. Musi być widoczny cały. Powodzenia ze zrobieniem takiej fotki. Bardzo ciężko coś takiego uchwycić. Po kilku dniach serwisant wraca z telewizorem lub matrycą na wymianę. Oczywiście nie są to nowe sztuki, a takie, które już trochę przepracowały. Raz zdarzyło mi się odmówić przyjęcia wyjątkowo dorżniętego egzemplarza. Wyglądał jak psu z gardła wyjęty - cały upaskudzony jakimś smarem, ekran uwalony od góry do dołu. Może jestem czepialski, ale jak reklamuję telewizor w idealnym stanie wizualnym to oczekiwałbym też wymiany na taki. Ja się z Sony wyleczyłem właśnie przez walkę z serwisem. Oby coś zmieniło się na lepsze i obyś nie musiał Marku jednak korzystać z ich usług. Aha, warto też wspomnieć o super ogarniętej pomocy technicznej podczas składania reklamacji. Panie Grażynki i Bożenki z supportu robią wszystko, żeby odwieść Cię od doprowadzenia zgłoszenia do samego końca. A receptą na wszystko jest reset telewizora do ustawień fabrycznych To tak baaaaardzo, bardzo w skrócie. To mnie pocieszyłeś. Jedyny jasny punkcik, to że serwis jest w moim mieście. Zawsze w drodze desperacji, można pójść osobiście z wynajętymi Ukraińcami, aby wytłumaczyć, co i jak 😀 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Frost Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 Serwis realizowany przez podwykonawcę to w większości wypadków walka z PPHU Januszexami. Jeżeli coś ma się zmienić to nagrywać rozmowę z infolinią i nagrywać wizytę technika, zamazać twarz i następnie wrzucać na YT i wysyłać link do Sony. Bez tego dalej będą podpisywane umowy na serwis lokalny z cwaniakami. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 (edytowany) 37 minut temu, J4Z napisał: plastik Ci nie strzelał po wyłączeniu TV? Oczywiście. Strzelał co 5 minut, strasznie głośno, nawet im to nagrałem i wysłałem. Serwisant powiedział, że to przez zbyt słabo dokręcone śrubki na obudowie. No to dokręcił. I było jeszcze gorzej @Jack Frost - prawda. Na końcu już ostro z nimi jechałem. Obsmarowałem też Januszex na dwóch forach i wrzuciłem całą dokumentację. Edytowano 1 września 2022 przez lpomis Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Frost Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 Mam od 3 lat KD-65XF9005 i na szczęście nic się jeszcze nie dzieje, strzelania też nie ma ale być może dlatego, że po postawieniu na stoliku trochę nim poruszałem aby się plastiki wyskrzypiały. Ogólnie przyzwoity tv z bardzo słabym androidem. Plex z lokalnego serwera Synology śmiga, można oglądać filmy w nocy, w dzień wystarczająco jasny więc jestem zadowolony. W kwestii tv więcej nie potrzebuje bo bardzo rzadko go oglądam. Gdybym miał czas częściej z niego korzystać to bym się non stop wpieniał ze jest wolno i topornie - procesory do obsługi tego androida pamiętają jeszcze czasy Atari. Jakiś Samsung lub LG z tego samego roku modelowego i podobnych pieniędzy pewnie działały zauważalnie lepiej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 U mnie Bravia też nie chce odejść do krainy wiecznych łowów a statystycznie już 2 lata temu powinna dednąć. Jak na złość śmiga bez żadnych usterek a przydałby mi się 4K super duper TV. Za to ja miałem pecha do plazmy Panasa a na końcu kurier "wyjaśnił" sprawę wracającego z serwisu TV i firma kurierska oddała równowartość doszczętnie zniszczonego Panasa. Ale kolory miał przepiękne... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeklbn Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 18 minut temu, Jack Frost napisał: Jakiś Samsung lub LG z tego samego roku modelowego i podobnych pieniędzy pewnie działały zauważalnie lepiej. Samsung i LG mają własne systemy i pewnie są zoptymalizowane pod ich sprzęt. Nie słyszałem, żeby były problemy wydajnościowe z obecną inkarnacją androida, czyli GoogleTV w telewizorach Sony. U mnie działa bardzo szybko, nie zauważyłem żadnego problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 1 godzinę temu, MMarek napisał: To mnie pocieszyłeś. Nie pozwól Wojtkowi przeprowadzić kontroli jakości tego cacuszka bo jak nic znajdzie gdzieś martwego pixela albo nawet trzy 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 31 minut temu, kaczadupa napisał: Nie pozwól Wojtkowi przeprowadzić kontroli jakości tego cacuszka bo jak nic znajdzie gdzieś martwego pixela albo nawet trzy Niestety, w przyszłym tygodniu przyjeżdża na inspekcję, aż się boję 😀. Może zawitałby w tym, ale zwracam 55" i biorę 65". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 Zastanów się dwa razy, mówię poważnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Frost Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 45 minut temu, przemeklbn napisał: Samsung i LG mają własne systemy i pewnie są zoptymalizowane pod ich sprzęt. Nie słyszałem, żeby były problemy wydajnościowe z obecną inkarnacją androida, czyli GoogleTV w telewizorach Sony. U mnie działa bardzo szybko, nie zauważyłem żadnego problemu. W obecnych pewnie nie ale XF to taki trochę powrót do telefonu z Androidem 4 jeśli chodzi o płynność i szybkość działania. Jak się weźmie aktualnie byle telefon ze średniej półki teraz do ręki to się czuje po prostu przepaść jak daleko w tyle jest system w telewizorze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeklbn Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 9 minut temu, Jack Frost napisał: W obecnych pewnie nie ale XF to taki trochę powrót do telefonu z Androidem 4 jeśli chodzi o płynność i szybkość działania. Jak się weźmie aktualnie byle telefon ze średniej półki teraz do ręki to się czuje po prostu przepaść jak daleko w tyle jest system w telewizorze. Na szczęście w takich przypadkach można użyć chromecast 4 z GoogleTV. Podobno działa sprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 1 godzinę temu, kaczadupa napisał: Zastanów się dwa razy, mówię poważnie. To co mam czynić, zabronić mu przyjazdu, tracąc sympatycznego i uczynnego młodszego kolegę? 😀 Trudno niech robi swoją robotę😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Dnia 1.09.2022 o 18:27, kaczadupa napisał: Nie pozwól Wojtkowi przeprowadzić kontroli jakości tego cacuszka bo jak nic znajdzie gdzieś martwego pixela albo nawet trzy Dnia 1.09.2022 o 19:10, kaczadupa napisał: Zastanów się dwa razy, mówię poważnie. A więc, odwiedził mnie sympatyczny kolega Wojtek @lpomis. Nie tylko nie znalazł trzech martwych pixeli, ale nie mógł doszukać się nawet jednego Co do pozostałych parametrów, wydaje się, że jest nieźle, ale może zechce coś skrobnąć Wojtek. Trzeba przyznać, że kolega, oprócz audio, także w temacie video jest znakomicie zorientowany. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Panie, inaczej być nie mogło. Już wczoraj miałem informację, że Twój TV jest bardzo, bardzo dobry. Ja za to czekam do grudnia, aż spadnie cena 48 calowego Philipsa oled 707, czy jakoś tak. I taka ciekawostka, jakoś TV potrafią tanieć a nasze audio zabawki tylko do góry i do góry z cenami. Nikt nie lubi audiofilów Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 (edytowany) @MMarek to ma szczęście. Jak kupuje to raz a dobrze. Był Naim, były świetne Bowersy. Teraz jest Soniak. Kawał maszyny. 65 cali idealnie wpasowuje się w pomieszczenie. Kolejny raz potwierdza się reguła - "nie ma czegoś takiego jak za duży telewizor". Matryca bez wad, bardzo ładne przejścia tonalne, tryby "kinowy" i "IMAX Enhanced" bardzo dobrze skalibrowane fabrycznie. W tym pierwszym w zasadzie wystarczyło wyłączyć kilka ulepszaczy obrazu jak np. automatyczna regulacja kontrastu + minimalnie skorygować gammę + wyłączyć overscan. Sony ma fantastyczny upłynniacz obrazu. Wielki ekran, a ustawienie trybu kliszy i motionflow na wartość 1 (minimalna) daje bardzo naturalny rezultat bez efektu opery mydlanej i artefaktów. Ruch, szybsze sceny to bułka z masłem dla A95K. Niestety z powodu warunków i lekkiego zaświetlenia pokoju nie udało się przeprowadzić testu na jednolitość matrycy. Marek ma dostępne narzędzia do tego i mam nadzieję, że sprawdzi to w warunkach absolutnej ciemności na odpowiednim ustawieniu luminancji telewizora. Marek to dobry fotograf, może uda mu się też uchwycić to na zdjęciu. Z chęcią bym zobaczył jak matryca prezentuje się na na planszach z poziomem szarości 3-4-5%. Ciekawostka - system głośników w Sonym zaskakuje. Grają one naprawdę dobrze i z pewnością pogonią niejedne budżetowe soundbary. Nie byłbym sobą gdybym się do czegoś nie przyczepił. Nie mówiłem tego Markowi, ale napiszę tutaj, mam nadzieję, że się nie pogniewa. Nowe matryce QD-OLED nieco gorzej sobie radzą z wyświetlaniem drobnego tekstu w porównaniu do tradycyjnych panelów OLED, a co za tym idzie, czcionki z bliższej odległości są minimalnie poszarpane na krawędziach. Wynika to po prostu z innego układu pikseli. Aaaale, to może doskwierać tylko wtedy gdy mamy nos w telewizorze i robi nam za monitor na biurku Tak czy inaczej. Świetny zakup na lata. Jak dla mnie 10/10. Edytowano 15 września 2022 przez lpomis 3 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 @MMarek , @lpomis Panowie , mam pytanie do Was jako fachowców. Jakie matryce stosuje Sony w swoich telewizorach , tj. jakiej produkcji. Chciałby potwierdzić lub obalić mit , że są to matryce LG zawsze o oczko starsze ,niż LG wkłada do własnych produktów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 W nowych seriach (w Markowym) jest matryca QD Oled od Samsunga. A to do tańszych serii nie wkładają starszych matryc. Chociaż w rocznikach 2019/2020 zdarzało się tak w niektórych modelach Sony i Panasonic z tego co pamiętam. Ale nawet jeśli to w ogóle bym się tym nie przejmował i nie traktował jako wady. To trochę jak pogoń za kościami w przetwornikach DAC. To, że wstawią jakieś najnowsze Sabre czy AKM nie oznacza wcale, że gra lepiej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 21 minut temu, lpomis napisał: Jak dla mnie 10/10. Wojtek czy Ty to na pewno Ty? Marek dawał Ci może coś do jedzenia? Jestem zaniepokojony Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 1 minutę temu, kaczadupa napisał: Marek dawał Ci może coś do jedzenia? Jaki Marek? Nie znam żadnego Marka. O co chodzi z tymi telewizorami? 🙄 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Posłuchał u Marka Naima i nie jest sobą... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 8 minut temu, kaczadupa napisał: Wojtek czy Ty to na pewno Ty? Marek dawał Ci może coś do jedzenia? Jestem zaniepokojony Paliliśmy tylko zioło Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczadupa Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 (edytowany) To te co ostatnio, gdy byliśmy wszyscy w komplecie a potem Wojtas gasił serdla zamiast papierosa w popielniczce? Ale to był odlot, na końcu Wojtas wstał i donośnym głosem powiedział - panowie, naim to bardzo dobry wzmacniacz! Edytowano 15 września 2022 przez kaczadupa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.