Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
KrólKiczu zaczął obserwować Debata - czyli nikt Ci tyle nie da ,co Ci kandydat obieca
-
Drogi @RoRo, @MariuszZ, @Redakcja AUDIO. Jaki jest cel kontynuowania tego wątku? Poza wylewaniem jadu, niczego konstruktywnego rozmówcy tutaj nie osiągną. A obrzucać się błotem (bądź łajnem), mogą przecież w stosownym wątku. Bardzo więc proszę, dla dobra ogółu, o zamknięcie wątku zanim zakończy się on zbiorowym rozdawaniem banów.
-
Masz mnie 🏆
- Today
-
Jej plyty są super, zwłaszcza te nagrane z Dobrawą Czocher https://m.youtube.com/watch?v=wYMSf_QOSBY Willow chyba najlepsza artystycznie z tzw. nepo baby, czyli dzieci sławnych rodziców, które robią karierę. Córka Williego Smitha Przyjemnie się tego słucha https://tidal.com/browse/album/387779123?u
-
Jedna z niewielu polskich artystek rozpoznawanych na świecie (mam na myśli szeroko rozumianą muzykę popularną , rozrywkową, a nie klasykę czy tym bardziej operę, bo tam mamy bogato). Jeszcze przed pandemią chyba widziałem ją na festiwalu Edison w Poznaniu w duecie Tęskno i to był jeden z lepszych wtedy występów. Tu ostatnia płyta w wersji japońskiej Core Port 2024. Ponoć jest artystką bardzo popularną w Japonii, co tlumaczy to niespodziewane wydanie. Znam tylko trzech polskich wykonawców, których plyty wydano w wersjach japońskich i w Japonii (bo są też europejskie wydania na rynek japoński ale to co innego). To Urszula Dudziak, SBB i Hania Rani. Jak ktoś nie zna to zachęcam. Jej plyty to bardzo klimatyczne połączenie elektroniki, fortepianu na którym sama gra i orkiestracji. Czekam na jej koncert w jakimś fajnym miejscu...
-
Dziękuję za pierwsze propozycje. Chciałbym dodatkowo nadmienić ze prszyszle monitory będą stać blisko tylniej ściany z uwagi na warunki mieszkalne.
-
No w sumie trzymałem telefon skierowany mikrofonem do przodu zaniast do góry, więc może stąd ta różnica. Ogólnie wychodzi na to, że Audyssey ustawia za cicho centralny o jakies 4 db... Teraz w końcu mogę oglądać słysząc wyraźnie dialogi bez przesadnych skoków głośności Co do kombinowania z krzywymi to ja akurat wolę sie trzymać tego co mi domyślnie ustawił dirac, bo inaczej to znając siebie bym do końca życia co chwilę coś zmieniał nie zaznawszy spokoju W jednym filmie byłoby super to co ustawiłem to potem w innym by mi coś nie pasowało i znowu zabawa. Tak samo miałem z ustawieniami TV. Dopóki nie powstał tryb filmmaker to co chwile coś zmieniałem, a tak to wiem, że oglądam tak jak film został nakręcony i mam spokój, ale rozumiem i szanuję jeśli ktoś ma inaczej.
-
Trochę dziwne, u mnie centralny jest względem reszty -4dB po kalibracji, ale jak mierzę aplikacją w telefonie to wszystkie mam +/- 75dB centralny też. Mierzysz aplikacją w punkcie odsłuchu i z mikrofonem skierowanym do góry? Bo jak masz telefon mikrofonem do przodu to może być taka różnica. W każdym razie trzymałbym się tego co robi kalibracja, tym bardziej że jak piszesz gdy obniżysz centralny względem kalibracji jest gorzej. U mnie nie wywalało błędów, poza ewentualnymi na początku związanymi z poziomem sygnału, ewentualnie jak coś się "za oknem" zdarzyło. Odnośnie punktu 2 ciekawa informacja, bo z tego wynika że ta "zabawa" z poziomami głośności i czułości mikrofonu jest trochę bez sensu, ja jednak zostaję przy wersji na kompa, wygodniejsza, szczególnie jak chce się edytować korekcję i jej zakres. Ponadto dość wygodnie można sobie np. zapisać wzorcowy pomiar, a później bez mierzenia (o ile nie zmienimy fizycznej konfiguracji) "bawić" się korekcją do osiągnięcia najlepszego ustawienia. Jednak i tak to wszystko wymaga czasu i słuchania.
-
Fajna sprawa, ja się znów w tym roku do Eindhoven I Tilburga wybiorę. Może coś nowego będą mieli.
-
Jest to North West Audio Show organizowana niedaleko Chester, UK-adres widoczny na katalogu-przez Kris Sawicki, byl tez Marcin (nie znam zadnego z nich) w hotelu z tego co wiem nalezacym do Polaka, ale czy to ten Kris jest wlascicielem, czy ktos inny to nie wiem.Dla mnie fajna sprawa i za rok na bank jade.Wrzuce tu jego facebook, mam nadzieje, ze nie ma nic przeciwko.
-
Dziękuje za odpowiedzi. Zrobię zgodnie z radą, tj. wybiorę się do miejsca, gdzie będę mógł przetestować co i jak brzmi, a potem do Was wrócę z konkretnymi preferencjami. Na ten moment przygotuję okablowanie dosyć elastycznie, a już po tynkach i wylewkach ocenię co gdzie może stać. Dzięki!
-
Marantz PM7000N + monitor audio silver 500 7g?
topic odpisał Kacper Siłkowski na Kacper Siłkowski w Stereo
A co do kolumn tak przeglądam te sklepy i patrzę że są setki różnych firm i rodzajów kolumn i wracam do mojego pytania czy monitor audio to w tym przedziale cenowym jedyne kolumny odpowiadające mniej więcej moim oczekiwaniom które możecie polecić? Bo nie ukrywam że nie to dziwi. Są aż tak dobre w porównaniu z innymi modelami? A tak z ciekawości jak grają dali oberon 9? Zaskoczyły mnie rozmiarem i waga. Jak one grają w porównaniu do MA? -
-
Nie to żebym się czepiał... Ale się przyczepię o brak jednej literki
-
A gdzie ta wystawa?
-
Ad. 5 Naciśniesz i od razu puścisz guzik na pilocie a to już wystarczy, żeby potek jak wystrzelony z procy poleciał na 1cm góra/dół. Nie zmieniałem ustawień w Chordzie, napięcie na wyjściu ustawione na 2V jak zawsze czyli zielony? kolor kulek na moje oko. ad. 1 . Dla mnie grają praktycznie identycznie, środek ustawiony jest tak jak lubię, nic bym tu nie zmieniał. Dzisiaj największą różnicą między wzmacniaczami był jakiś zakres w okolicy chyba przejścia średnicy w wysokie, który to skutkuje właśnie tym, że wokale kobitek „idą” wyżej na Elex mk4 są dobitniejsze w tym zakresie, dęciaki potrafią przyciąć a na Aethos jest łagodniej. Tu jest, moim zdaniem, jakaś różnica między wzmakami, jakiś fragment pasma w okolicy wyższej średnicy na Elex mk4 jest bliżej i jak gram bardzo głośno to potrafi przyciąć po uszach a na Aethos nie ma na to szans - ten zakres pasma jest jakby cichszy, delikatniejszy, nie wiem ale tak to odbieram. Dodaje to troszkę większego podniecenia, podekscytowania wokalom i drapieżności całemu brzmieniu Elex, właśnie ten zakres między średnicą a górą pasma ale grając bardzo głośno potrafi „przyciąć” po uszach. Aethos tego nie ma. ad. 2 dzisiaj nie słyszę żadnej różnicy, na obu jest praktycznie identycznie… Z pamięci Elicit mk5 sprawiał wrażenie zapuszczającego się niżej na basie, zdecydowanie bardziej ciepły ale niestety bez uderzenia Aethosa i Elexa mk4. ad. 4. mam wrażenie, że jednak troszkę więcej powietrza jest z Aethos, może blachy są ciut bardziej soczyste ale różnice, jeżeli w ogóle są, to można przymknąć oko, no trochę jakby więcej powietrza z Aethos. Aethos wydaje się bardziej spójny a Elex mk4 bardziej drapieżny - właśnie przez ten zakres pasma o którym mówiłem. Im dłużej słuchasz z Aethos tym bardziej wciąga Cię ten dźwięk i zaczynasz się bardziej cieszyć i chcieć więcej a Elex szybciej robi wrażenie wow większą otwartością środka i drapieżnością ale cały czas jesteś jakby napięty słuchając muzyki a z Aethos wraz z upływającym czasem muzyka pochłaniania i odpręża. Czas słuchania niestety gra na korzyść Aethos-a. Idę na rower…
-
@resi udało się zakupić wymarzony zestaw ?
-
Dzisiejsze posty
-
Drogi @RoRo, @MariuszZ, @Redakcja AUDIO. Jaki jest cel kontynuowania tego wątku? Poza wylewaniem jadu, niczego konstruktywnego rozmówcy tutaj nie osiągną. A obrzucać się błotem (bądź łajnem), mogą przecież w stosownym wątku. Bardzo więc proszę, dla dobra ogółu, o zamknięcie wątku zanim zakończy się on zbiorowym rozdawaniem banów.
-
Jej plyty są super, zwłaszcza te nagrane z Dobrawą Czocher https://m.youtube.com/watch?v=wYMSf_QOSBY Willow chyba najlepsza artystycznie z tzw. nepo baby, czyli dzieci sławnych rodziców, które robią karierę. Córka Williego Smitha Przyjemnie się tego słucha https://tidal.com/browse/album/387779123?u
-
Przez marcinmarcin · Napisano
Czeski, Ty jestes ich poplecznikiem 🙃 A co do rozumienia, cała twoja twórczość w tym wątku wskazuje na brak rozumienia czegokolwiek... Z twojej strony -
Nie, to nie czeski błąd - tego też nie rozumiesz 🤦 Brakło argumentów, zaczęło się ad personam 😛
-
Jedna z niewielu polskich artystek rozpoznawanych na świecie (mam na myśli szeroko rozumianą muzykę popularną , rozrywkową, a nie klasykę czy tym bardziej operę, bo tam mamy bogato). Jeszcze przed pandemią chyba widziałem ją na festiwalu Edison w Poznaniu w duecie Tęskno i to był jeden z lepszych wtedy występów. Tu ostatnia płyta w wersji japońskiej Core Port 2024. Ponoć jest artystką bardzo popularną w Japonii, co tlumaczy to niespodziewane wydanie. Znam tylko trzech polskich wykonawców, których plyty wydano w wersjach japońskich i w Japonii (bo są też europejskie wydania na rynek japoński ale to co innego). To Urszula Dudziak, SBB i Hania Rani. Jak ktoś nie zna to zachęcam. Jej plyty to bardzo klimatyczne połączenie elektroniki, fortepianu na którym sama gra i orkiestracji. Czekam na jej koncert w jakimś fajnym miejscu...
-
Dziękuję za pierwsze propozycje. Chciałbym dodatkowo nadmienić ze prszyszle monitory będą stać blisko tylniej ściany z uwagi na warunki mieszkalne.
-
Przez marcinmarcin · Napisano
https://www.rp.pl/polityka/art42588921-klatwa-romana-giertycha-dymisje-prokuratorow-zajmujacych-sie-polnordem co ty sobą fanboju reprezentujesz? i nie ma to jak się przyczepić do czeskiego błędu -
Przez Sandor Clegane · Napisano
No w sumie trzymałem telefon skierowany mikrofonem do przodu zaniast do góry, więc może stąd ta różnica. Ogólnie wychodzi na to, że Audyssey ustawia za cicho centralny o jakies 4 db... Teraz w końcu mogę oglądać słysząc wyraźnie dialogi bez przesadnych skoków głośności Co do kombinowania z krzywymi to ja akurat wolę sie trzymać tego co mi domyślnie ustawił dirac, bo inaczej to znając siebie bym do końca życia co chwilę coś zmieniał nie zaznawszy spokoju W jednym filmie byłoby super to co ustawiłem to potem w innym by mi coś nie pasowało i znowu zabawa. Tak samo miałem z ustawieniami TV. Dopóki nie powstał tryb filmmaker to co chwile coś zmieniałem, a tak to wiem, że oglądam tak jak film został nakręcony i mam spokój, ale rozumiem i szanuję jeśli ktoś ma inaczej. -
Kuźwa, przecież Ty nawet nie znasz znaczenia słów których używasz, jprdl 🤦 To co dopiero mówić o zrozumieniu polityki?
-
Trochę dziwne, u mnie centralny jest względem reszty -4dB po kalibracji, ale jak mierzę aplikacją w telefonie to wszystkie mam +/- 75dB centralny też. Mierzysz aplikacją w punkcie odsłuchu i z mikrofonem skierowanym do góry? Bo jak masz telefon mikrofonem do przodu to może być taka różnica. W każdym razie trzymałbym się tego co robi kalibracja, tym bardziej że jak piszesz gdy obniżysz centralny względem kalibracji jest gorzej. U mnie nie wywalało błędów, poza ewentualnymi na początku związanymi z poziomem sygnału, ewentualnie jak coś się "za oknem" zdarzyło. Odnośnie punktu 2 ciekawa informacja, bo z tego wynika że ta "zabawa" z poziomami głośności i czułości mikrofonu jest trochę bez sensu, ja jednak zostaję przy wersji na kompa, wygodniejsza, szczególnie jak chce się edytować korekcję i jej zakres. Ponadto dość wygodnie można sobie np. zapisać wzorcowy pomiar, a później bez mierzenia (o ile nie zmienimy fizycznej konfiguracji) "bawić" się korekcją do osiągnięcia najlepszego ustawienia. Jednak i tak to wszystko wymaga czasu i słuchania.
-
Przez marcinmarcin · Napisano
nawet się nie zorientujemy kiedy -
Przez Artur Brol · Napisano
Fajna sprawa, ja się znów w tym roku do Eindhoven I Tilburga wybiorę. Może coś nowego będą mieli. -
Jest to North West Audio Show organizowana niedaleko Chester, UK-adres widoczny na katalogu-przez Kris Sawicki, byl tez Marcin (nie znam zadnego z nich) w hotelu z tego co wiem nalezacym do Polaka, ale czy to ten Kris jest wlascicielem, czy ktos inny to nie wiem.Dla mnie fajna sprawa i za rok na bank jade.Wrzuce tu jego facebook, mam nadzieje, ze nie ma nic przeciwko.
-
-
Dzisiejsze tematy