tomek4446 Napisano 14 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 czerwca 2023 Witam , muszę wkuć dwa kable ethernetowe. Połączenie światłowodu / 300 mb/s/ z ruterem oraz rutera z resztą sprzętu. Nie znam się na klasach kabli itp. Jaki kupić i .... nie wierzę , że to piszę ale najlepiej jak by był biały Kabel ze szpuli , końcówki sam zarobię . A jak już o wtyczkach to też proszę o podpowiedź jakie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 14 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 czerwca 2023 Zwykly U-UTP niech bedzie cat 6a, instalacyjny, wiec na drucie. I stosowne wkladki keystone zblizonej kategorii. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Highlander_now Napisano 14 czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 czerwca 2023 W rurkach. Nie kładź gołego przewodu. Za trochę zechcesz go wymienić, rurka to umożliwia. Porządny przewód (miedziany, a nie miedziowane aluminium lub miedziowana stal) będzie niestety odpowiednio kosztować. Najlepiej jak byłby F/UTP - jeden koniec należy uziemić do odpowiedniego uziemienia. Linkę łatwiej ułożyć drut łatwiej przepchnąć przez rurkę bez pilota. Wtyki muszą być odpowiednie, bo są do drutu i inne do linki. Oczywiście muszą umożliwiać podłączenie ekranu. Piąta kategoria powinna Ci wystarczyć. Szósta jest droższa i nie wiem po co Tobie. Jeżeli będziesz wymieniać w przyszłości to pewnie już na światłowód. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...