Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Q21 zaczął obserwować Shure SRH440A - Dobry wybór? , Onkyo tx rz50 z kef r3 i Wzmacniacz do Audio Physic Tempo 3i
-
Onkyo TX-RZ50 to fajne granie Szybkie, dynamiczne, a przy tym nienachalne i kinowe. Moim zdaniem dobry kierunek. W kinie spokojnie poradzi sobie z R3 Meta. Z centralnym z serii jest jednak różnie w kwestii dostępności i zastanowiłbym się nad tym, jakiej zmiany oczekujesz konkretnie wobec nowej centralki - poza oczywiście brakiem samego charczenia
-
Gdyby ktoś szukał elektryka, polecam ten https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/20357/e_bike_za_ponad_90_tys_pln_tak_poznajcie_s_works_turbo_levo_4_0_ltd Jak widać nie tylko audio ma ceny "przyzwoite"
-
Cześć A jakie masz oczekiwania? Będzie to fajny krok do przodu, ale nie jakiś olbrzymi moim zdaniem. Wśród innych opcji wartych sprawdzenia w tym budżecie są m.in. Audiolab 6000A MKII, Rega Brio Mk7, może nowy Musical M2xi, gdy już będzie dostępny Do tego WiiM Mini jako obsługa sieci.
-
Ułatwię Redakcji zadanie, żeby zobrazować z czym my tu się mierzymy. Po takim zgłoszeniu dalej nie wiem o co chodzi, ale może jeszcze kilkaset postów "przelecę" to na coś wpadnę. Miro z całym szacunkiem, ale ja będziesz zadawał dziwne pytania to będą dziwne odpowiedzi. Moimi kolegami zaś się nie przejmuj. Ci nie robią trzody na forum. Pozdrawiam. M
-
Zapraszam do kontaktu Wspomnij, że dzwonisz z forum
-
Testy stereo u Rafała oraz porównanie konwerterów na Sabre
topic odpisał il Dottore na Arko55 w Nasze testy
-
Według jednego tak, według drugiego nie Jeśli używane to moim zdaniem średnio, ale zależy od stanu padów i tego, jak długo były używane. Nówki wedle gustu, ale moim zdaniem są ciekawsze słuchawki w tym budżecie. Np. AKG K361
- Today
-
Czyli załóżmy że kupił bym onkyo rz 50 do tego kef r2, i co byś polecił na fronty? Nie ukrywam że kef r3 mi się podobają ale czytałem też gdzieś że potrzebują dobrego wzmaka więc pewnie musiał bym dokupić z czasem coś i podpiąć jako końcówkę mocy ale to już robi się cena, czy może np kupić kolumny z serii q np kef q750? Lub jakieś kef r500? Sory za mój brak wiedzy w tym temacie nie jestem jakims asem jeśli chodzi o te tematy, i pytanie jeszcze czy ten onkyo wgl pasuje do kef?
-
US Open już Iga ma, faktycznie jeszcze tylko brak Australii do Welkiego Szlema. Ale lepiej by było mieć 7 tytułów i zmniejszyć stratę do Sabalenki... Teraz zobaczymy jak zagra swój półfinał Osaka z Amandą Anisimovą oraz w drugim Sabalenka i Pegula. Swoją drogą dostać się do półfinału WS bez gry-nie pamiętam takiej sytuacji. Pozdrawiam
-
KONCERTY na żywo ...
topic odpisał il Dottore na RoRo w Koncerty na żywo, audycje radiowe i telewizyjne
Eeeeeeeeeee... Murzyn na saksie to jest esencja jazzu! - Wczoraj
-
Gościu, posłuchaj sobie tej zapowiedzi i końcówki utworu
-
ECM Warsaw Festival - dzień pierwszy i dla mnie jedyny. Z góry przepraszam, że się rozpisałem ale wracam właśnie pociągiem i tak uprawiam nocne, forumowe grafomaństwo 😇. Organizacja. W słowach powitania przedstawiciel organizatora (nie jest nim sama wytwórnia ecm) powiedział m.in., że od niedawna działa strona internetowa festiwalu i media społecznościowe... Od niedawna...🤔?!?! To trochę podsumowanie organizacji. Mam około 100 plyt tej wytwórni i jestem jej fanem ale przyznam, że o imprezie dowiedziałem się chyba tydzień temu, przez przypadek. Może dlatego sala koncertowa Uniwerystetu Muzycznego w stolicy była w połowie pusta. Bilety na najlepszych miejscach po 130 zł i wg mnie już taniej się nie da. Nie było za drogo, ani za późno, ani za wcześnie tylko slabo to było rozreklamowane. A jak się chce przypudrować wizerunkową wtopę, to resztę biletów puszcza się po 20-30 zł między studentów, uczniów szkół muzycznych albo pracowników uniwerku itp i jest pełna sala. No ale rozumiem też, że Giovanni Guidi to nie Dawid Podsiadło i sali nie zapełnia się ot tak. Poza tym organizacja ok. Może liczyłem na stoisko z plytami ecm z prawdziwego zdarzenia, bo tu jakoś skromnie i dość przypadkowe tytuły. No ale dwie plyty i tak wpadły...😎 Akustyka/nagłośnienie. Byłem w tej sali pierwszy raz więc nie mam porównania. Na pewno jest bardzo dobrze przygotowana, wygląda - zwłaszcza organy - nawet imponująco. Brzmienie fortepianu wspaniałe. Nigdy nie miałem na płytach Guidiego poczucia bliskości i intymności fortepianu, przeciwnie, był nagrywany dość chłodno, jakby w oddali. Tu zabrzmiał całą akustyczną siłą sali, wypełnił sobą całą przestrzeń nadzwyczajnie ale właśnie z pewnym dystansem. Bas na solówkach brzmiał jak należy czyli z niuansami i slynnym drżeniem strun...🤩 ale ogólnie to trochę dudnił. Przy bardzo głośnych, skomplikowanych układach zlewał się w jedno. Możliwe jednak, że przyczyną była stopa perkusji. Bęben basowy był albo specyficznie strojony albo źle nagłośniony, co ujawniło się dopiero podczas solówki bębniarza. A że stopa i bas zwykle się nakładają podczas gry sekcji rytmicznej, to nieszczęście akustyczne gotowe. Jeszcze jedno do basu - siedziałem prawie centralnie, a i tak kontrabas (ustawiony na środku sceny) słyszałem tylko z prawego głośnika 🙄. Mówiąc krótko, z nagłośnieniem basu były problemy zaburzające nieco odbiór sceny. Ale po kwadransie człowiek przestaje to i tak słyszeć. Perkusja z kolei nagłośniona perfecto! Joao Lobo gra bardzo dużo urozmaiconymi technikami, używa różnych przyrządów i wydobywa niezwykle subtelne, prawie niesłyszalne dźwięki. No właśnie one były słyszalne cudownie. Muzyka. Sam koncert nosił tytuł ostatniej plyty ale tam był to kwartet, a tu grało trio. Czy to lepiej, czy gorzej? 100 x lepiej!!! Jeżeli coś miałbym zmienić w jazzie, to wyrzuciłbym z niego raz na zawsze saksofon, który mnie drażni, irytuje i w ogóle nie rozumiem zachwytu tym wnerwiajacym instrumentem 😖. Trio nie zastosowało jednak spodziewanego rozwiązania, czyli nie zastąpili partii saksofonu jakimiś swoimi imitacjami i wstawkami. Oni zagrali całą płytę zupełnie na nowo! Tak jakby czwartego instrumentu nigdy nie było. Podkreślam, zagrali całą płytę, tzn. grali ciurkiem przez bitą godzinę bez chwili pauzy!!! (plus bis - wariacja Moon River). Zawsze uważałem, że Guidi bardzo dobrze gra ciszą i tutaj wielokrotnie to pokazał ale widzieliśmy też go wręcz w knajpianym stylu grającego trochę jak Jarrett - całym cialem, stojąc i spadając prawie pod instrument, grał nawet łokciami, pięścią, wierzchem dłoni - czyste wariactwo ale mialo sens.. W tym czasie Thomas Morgan albo tworzył potężne tło basowe albo tak szył tymi paluchami po gryfie, że aż żal tej trochę nieudanej akustyki/nagłośnienia. Jeżeli Morgan caly czas wiedział co gra i gdzie ze swymi dźwiękami są koledzy (a raczej tak), to ja padam przed nim na kolana!!! Joao Lobo to wyjątkowy perkusista, który najmniej to w sumie gra na bębnach...😉. Omiata talerze przeróżnymi pałkami i rózgami, rysuje po nich i stuka w najmniej oczekiwany sposób, grał nawet na statywie pod hi-hat, ciągle zmienial palki, grał gołymi dłońmi. Solówki widziałem już dużo lepsze ale on nie jest mistrzem szybkości tylko fantazji! Muzycznie koncert wybitny, momentami miałem ciarki i ani sekundy nie można było odwrócić wzroku, bo widok był nie mniej intrygujący niż sama muzyka. Widać było jak z każdą minutą wchodzą w muzykę coraz bardziej, aż były momenty, że zupełnie odlecieli. Nie wiem kto tam trzymał rytm w tych momentach, a po chwili grali znów od niechcenia a głowy nad fotelami rytmicznie podrygiwały 😁. Podsumowanie. 3 h jazdy w jedną stronę, 3h czekania na pociąg powrotny i 3 h jazdy w drugą stronę i to wszystko dla 75 minut muzyki... Jutro, jakbym tylko mógł, to bym powtórzył. Jako bonus autograf wybitnego pianisty jakim jest Giovanni Guidi.
-
Sorry gościu, ale po czym wnosisz?
-
Komentarz do wątku: 'Powszechny spis sprzętowy'
topic odpisał pairtick na Sipo w Audiofile dyskutują
Tym niemniej, to raczej nie o ilość systemów chodzi. Ja aktualnie mam trzy, z czego dwa pod schodami 😉 DAC - 15 lat Kolumny - 12 Wzmacniacz - 10 Transport - 8 stary transport - 15 lat dwa starsze zestawy kolumn i wzmacniaczy plus dwa zapasowe dace Każdy zestaw gra inaczej, mimo tych samych dacy - ponieważ to u mnie jest podstawą. -
Stary dobry Minimal, bawiłem się przy takiej muzyce za młodych lat.
-
Ja tam czekam na AO. Wygrała Wimbledon, to i może AO się uda. Dla Igi liczą się duże tytuły, tak sądzę. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Wielki_Szlem_(tenis)
-
paidgambling dołączył do społeczności
-
Testy stereo u Rafała oraz porównanie konwerterów na Sabre
topic odpisał Arko55 na Arko55 w Nasze testy
@audiowit Gdy sięgam pamięci w moich warunkach dobrze były dostrzegane różnice w graniu... IrDAC, Ares 2, lampucery DIY, czy obecnego LKS 003, ale każdy ma inne warunki i sama znajomość systemu i akustyki siedzi z tyłu głowy. Pamętam czasy jak u znajomego co miał dobrze grający tor i lepsza akustyke niz u mnie, porównywalismy matrixa sabre pro do taniego CDka Marantza i różnice były minimalne na korzyść Matrixa (porzyczony konwerter od Michała Matrix plus spdif) co prawda Matrix grał przez system.. Windows a to moze miec tam znaczenie lecz spdif nie był tam przypadkowo, to audio jest zbyt skomplikowane by moza było w ciemno coś brać i wmawiać sobie że to złoty środek na sukces. -
Szkoda-tegoroczny US Open Iga zakończyła w ćwierćfinale. Polka przegrała 4:6 i 3:6 w meczu z Amandą Anisimovą. Więc nie będzie półfinału z Osaką (o ile Japonka by wygrała), a to by mogło być ciekawe. Pewnie prędzej czy później taki mecz się trafi... Teraz została jeszcze nadzieja na polski akcent (trener Wiktorowski) bo niedlugo Naomi Osaka zagra swój ćwierćfinał z Karoliną Muchovą. Pozdrawiam
-
Testy stereo u Rafała oraz porównanie konwerterów na Sabre
topic odpisał pairtick na Arko55 w Nasze testy
Wyjaśnię: catgut to rozpuszczalne nici chirurgiczne - czyli, sens mojej odpowiedzi jest taki, że balansujemy pomiędzy zrostem a puszczeniem szwu. ATSD, mam w Polsce drewnianą rakietę Wilsona z takim naciągiem. -
Nigdzie nie napisał, że Skrillex to trance albo masz problemy z czytaniem albo szukasz zaczepki, ale powtórzę jeszcze raz - podkreśliłeś, iż Skrillex nic nie ma wspólnego z trancem, więc Ci odpisałem, iż dementuje to i , że się mylisz ( w jego twórczości i pełnej dyskografii można doszukać się trancowych sampli jak i zarówno niektórych aranżacji , choć jego sety są bardzo różnorodne gatunkowo od rapu, popu, aż po drum to jednak surowego trancu na szczęście tam się nie doświadczy.
-
Dla Ciebie trance to Skrillex z filmiku a dla mnie Tunnel Trance Force.
-
Mam wrażenie, że Ty go nigdy nie słyszałeś i to nie jest przytyk bo napisałeś, że się na nim wychowałeś. Posłuchaj sobie jak brzmią trancowy wałki z lat 90 i porównaj wtedy zrozumiesz czym jest i był prawdziwy trance. Drum, dubstep i pochodne nie wywodzą się z trancu i nie wiem o kogo Ci chodzi z tym kombinowaniem. Drum to też mniej więcej lata 90, więc chciałbym Cię wyprowadzić z błędu. I nie wymyślaj bzdur o wciskaniu każdemu kolumn ( nie wypowiadam się w każdym temacie), warto posłuchać to akurat świetny kierunek do takiej muzy, ale oczywiście wiesz lepiej.
-
Dzisiejsze posty
-
Onkyo TX-RZ50 to fajne granie Szybkie, dynamiczne, a przy tym nienachalne i kinowe. Moim zdaniem dobry kierunek. W kinie spokojnie poradzi sobie z R3 Meta. Z centralnym z serii jest jednak różnie w kwestii dostępności i zastanowiłbym się nad tym, jakiej zmiany oczekujesz konkretnie wobec nowej centralki - poza oczywiście brakiem samego charczenia
-
Gdyby ktoś szukał elektryka, polecam ten https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/20357/e_bike_za_ponad_90_tys_pln_tak_poznajcie_s_works_turbo_levo_4_0_ltd Jak widać nie tylko audio ma ceny "przyzwoite"
-
Cześć A jakie masz oczekiwania? Będzie to fajny krok do przodu, ale nie jakiś olbrzymi moim zdaniem. Wśród innych opcji wartych sprawdzenia w tym budżecie są m.in. Audiolab 6000A MKII, Rega Brio Mk7, może nowy Musical M2xi, gdy już będzie dostępny Do tego WiiM Mini jako obsługa sieci.
-
Ułatwię Redakcji zadanie, żeby zobrazować z czym my tu się mierzymy. Po takim zgłoszeniu dalej nie wiem o co chodzi, ale może jeszcze kilkaset postów "przelecę" to na coś wpadnę. Miro z całym szacunkiem, ale ja będziesz zadawał dziwne pytania to będą dziwne odpowiedzi. Moimi kolegami zaś się nie przejmuj. Ci nie robią trzody na forum. Pozdrawiam. M
-
Zapraszam do kontaktu Wspomnij, że dzwonisz z forum
-
Przez il Dottore · Napisano
Pracuj dalej Szerloku. Powiadasz, że Gargan ma Havanę? Koło Havany to on nawet nie stał. -
Według jednego tak, według drugiego nie Jeśli używane to moim zdaniem średnio, ale zależy od stanu padów i tego, jak długo były używane. Nówki wedle gustu, ale moim zdaniem są ciekawsze słuchawki w tym budżecie. Np. AKG K361
-
Czyli załóżmy że kupił bym onkyo rz 50 do tego kef r2, i co byś polecił na fronty? Nie ukrywam że kef r3 mi się podobają ale czytałem też gdzieś że potrzebują dobrego wzmaka więc pewnie musiał bym dokupić z czasem coś i podpiąć jako końcówkę mocy ale to już robi się cena, czy może np kupić kolumny z serii q np kef q750? Lub jakieś kef r500? Sory za mój brak wiedzy w tym temacie nie jestem jakims asem jeśli chodzi o te tematy, i pytanie jeszcze czy ten onkyo wgl pasuje do kef?
-
US Open już Iga ma, faktycznie jeszcze tylko brak Australii do Welkiego Szlema. Ale lepiej by było mieć 7 tytułów i zmniejszyć stratę do Sabalenki... Teraz zobaczymy jak zagra swój półfinał Osaka z Amandą Anisimovą oraz w drugim Sabalenka i Pegula. Swoją drogą dostać się do półfinału WS bez gry-nie pamiętam takiej sytuacji. Pozdrawiam
-
Przez il Dottore · Napisano
Eeeeeeeeeee... Murzyn na saksie to jest esencja jazzu! -
Przez il Dottore · Napisano
Gościu, posłuchaj sobie tej zapowiedzi i końcówki utworu -
ECM Warsaw Festival - dzień pierwszy i dla mnie jedyny. Z góry przepraszam, że się rozpisałem ale wracam właśnie pociągiem i tak uprawiam nocne, forumowe grafomaństwo 😇. Organizacja. W słowach powitania przedstawiciel organizatora (nie jest nim sama wytwórnia ecm) powiedział m.in., że od niedawna działa strona internetowa festiwalu i media społecznościowe... Od niedawna...🤔?!?! To trochę podsumowanie organizacji. Mam około 100 plyt tej wytwórni i jestem jej fanem ale przyznam, że o imprezie dowiedziałem się chyba tydzień temu, przez przypadek. Może dlatego sala koncertowa Uniwerystetu Muzycznego w stolicy była w połowie pusta. Bilety na najlepszych miejscach po 130 zł i wg mnie już taniej się nie da. Nie było za drogo, ani za późno, ani za wcześnie tylko slabo to było rozreklamowane. A jak się chce przypudrować wizerunkową wtopę, to resztę biletów puszcza się po 20-30 zł między studentów, uczniów szkół muzycznych albo pracowników uniwerku itp i jest pełna sala. No ale rozumiem też, że Giovanni Guidi to nie Dawid Podsiadło i sali nie zapełnia się ot tak. Poza tym organizacja ok. Może liczyłem na stoisko z plytami ecm z prawdziwego zdarzenia, bo tu jakoś skromnie i dość przypadkowe tytuły. No ale dwie plyty i tak wpadły...😎 Akustyka/nagłośnienie. Byłem w tej sali pierwszy raz więc nie mam porównania. Na pewno jest bardzo dobrze przygotowana, wygląda - zwłaszcza organy - nawet imponująco. Brzmienie fortepianu wspaniałe. Nigdy nie miałem na płytach Guidiego poczucia bliskości i intymności fortepianu, przeciwnie, był nagrywany dość chłodno, jakby w oddali. Tu zabrzmiał całą akustyczną siłą sali, wypełnił sobą całą przestrzeń nadzwyczajnie ale właśnie z pewnym dystansem. Bas na solówkach brzmiał jak należy czyli z niuansami i slynnym drżeniem strun...🤩 ale ogólnie to trochę dudnił. Przy bardzo głośnych, skomplikowanych układach zlewał się w jedno. Możliwe jednak, że przyczyną była stopa perkusji. Bęben basowy był albo specyficznie strojony albo źle nagłośniony, co ujawniło się dopiero podczas solówki bębniarza. A że stopa i bas zwykle się nakładają podczas gry sekcji rytmicznej, to nieszczęście akustyczne gotowe. Jeszcze jedno do basu - siedziałem prawie centralnie, a i tak kontrabas (ustawiony na środku sceny) słyszałem tylko z prawego głośnika 🙄. Mówiąc krótko, z nagłośnieniem basu były problemy zaburzające nieco odbiór sceny. Ale po kwadransie człowiek przestaje to i tak słyszeć. Perkusja z kolei nagłośniona perfecto! Joao Lobo gra bardzo dużo urozmaiconymi technikami, używa różnych przyrządów i wydobywa niezwykle subtelne, prawie niesłyszalne dźwięki. No właśnie one były słyszalne cudownie. Muzyka. Sam koncert nosił tytuł ostatniej plyty ale tam był to kwartet, a tu grało trio. Czy to lepiej, czy gorzej? 100 x lepiej!!! Jeżeli coś miałbym zmienić w jazzie, to wyrzuciłbym z niego raz na zawsze saksofon, który mnie drażni, irytuje i w ogóle nie rozumiem zachwytu tym wnerwiajacym instrumentem 😖. Trio nie zastosowało jednak spodziewanego rozwiązania, czyli nie zastąpili partii saksofonu jakimiś swoimi imitacjami i wstawkami. Oni zagrali całą płytę zupełnie na nowo! Tak jakby czwartego instrumentu nigdy nie było. Podkreślam, zagrali całą płytę, tzn. grali ciurkiem przez bitą godzinę bez chwili pauzy!!! (plus bis - wariacja Moon River). Zawsze uważałem, że Guidi bardzo dobrze gra ciszą i tutaj wielokrotnie to pokazał ale widzieliśmy też go wręcz w knajpianym stylu grającego trochę jak Jarrett - całym cialem, stojąc i spadając prawie pod instrument, grał nawet łokciami, pięścią, wierzchem dłoni - czyste wariactwo ale mialo sens.. W tym czasie Thomas Morgan albo tworzył potężne tło basowe albo tak szył tymi paluchami po gryfie, że aż żal tej trochę nieudanej akustyki/nagłośnienia. Jeżeli Morgan caly czas wiedział co gra i gdzie ze swymi dźwiękami są koledzy (a raczej tak), to ja padam przed nim na kolana!!! Joao Lobo to wyjątkowy perkusista, który najmniej to w sumie gra na bębnach...😉. Omiata talerze przeróżnymi pałkami i rózgami, rysuje po nich i stuka w najmniej oczekiwany sposób, grał nawet na statywie pod hi-hat, ciągle zmienial palki, grał gołymi dłońmi. Solówki widziałem już dużo lepsze ale on nie jest mistrzem szybkości tylko fantazji! Muzycznie koncert wybitny, momentami miałem ciarki i ani sekundy nie można było odwrócić wzroku, bo widok był nie mniej intrygujący niż sama muzyka. Widać było jak z każdą minutą wchodzą w muzykę coraz bardziej, aż były momenty, że zupełnie odlecieli. Nie wiem kto tam trzymał rytm w tych momentach, a po chwili grali znów od niechcenia a głowy nad fotelami rytmicznie podrygiwały 😁. Podsumowanie. 3 h jazdy w jedną stronę, 3h czekania na pociąg powrotny i 3 h jazdy w drugą stronę i to wszystko dla 75 minut muzyki... Jutro, jakbym tylko mógł, to bym powtórzył. Jako bonus autograf wybitnego pianisty jakim jest Giovanni Guidi.
-
Tym niemniej, to raczej nie o ilość systemów chodzi. Ja aktualnie mam trzy, z czego dwa pod schodami 😉 DAC - 15 lat Kolumny - 12 Wzmacniacz - 10 Transport - 8 stary transport - 15 lat dwa starsze zestawy kolumn i wzmacniaczy plus dwa zapasowe dace Każdy zestaw gra inaczej, mimo tych samych dacy - ponieważ to u mnie jest podstawą.
-
-
Dzisiejsze tematy