GajerTS Napisano 2 lipca Udostępnij Napisano 2 lipca Cześć. Jestem totalnym laikiem więc proszę o pomoc. Posiadam taki zestaw - Indiana line tesi 661 z rotelem a11 tribute. Jako streamer wykorzystuje WIIM pro plus, który u mnie obsługuje Tidala. Proszę o poradę jaki do tego zestawu dobrać osobny DAC. Budżet to max 3000 zł i naprawdę nie mogę go przekroczyć. Lubię ocieplone brzmienie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 2 lipca Udostępnij Napisano 2 lipca Wbudowany w Plus DAC jest z jakichś powodów niewystarczający? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GajerTS Napisano 2 lipca Autor Udostępnij Napisano 2 lipca Właśnie nie mam porównania, a czytałem, że osobny DAC może wiele poprawić. Chyba, że do kwoty 3000 zł nic szczególnego się nie zadzieje w porównaniu do wbudowanego. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej H Napisano 2 lipca Udostępnij Napisano 2 lipca Patrząc na przetworniki oraz wzmacniacz który posiadasz dac do 3000 zł nie za wiele tutaj poprawi moim zdaniem. Lepiej zainwestować w elektronikę i lepsze głośniki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 2 lipca Udostępnij Napisano 2 lipca DAC w Wiim Pro Plus jest już na prawdę ok. Zmiana DACa nie przyniesie tak dużych zmian w dźwięku jak np zmiana kolumn, poprawa akustyki czy dodanie subwoofera. Oczywiście można ale ja bym ulokował środki inaczej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GajerTS Napisano 2 lipca Autor Udostępnij Napisano 2 lipca Głośniki kupiłem w tamtym roku, więc zakup nowych odpada. Bardziej myślałem, że dzięki DACowi da się wyciągnąć z tego co mam coś więcej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...