Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Czy mógłbyś mi coś polecić? Cały zestaw lub sam wzmaczniacz do ww. kolumn. Dobrze by było, gdyby towar był dostępny w Top Hi-Fi lub RMS w Białymstoku. Dzięki! ☺️
  3. Dzieki, chyba sobie je sprawdze. Ile kosztuja i waza.
  4. BYD to firma technologiczna. Początkowo zajmowali się rozwojem silników elektrycznych i baterii. Samochody robią od "dopiero" od 20 lat. Ale Warren Buffet zainwestował nie bez powodu właśnie w nich a nie w Teslę. A to już który sobie wolisz. Tak, ten silnik 1,3 to konstrukcja Renault z oprogramowaniem i osprzętem (turbo) Mercedesa. Mają te motorki opinię bezproblemowych jednostek i nie piją pół litra oleju/1000km jak jednostki TSI od VW. Spotkasz te silniki w Renault, Dacii, Nissanie i właśnie Mercedesie.
  5. Merce maja te silniki od Renault? Slyszalem ze dobre sa. A ktore z A klasy? Sedan czy hatchback? Problem taki jest ze one troche waza. U mnie w NL podatki od wagi naliczaja.
  6. W takim razie mozesz poszukać wzmacniacza stereo all in one, ze streamingiem i hdmi, albo klasyczny wzmacniacz i dodatkowo streamer do funkcji sieciowych. Amplituner kd chyba nie ma sensu do stereo.
  7. Będzie bardzo krótkie - gdyby ograniczał mnie budżet lub żona dowiedziała się ile kosztują Contour 20BE to wybrałbym S40 i był z nimi bardzo szczęśliwy. Mam nadzieję, że żona Kolegi tu nie zagląda.
  8. Fajne porównanie mieli panowie, napiszesz coś więcej odnośnie ich oceny S40?
  9. To jest 100% lista moich wymagań. Ze swojej strony dodaję: - dach panoramiczny.Jest jak kuchenka mikrofalowa. Jak nie masz - to nie masz. Ale gdy już masz to nigdy potem go nie zapomnisz wybrać z listy opcji. - dobre audio I znów CX-5 się kłania. Panoramę można dokupić do wyższych wersji a Bose jest seryjnie w 3-ciej od dołu. Ale znowu - tylko 140KM, później mają być hybrydy, może dadzą jakiś mocniejszy plug-in. Klasa A od Mietka jest spoko z tą francuską benzyną 1,3 albo i dieselkiem. W zasadzie bezproblemowy wózek. Wujek ma Klasę B i też to jest fajne. Jedyny u niego minus, że niby mocny wypas ale skrzynia manual. Ręcznych skrzyń nie lubię.
  10. Dynaudio, Harbeth i Spendor raczej będą bardzo równo prowadzone na przejściu. Jednak nie skreślam żadnego głośnika po samych wykresach, uszy i własny pokój najważniejsze.
  11. No 170/h to raczej nie jest bezpieczna szybkosc, pewnie tego w tym Volvo nie czuc, ale powyzej chyba pewnej szybkosci, nagly skret moze cie wyslac w powietrze. No i mniej czasu masz na reakcje a i wiek raczej tylko tutaj na niekorzysc dziala. Jechalem 200 km/h, zaden komfort.
  12. Cóż... władze EU uczciwie na to zapracowały. Z Twojej listy to Mazda CX-5 wydaje się najlepszym pomysłem. Tym bardziej, że właśnie wchodzi odnowiona wersja. Szkoda, że silnik słaby. Zamiast dotychczasowej mocy 180KM wykastrowali go do 140KM. To prawda! Też zwróciłem uwagę - tam się siedzi tak nisko, jak w moim coupe!
  13. Moje wymagania do autka: - nie zejdę wysokością poniżej crossovera z uwagi na wygodę wsiadania / wiek/ . Jeżdżę ostatnio często Volvo C 90 , fajna limuzyna na długie trasy , ale wsiadanie dla mnie to dramat. - musi mieć moc , na autostradzie jeżdżę szybko , tak się przyzwyczaiłem i nie jest to ułańska fantazja , po prostu bezpiecznie się czuje jak mam ok. 170 km/h. - podgrzewana kierownica, fotele, lusterka . - światła przeciwmgielne / może to śmieszne w naszym klimacie , ale już parę razy uratowały mi tyłek/ - ostrzeganie w martwym polu , cóż wiek robi swoje i liczę , że lepiej nie będzie. - kamera cofania. W dzień nie korzystam , preferuje starą szkołę , czyli na lusterka , ale w nocy ustrojstwo się przydaje. - wykrywanie przeszkód , pieszych .... , jeszcze m-c temu napisałbym , że to głównie dla żony. Ale ostatnio jak cofałem wyjeżdżając na parkingu dziecko wybiegło i samochód stanął dęba. Przydaje się. - działająca nawigacja Car Play i to chyba wszystko. -
  14. Dzięki za sugestię, przyjrzę się im )
  15. Today
  16. Cześć Jeśli rozważasz też transporty, to bardzo fajną i ciekawą opcją jest Audiolab 7000CDT Z odtwarzaczy bardzo fajnym, aczkolwiek nietypowym pod kątem formy sprzętem jest Shanling EC3. Toploader w niewielkim rozmiarze Z bardziej klasycznych opcji - Musical M2scd
  17. To jest to?
  18. Palmos

    Magnat mr780

    No właśnie też to odczułem jak je słuchałem (tylko pod innym wzmacniaczem - CA) no i do końca nie wiem czy mi bardziej pasuje to czy ten spokojny miękki bas z bronzów. Może wypożyczę i sam sprawdzę u siebie ze swoim Magnatem.
  19. A ja sobie zaczynam szukać czegoś mniejszego. A1, Polo, Ibiza i może A3, Golf albo jakiś mniejszy SUV. Zobaczę co sie pojawi.
  20. Rozmawiałem wczoraj z posiadaczem Contour 20BE. To co najbardziej wyróżnia te paczki od S40 i Excite X34 to jakość niskich tonów. Potwierdził to też inny audiofil, który był na testach u tego Kolegi. Wygląda na to, że Dynaudio nie kłamie. ps. Dużo pochwał zebrały też S40 ale jakość niskich tonów to jednak Contour 20BE.
  21. Dla mnie bomba, ale Adam (@kaczadupa) może się nudzić.
  22. Zmiana kolumn może być ciekawszym kierunkiem, ale i droższym. Sprawdziłbym na pewno Monitor Audio Silver 300 skoro szukasz lepszego detalu i głębi
  23. Ja ze swojej strony bardzo polecam: zamykanie pokrywy podczas odtwarzania płyty. Wg mnie do takiej ilości nie ma sensu kupować myjki ultradźwiękowej. Jak już coś to wystarczy taka ręczna. Ja myję każdą płytę która zawita do mnie do domu - nawet nowe. Potem jak się dba to w zasadzie one się nie brudzą i wystarczy przetrzeć szczoteczką z kurzu na talerzu przed graniem.
  24. Chciałbym aby amplituner miał wyjście HDMI i/lub optic do TV oraz łączyłą się poprzez Wii-Fii z apkami typu Spotify. Kina domowego nie zamierzam budować, gdyż (wbrew pozorom) nie mam miejsca na więcej niż dwie kolumny.
  25. Ja się przymierzam do zmiany autka za rok , ale już przeglądam co tam nowego wychodzi. Chińczyka odpuszczam , tak jak już ktoś tutaj napisał , jest obecnie wysyp marek chińskich i za jakiś czas drogą ewolucji zostaną może dwie. Jak masz pecha to może się zdarzyć , że akurat nie ta którą jeździsz. Druga sprawa to zmieniam samochód co 5 lat , a spadek cen używanych chińskich samochodów jest gigantyczny. Na razie myślę o nowej Toyocie CHR / teraz jeżdżę 4 letnią poprzednią wersją GR Sport/ , Toyocie RAV 4 lub Maździe CX-5. Żona uwielbia Mazdę / mieliśmy trójkę/ , mnie osiągi tej Mazdy raczej nie przekonują , choć na plus jest silnik wolnossący 2,5 , nie lubię sprężarek. No cóż zobaczymy. W tej chwili w Łodzi są jakieś fale wysypu poszczególnych marek. Tak jak by dawali te wózki w promocji w Biedronce przy kasie do wyczerpania zapasów. Zaczęło się od Tesli , jeździ tego od zarąbania , łącznie z Taxi , potem obrodziło Peugotem 3008 , a teraz co czwarty to Volvo i o dziwo od XC 60 w górę. Pojawiły się też takie małe , brzydkie elektryczne Chińczyki , których jeszcze dwa tygodnie temu w ogóle nie widziałem. Właśnie doczytałem , ze to Leapmotor , składany w Tychach. Czyli świat się zmienił , to nie Chińczycy są podwykonawcą, a my dumni Europejczycy
  26. Za 300€ to się nie ma nad czym zastanawiać. Nie spodziewaj się jednak cudów za taką cenę. Jak powiedziano wyżej: zagra... normalnie. Uczciwie, bez fajerwerków. A po co fajerwerki?
  27. Bo głośniki są praktycznie te same co w Confidence. Czyli technika Confidence w „budzie” Contour
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...