Skocz do zawartości

Unitra ZGB-401 - Kraftest


Kraft

Recommended Posts

A jak często z orkiestra raperzy nagrywaja ?😏

Ile np. rapowych albumów jest we wspolpracy z prawdziwymi muzykami, nagranych? 

Jeśli większość raperów uzywa komputerów,  to czy można wogole mówić o basie w ich utworach?

I oceniać - na podstawie brzmienia tych utworów - obojętnie jakie kolumny?

Skoro on tam jest, że tak powiem, sztuczny - coś jak transwoman😁

6 minut temu, AudioTube napisał:

Czy zechciałbyś więcej o tym napisać. Mnie to interesuje. Może gdzieś w innym wątku. Kiedyś podawałeś tytuły płyt z niskoschodzącym „basem”👌Dla mnie ogromna odmiana i przyjemność.

Nie znam się, ale tak właśnie mi się wydawało. 

@Artur Brol czy masz okazję chodzić na live bez prądu? 
Mnie cieszy, jestem podjarany, gdy mam taką okazję. Inne wrażenia, tam „bas” to dla mnie totalnie inny bas. Jakby inna rzeczywistość aniżeli w domu. Ubogaca. To dla mnie jasne.
 

Nie, nie mam. Czy to z prądem czy bez.

Choć już kilka razy myślałem, czy by się za jakimś koncertem nie rozejzec.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Artur Brol napisał:

A jak często z orkiestra raperzy nagrywaja ?😏

 A co to ma do tego? I kogo to obchodzi czy bas jest sztuczny czy nie jak brzmi beznadziejnie taki i taki na tych pierdziawkach z salonów co tutaj latają w polecanych, bas to bas i podstawa wałka.

@AudioTubeMam taki fajny materiał na temat produkcji tylko muszę go odszukać to Ci podeśle, jeśli Cię interesuje ten temat to warty sprawdzenia.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AudioTube

Tutaj mamy np. kulisy powstawania najnowszego albumu od Problemu czyli  jednego z najsławniejszych duetów raperskich w Polsce, którzy przykładowo stworzyli płytę Art Brut oraz Art Brut 2 na samplach z polskiej muzyki rozrywkowej z lat 70. i 80., m.in. piosenek Haliny Frąckowiak, Krystyny Prońko, zespołu Dwa Plus Jeden.

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, S!N! napisał:

 A co to ma do tego? I kogo to obchodzi czy bas jest sztuczny czy nie jak brzmi beznadziejnie taki i taki na tych pierdziawkach z salonów co tutaj latają w polecanych, bas to bas i podstawa wałka.

@AudioTubeMam taki fajny materiał na temat produkcji tylko muszę go odszukać to Ci podeśle, jeśli Cię interesuje ten temat to warty sprawdzenia.

 

Bo może kolumny powinno się testować na tym pochodzącym z instrumentów, a nie komputera.

Moje zdanie.

Nie znaczy że by się nie zmieniło, gdyby mi ktoś zaprezentował ten sztuczny bas, ale w tej chwili jest, jakie jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Artur Brol napisał:

Bo może kolumny powinno się testować na tym pochodzącym z instrumentów, a nie komputera.

Czy nasz mózg odróżni źródło zawirowań ciśnienia?

Częsta sytuacja u mnie w pracy😊

Adam, już lunch, dlaczego nic nie jesz?

Zawsze odpowiadam. Mój „żołądek” nie wie która godzina.

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Artur Brol napisał:

Bo może kolumny powinno się testować na tym pochodzącym z instrumentów, a nie komputera.

Na czym testować? Wiesz co to jest sampel instrumentu, którego codziennie słuchasz i skąd pochodzi?

 

Edytowano przez S!N!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, S!N! napisał:

@Artur BrolŁap

 

 

 

Dokładnie tak, jeśli album lub singiel jest nagrywany z orkiestrą bądź z muzykami, bandami, a tak to sampling, gotowe bity, oprogramowanie, midi, sprzęt do beatmakingu czyli przede wszystkim komp.

 

@no_i_fajnie Tu masz coś drillowego.

 

 

Coś jednak jest magicznego w orkiestrze,  potrafi zmienić na lepsze, jak slychac rap a i metalowe zespoły, też nie raz z orkiestra koncertowały.

3 minuty temu, S!N! napisał:

Na czym testować? Wiesz co to jest sampel instrumentu, którego codziennie słuchasz i skąd pochodzi?

 

Powinienem napisać,  że testować na utworach nagranych z uczestnictwem prawdziwych instrumentów.

Napisałem jednak ze może, to z w związku z faktem ze nie znam się na instrumentach, wiec na Twoje pytanie, czy wiem co to ten sampel instrument, muszę odpowiedzieć ze nie mam zielonego pojęcia. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MarSZ napisał:

Ale z dobrą górą i jednocześnie dobrą średnicą, to ciężko znaleźć.

Znajdzie się trochę konstrukcji. Pierwsze z brzegu Dali Menuet. Pytanie co rozumiesz pod pojęciem dobra średnica i dobra góra.

I muszę zapytać. W jakim systemie grały Eposy es7n, że miałeś aż nadto niskich tonów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kaczadupa napisał:

Znajdzie się trochę konstrukcji. Pierwsze z brzegu Dali Menuet. Pytanie co rozumiesz pod pojęciem dobra średnica i dobra góra.

I muszę zapytać. W jakim systemie grały Eposy es7n, że miałeś aż nadto niskich tonów.

Dali Menuet są nie dla mnie, obcięta góra, podbarwiona średnica.

System to Keces 125, jako preamp Niimbus 4, dac Holo May 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff, nie znam wzmocnienia. Znaczy Niimbus nie wiem czemu ale kojarzy mi się ze światem bardzo drogich wzmacniaczy słuchawkowych. Chyba ludzie z Mp3forum (słuchawki) coś takiego mają. Ale może się mylę. 

Keces 125 też pierwszy raz dzisiaj widzę, w sieci. Ciekawy system, oryginalny. 

To co teraz na celowniku z monitorów ? Czy już znalazłeś?

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keces był wypożyczony. Niimbus to wzmacniacz słuchawkowy, niektórzy go chwalą jako pre. Słucham muzyki od lat na słuchawkach, więc pewnie mam skrzywiony gust. 

Przywykłem do słuchawek, nie czuję specjalnie presji by kupować kolumny,  więc trochę wybrzydzam. Przez lata złożyłem sobie fajny system, kolumny można słuchać we dwoje, dzielić się wyrażeniami, tego mi brakuje i przeszkadza mi jeszcze, że jestem uwięziony przez kabel w przypadku słuchawek.

Odsłuch na kolumnach jest też mniej męczący, ale oba światy mają swoje zalety. 

Davis Acoustics Olympia One Master 35 nie znam, dopiero poznaję świat stereo od strony praktycznej, choć trochę przez lata posłuchałem w sklepach i u kolegów.

U Eposów problemem było nie ilość basu, ale jego szybkość, trochę spowalniał całość.

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MarSZ poleciłbym Ci Opera Prima 2015, które katuję od lat, ale nie wiem czy nie dojdziesz do wniosku, że mają za mało góry. Ja uważam, że czasem mają trochę zbyt dużo, ale to kwestia porównania do innych konstrukcji. Na przykład Focal 905 ma więcej góry, ale mniej dołu i męczy. Dynaudio Emit 20 mają mniej góry, ale męczący dół. Tak, że Opera są po środku, ale nie wkurzają 🙂

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Gargan napisał:

@MarSZ poleciłbym Ci Opera Prima 2015, które katuję od lat, ale nie wiem czy nie dojdziesz do wniosku, że mają za mało góry. Ja uważam, że czasem mają trochę zbyt dużo, ale to kwestia porównania do innych konstrukcji. Na przykład Focal 905 ma więcej góry, ale mniej dołu i męczy. Dynaudio Emit 20 mają mniej góry, ale męczący dół. Tak, że Opera są po środku, ale nie wkurzają 🙂

Różne Dynki słuchałem, poza flagowymi, bardzo drogimi modelami, grają mi za  bardzo takim jakby pogłosem - echem 

Opery dopisze do listy kandydatów.

Unitry z tego wątku słuchałem krótko, bo nie zaplanowałem odsłuchu w salonie, z Unison  Unico Due i nowymi Arcamami, grało nieźle, bas był ok 😊, góra fajna, barwa i dynamika świetna, scena dobra. Ogólnie taki trochę etyryczny dźwięk, gdyby grały klarownej, to byłby idealne 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...