Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. No i jest kilka porad.sa 2 sekcje wzmaka zwykła i gain cYli 2 kanały.mozna dać wyjście RCA bez zbędnej regulacji wzmocnienia?
  3. Cześć, od lat, mimo kliku prób zmiany wzmacniacza, ostatecznie lądują kolejne modele Arcama. Były po drodze m.in. Musical Fidelity, Hegel, Cambridge Audio, klika DIY ale to co praktycznie od razu było słyszalne to brak niskich tonów przy cichym słuchaniu. Większość z nich zaczynała grać po podkręceniu głośności, co w moich warunkach jest możliwe bardzo rzadko ze względu na pozostałych cżłonków rodzinki. Trzy ostatnie A29, AVR600 i obecny A39, mają klasę G co przy ograniczonej mocy powoduje, że grają w klasie A lub, jak komentują niektórzy audiofile, "symulują granie w klasie A". I tu chyba jest ta mocna strona Arcamów, która powoduje, że trafiają w mój gust a w szczególności radzą sobie z niskimi częstotliwościami przy niegłośnym odsłuchu. Było tak przy parowaniu z KEF Q7, Monitor Audio GS10 Signature i obecnie z Seas Bragi. Nadszedł moment, w którym korci mnie znowu chęć zmiany i rozważam Arcama SA20, A25, biorę również pod uwagę PA240 a także odzywa się gdzieś sentyment do Yamahy, której kilka amplitunerów miałem w młodości, tutaj biorę pod uwagę AS2100 oraz 5si lub 6si Musical Fidelity, który był ostatecznie jedynym konkurentem Arcama, kiedy pierwszy raz kupiłem Arcama Alpha 7 plus wiele lat temu - takie sentymenty... Powyższe propozycje nowe lub z drugiej ręki mieszczą się w zakładanym budżecie 6-8 tyś. ale nie w każdym przypadku mam możliwość odsłuchu w domu, w swojej konfiguracji, zwłaszcza sprzęty używane. W przypadku nowych jest możliwość wypożyczenia lub zakupu z możliwością zwrotu, choć nie przywykłem do takich praktyk i obawiam się jakiegoś przypadkowego uszkodzenia sprzętu, który chciałbym zwrócić a musiałbym wypożyczyć ich kilka jeśli chciałbym mieć porównanie. Czy mieliście do czynienia z wymienionymi wzmacniaczami aby podpowiedzieć czy jest sens rozważać zmianę A39, na któryś z nich aby nie strzelić sobie w kolano, lub macie propozycję innych, które mogłyby sobie poradzić przy cichym odsłuchu. Jestem świadom, że tylko odsłuch da "namacalne" efekty ale być może mieliście podobne dylematy i macie już własne doświadczenia. Pozdrawiam serdecznie, Krzysiek
  4. M

    Shanling a3.2

    Witam, czy ktoś z Państwa kupował w/w wzmacniacz z Chin, np. aliexpress lub innego źródła? Czy naliczyli dodatkowe opłaty? Czy są duże szanse, że paczka już gabarytowa, bo wyjdzie ponad 30kg zostanie zatrzymana przez urząd celny? Zauważyłem, że parę osób z Polski zamawiało w ten sposób Shanlinga
  5. Ładne ujęte i podzielam tę opinię. A Classic, no cóż, im wyższy model tym bardziej robi się "klasycznie". Cokolwiek to znaczy. Adam miłych odsłuchów.
  6. Pomozesz znalesc taką przelotke?Bylem w Brico i Mrówce i nie maja tego niestety.
  7. W sumie na fronty wziąłem Pearl 25 właśnie dlatego - fancy standy do wersji Monitor by sprawiły że cena się w ogóle nie różni 😃
  8. Trochę z innej beczki. Czy wkładka wyregulowana na jednym gramofonie po przeniesieniu na inny razem z headschelem wymaga ponownej regulacji?
  9. I to ma sens. Bo mnie brakowało w tych paczkach większej soczystości wokali w połączeniu z czystym tranzystorem. Surowa barwa. Z szybką lampą to może być to. U kolegi grają z hybrydą Unisona i podobno też jest pięknie. Zauważcie jeszcze jedno. Można się podśmiewać z niedzisiejszego designu niektórych brytyjskich marek. Można komentować, że użyte głośniki odstają od konkurencji. Ale wystarczy rzucić ich nazwą i rozmowa natychmiast się rozkręca. Te klasyczne angielskie paczki (nie mówię tylko o Spendorach) zawsze budzą emocje. Każdy kto ich posłuchał ma jakieś spostrzeżenia i chce się nimi dzielić.
  10. Nie przypominaj, no nie przypominaj… Heloł, mojej żonie bardzo się standy TT podobały. Gdyby Ona decydowała co kupujemy, to już dawno Harbeth i standy TT…
  11. Nieaktualne, pozdrawiam
  12. Mnie zaoferowane dedykowane standy do Classic 2/3 za połowę ceny katalogowej. Wciąż dużo, ale to były b. dobre standy. Stabilność, wygoda regulacji i ustawienia kolumn. O 2 klasy lepsze od Ton Traegera do Harbethów.
  13. Cena samych kolumn jest być może wysoka. Ale dedykowane standy to dopiero rozbój.
  14. Skan-Speak D2905/970000 z Opery trzy razy droższy;) https://blackdotaudio.eu/scan-speak-classic-d2905-970000---wysokotonowy,257,10159.html?srsltid=AfmBOoq_ntDQAbeOJCA5QCeu5rN7hy804vmnr2g_a5RlX3LLg4-HST1O To nie chodzi o mnie. Jak bym chciał, to bym je kupił. Chodzi o społeczność. Byłoby więcej szczęśliwych ludzi na świecie. W sumie jednak tragedii nie ma. Na szczęście wiele firm* oferuje wspaniałe brzmienie za rozsądniejsze pieniądze, więc mamy na czym słuchać! * a jedną z nich jest ATC;)
  15. Today
  16. Dobra, cena jest dość wysoka ale jeszcze w zasięgu większości. Jarek, sprzedając swoje obecne głośniki możesz już spokojnie nabyć Spendora. Tak czy nie?
  17. Ten "ich" tweeter SEAS-a kosztuje w detalu 250 zł. Nie mówię, że nie może grać rewelacyjnie (bo może), ale 16 000 zł...? https://blackdotaudio.eu/seas-prestige-h-1280-06--(-22tff--)---glosnik-wysokotonowy,262,10054.html Irytacja raczej wzrośnie, bo jeśli są takie wspaniałe (a wierzę, że są), to ich finansowa niedostępność, uwzględniając, że realnie mogłyby być sprzedawane za połowę aktualnej ceny, będzie tym bardziej wkurzająca.
  18. I mamy odpowiedź czemu nie kosztują mniej.
  19. Dokładnie tak. Do podanych argumentów dodałbym, że ich ceny w Polsce podskoczyły po Brexicie - bardziej niż w przypadku innych brytyjskich marek. Tego typu modele Spendora w UK to kiedyś nie był hi-end, tylko dobre hi-fi. Ale konkurencja na rynku krajowym podcięła im sprzedaż, więc przy mniejszych obrotach firma musi się wyceniać na poziomie marek bardziej zaawansowanych technologicznie. Ja miałem możliwość kupna w wyjątkowo okazyjnej cenie wraz z firmowymi standami. I wtedy to miało sens. Bez atrakcyjnej promocji relacja jakość / cena nie wypada już korzystnie. Natomiast pomysł na brzmienie jest dobry i sprawdzony. Strojenie na piątkę. Same przetworniki już odstają od konkurencji w tym budżecie i to naprawdę słychać - szczególnie w zakresie sopranów, które są bardzo przeciętne. Tutaj zdecydowanie można lepiej. Jak porównałem górę Classic 2/3 z Operą Callas, to zrezygnowałem z zakupu Spendorów. Ale zrezygnowałem z dużym bólem, większym niż kiedykolwiek wcześniej czy później przy zwracanych do salonu kolumnach.
  20. No ale czemu się irytujesz? Na luzie Jarek. Kupię to wyślę, posłuchasz, ocenisz brzmienie i może irytacja przejdzie. Też widzę super hi endowe, super nowoczesne, super wyglądające przetworniki w Bowers czy Dynaudio. Fajnie wyglądają, fajnie się o nich czyta, fajnie jest się nimi pochwalić przed Kolegami, fajnie o nich mówią sprzedawcy w salonach, łatwiej usprawiedliwić przed sobą wysoką cenę głośnika ale… na końcu i tak zostaje najważniejsze - co ciekawego z tego dla naszych uszu wyszło. I tu już nie ma żadnej gwarancji, że znowu będzie fajnie…
  21. bardzo dziękuje za odpowiedź ja nie mam żadnej kolekcji ani cd ani vinyli mam po pare sztuk tego i tego , i obcowanie z vinylami jest napewno lepsze okładki duże itp
  22. Z chęcią też posłucham mądrzejszych, sugestie mile widziane
  23. Tu z kolei ludzie narzekają czasem na jakość nowych tłoczeń. Sam nie mam gramofonu, bo za daleko już zaszedłem z CD (blisko 4 tys.), żeby przechodzić teraz na inne źródło. Ale podoba mi się dźwięk z winyli, jak czasem posłucham u kolegów. Z drugiej strony, jeśli ktoś kupuje używane stare wydania, albo płyty z lepszych wytwórni (typu ECM), to sensowny odtwarzacz CD (lub sam transport) wyjdzie chyba taniej niż gramofon. No i dochodzi kwestia wyboru stylu odsłuchów: rytuał, celebracja i klimat(winyle), względna wygoda obsługi z zachowaniem fizycznego nośnika i okładki / książeczki (CD) lub pełna wygoda i szeroki wybór w przypadku streamingu lub zakupu plików. Dźwięk nie jest jedynym kryterium.
  24. Bo jak podkręcisz to spaść na nogę może 😂😂😂
  25. Zainteresowałem się, posprawdzałem i jestem poirytowany. Najwyraźniej Spendor potrafi robić świetne kolumny, ale dlaczego są one aż tak drogie? Przetworniki za parę stówek, obudowa najprostsza z możliwych, zwrotnica bez szału, jakieś kosztowne działania B&R też raczej nie wchodzą w grę. Decyduje najprawdopodobniej filozofia biznesowa firmy i jej wolumen sprzedaży. I to mnie wkurza. Mogłoby ze sto razy więcej audiofilów cieszyć się tym brzmieniem, gdyby na czele firmy stał lepszy menadżer. Ceny o połowę w dół, sprzedaż x 100 albo 1000 i świat byłby piękniejszy.
  26. grał bardziej "do przodu" nie bylo to takie granie pod "kocem" żywiej chciało to po prostu grać jak przełączałem na dmp to tak jakby dżwiek sie cofał za kolumny Myśle właśnie że chyba gramofon jako źródło bedzię super pomysłem chciałbym pierwsze jakiś mały odsłuch zrobić czyli mówisz żeby generalnie isc w gramofon ?
  27. Fajne jest też to, że wszyscy,począwszy od producentów smartfonów na producentach samochodów elektrycznych skończywszy ,przez grzeczność milczą nt wpływu szybkiego ładowania na żywotność baterii. O ile w przypadku smartfona to bardziej kwestia ekologii ,o tyle w przypadku samochodu elektrycznego rozchodzi się również o spore przecież pieniądze. Kto poniesie konsekwencje szybszej degradacji baterii, znając życie,klient...
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...