Skocz do zawartości

Słuchawki i wzmacniacze słuchawkowe

Stereofoniczne i wielokanałowe.


2 412 tematów w tym forum

    • 6 odpowiedzi
    • 6,5k wyświetleń
    • 15 odpowiedzi
    • 6,4k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 6,4k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 6,4k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 6,4k wyświetleń
  1. AKG K550

    • 18 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
  2. Słuchawki do 250zł

    • 14 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 27 odpowiedzi
    • 6,3k wyświetleń
    • 16 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
  3. Warto ?

    • 3 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
  4. Słuchawki dokanałowe WYTRZYMAŁE

    • 5 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
    • 17 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
    • 13 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 6,1k wyświetleń
  5. JAKIE SŁUCHAWKI DO MUZYKI ?!

    • 6 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
  6. Seenheiser HD 650 + ???

    • 5 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
  7. Bowers px7 s2 czy px8 ?

    • 5 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
  8. Słuchawki do 400zł

    • 8 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
    • 32 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • W zasadzie, to jego płyta solowa, powstała ze względu na zobowiązania kontaktowe.
    • Unitra Fonica WS-503 może być? 😉 Znana także jako:  Thomson PA 4511 T Brandt A 4522 Pathé Marconi PA 4511 V Emerson SA 45 Fera PA 70-11 https://unitraklub.pl/opis/206
    • Nikt nie ma złudzeń. Dlatego najlepiej kupować teraz!   Ale hej! Przecież firmy europejskie mogą wymieść Chinoli z rynku w 5 minut! Wystarczy zaproponować samochody lepsze, bardziej zaawansowane technicznie, zrobione z lepszych materiałów, lepiej wyposażone i tańsze! Jakie to proste!  Wówczas komu przyjdzie do głowy kupowanie Chińczyka?  Że niemożliwe? No to szykujcie się na śmierć europejskiej motoryzacji.  Nikt nie zapłacze. W końcu zapłacą za całe dziesięciolecia dymania europejskich klientów. Znane lepsze marki wykupią Chińczycy, a te gorsze pójdą w zapomnienie.  Najbardziej cieszę się na śmierć Stellantis. Konglomerat najbardziej badziewnych europejskich marek. Firma - moloch, która przez lata oszukiwała klientów wciskając im felerny silnik 1.2 Puretech i udając że nie ma problemu. Miliony oszukanych ludzi!  Dziś nadal go wciska, tylko już pod inną nazwą a główny problem tego silnika (bo łańcuch zamiast paska to tylko pudrowanie trupa) wciąż nie został usunięty. I tak już zostanie do końca Stellantis.  Oby rychłego! Do piekła!  
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...