Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Może brzmienie stereo. Kina. Ale rzeczywiście posłucham was i chyba dam spokój. Bo przeskoku raczej nie będzie na tych kolumnach
  3. Zawsze zachodziłem w głowę dlaczego u Czubsi gra tak zjawiskowo ? Dopiero po długich doświadczeniach z różnymi konfiguracjami , podmianą przewodów i ustawieniem sprzętów na różnych „ścianach” , platformach itd. zrozumiałem że nie tędy droga . Paweł jest perfekcjonistą . Doskonale rozumie schematy urządzeń, wie jak to działa i dlaczego, rozumie ten sprzęt jak mechanik pracę samochodu . Dzięki temu wie jak dbać o to by wyciągać z niego maksimum możliwości . 1. Ustawienie punktów pracy wzmacniacza . 2. Przewody które grają od lat . Srebro złocone . Czym więcej gra tym lepiej brzmi . Te kable dają dynamikę a przede wszystkim mikrodynamikę, która pozwala oddawać najdelikatniejsze sygnały co przy okazji daje kopa tym najgłośniejszym i pierwszoplanowym. 3. Nie rusza i nie grzebie non-stop przy kablach. Jak podłączy to pracują miesiącami . To wszystko daje efekt pełnego zespolenia. Tak jakby połączenia między urządzeniami wrosły w siebie korzeniami. Wtedy słychać że muzyka gra bez najmniejszego efektu nerwowości, podskórnie czujemy ukojenie zmysłów. Jest mnóstwo informacji, kapitalnie poukładana scena . Przestrzeń która wydaje się nie mieć końca . Coś jakby otaczała Nas aura dźwięków . Czujemy całym ciałem że jest obecna w każdym zakamarku salonu . Oczywiście zależy to od jakości nagrania ale te zrobione na poziomie mistrzowskim pozwalają cieszyć się z posiadania tak wyjątkowego sprzętu . Wing0 Sansui lubi się z japońskimi kablami a najbardziej z tymi z najwyższych serii . Czym lepsze tym więcej odda z nawiązką w postaci jeszcze piękniejszego grania. Szkoda że wielu użytkowników gra na słabszych przewodach bo nigdy nie słyszała ( chyba że u wybranych Klubowiczów ) ile da się wyciągnąć jakości z tej bazy sprzętowej . Czym lepszym towarzystwem obudujesz system tym większe przyrosty jakości uzyskasz . U mnie w zasilaniu do trafa 230-100 i do źródła gra Acoustic Revive, to samo na IC i głośnikowych . Podobna filozofia dźwięku dobrze współgra z harmonią wzmacniacza .
  4. Jeżeli cytuje się wypowiedź, w której już były cytowane wypowiedzi innych użytkowników to czasami może się to nakładać. A wtedy nie wiadomo czyj to był cytat. Dlatego (o czym często pisałem) warto po napisaniu posta sprawdzić czy jest wszystko w porządku (jest na to kwadrans, więc w zupełności wystarczy) i edytować błędy, a poza tym nie ma sensu cytować całej wypowiedzi poprzednika gdy się odpowiada bezpośrednio po nim. Pozdrawiam PS. Usunąłem zdublowany post i niepotrzebne cytaty
  5. 3.1.2 bym rozważał, ale 3.1 z LCR raczej nie, ale kto komu zabroni.
  6. Powtórzę, Polskie ścieżki sa bardzo złe. To normalne. A co to ma zmienić?
  7. Tak. No i w tym miejscu to nie najlepiej wygląda. Jakby było chropowate. Oj z tym się nie zgodzę.
  8. Dziękuję za garść przydatnych informacji. Na szczęście idzie majówka będzie możliwość słuchania przez dłuższy czas. @Rega nie cytolisz się w tańcu, heheh czekam na info co tam z tą 07 wykombinujesz. Panowie kable XLR robiliście sobie czy macie jakieś konkrety wpięte Harmonixy czy Hijiri? Dobrze że temat kabli zasilających chociaż odpada w przypadku tego wzmacniacza ;). Ten seryjny jest solidny jak widzę, końcowa jak to japoniec ale sam drut bardzo fajny. Podrzucam kilka zdjęć środka. Wydaje się nie specjalnie grzebalny, trzeba mu tylko serwis ogólny zrobić. Tylko pierw kasy trochę uskładać.
  9. Uważam że nie ma to sensu. To predzej zdarzalo mi sie ogladnac serial w systemie 3.1 ale bez frontów. W sencie centralny i dwa surroundy. Oczywiscie sama kolumna centralna robi znacznie poprawę w obsłigach dialogów, tego co dzieje sie na ekranie. Ale sam zamysł kina domowego od zarania od stworzenia to że dzwiek bedzie na około. W systemie 3.1 gdzie 3 jest z przodu no nie będzie tego. Moim zdaniem szkoda budzetu na centralny i specjalnie kupować pdo to AVR
  10. nie sugerujesz się mocą. To na pewno. Im wyższa impedancja tym lepiej ale niesyety tego sam wiedzieć nie będziesz. Jeden producent może podawać 4 a drugi 8 a ich minimum to kolejno 3,5 i 3. A to właśnie to ewentualnie robi problemy. Wiec finalnie. Słiuchaj. Centralny ma nie skrzeczyć, nie grac piskliwie, nie grac przytłumionym dzwiekiem. To juz połowa sukcesu. Nie musi pasowac pdo kolumny frontowe. To mit.
  11. Today
  12. Audiolab Omnia ma tez w jednym. Ale serio chcesz takie urządzenie? Pod kontem serwisu jest to znacznie słabsze rozwiązanie. Takie urzadzenia tracą więcej na jakości. Przemyśl to.
  13. Drożność nie ma tu nic do rzeczy. Są konstrukcje 2 drożne znacznie lepsze niż 4 i tak dalej. Słuchałeś ktoryś?
  14. Moga działać jednocześnie i mogą zmiennie. Po prostu jeden gasisz włączasz drugi. Ale musi to być połączenie kablowe. Wiec: 1.rozdzielacz RCA 2. Do jednego cyfrowo do drugiego analogowo 3. Na odwrót powyższego
  15. AXR jest dużo mocniejszy i gra głebszym basem. Moim zdanniem to jest lepsze granie. nie ma sieci. Wychodzi drożej. Proporcjonalnie do jakości.
  16. Wszystko jest ok. Marantz NIE MA Tidal Connect. wiec na ten moment zadnego urządzenia Marantz ani Denon nie znajdziesz w apce Tidal do przesyłania dzwieku. Tak ma byc. Albo przez HEOS albo przez mconnect. Wiec wszystko jest prawidłowo.
  17. Guma nie ulega pogorszeniu pod wpływem czasu. Natomiast nie chcesz to oddaj. JA tylko mówie. Nie jestem przedstawicielem Pylona. Tu na forum wystarczy już ich Chodzi ci o ten jasniejszy nalot?
  18. Jasne że przekracza. Nawet nie mało. Kolega pytał to odpowiadałem. Pro + uderzył w segment gdzie nic nie bylo. Wiim bardzo umiejętnie to robi dlatego jest wybierany. Wiim cyfrowo do Chord Mojo. A z wyjscia słuchawkowego Jack na 2 RCA do wzmacniacza. Standardowe analogowe połączenie.
  19. Są jeszcze Magnaty. Oni mają dwie wersję jedna ta tańsza jest blisko Twojej kwoty. Tylko nie ma wzmaka. O to chodzi. Do 1000 szukał kolumn z wzmocnieniem. Też był bym za tym
  20. Spodziewałem się że sięwyprzeda mega szybko. Ale tak pewnie pobrali po 3 egzemplarze i zarabiają na tym. 100E wiecej. I tak ok. Dystrybutor Q21 ma a 6499 zł. Gdzie jest w tej cenie 4399 zł?
  21. Ten marantz chyba nie ma Tidal Connect, więc nie będziesz w stanie odtwarzać bezpośrednio z apki Tidala. Pozostaje odtwarzanie przez aplikację HEOS, lub moim zdaniem wygodniej przez BubbleUPnP.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Może brzmienie stereo. Kina.   Ale rzeczywiście posłucham was i chyba dam spokój. Bo przeskoku raczej nie będzie na tych kolumnach
    • Zawsze zachodziłem w głowę dlaczego u Czubsi gra tak zjawiskowo ?  Dopiero po długich doświadczeniach z różnymi konfiguracjami , podmianą przewodów i ustawieniem sprzętów na różnych „ścianach” , platformach itd. zrozumiałem że nie tędy droga .  Paweł jest perfekcjonistą . Doskonale rozumie schematy urządzeń, wie jak to działa i dlaczego, rozumie ten sprzęt jak mechanik pracę samochodu . Dzięki temu wie jak dbać o to by wyciągać z niego maksimum możliwości .  1. Ustawienie punktów pracy wzmacniacza . 2. Przewody które grają od lat . Srebro złocone . Czym więcej gra tym lepiej brzmi . Te kable dają dynamikę a przede wszystkim mikrodynamikę, która pozwala oddawać najdelikatniejsze sygnały co przy okazji daje kopa tym najgłośniejszym i pierwszoplanowym.  3. Nie rusza i nie grzebie non-stop przy kablach. Jak podłączy to pracują miesiącami .    To wszystko daje efekt pełnego zespolenia. Tak jakby połączenia między urządzeniami wrosły w siebie korzeniami.  Wtedy słychać że muzyka gra bez najmniejszego efektu nerwowości, podskórnie czujemy ukojenie zmysłów. Jest mnóstwo informacji, kapitalnie poukładana scena . Przestrzeń która wydaje się nie mieć końca . Coś jakby otaczała Nas aura dźwięków . Czujemy całym ciałem że jest obecna w każdym zakamarku salonu .  Oczywiście zależy to od jakości nagrania ale te zrobione na poziomie mistrzowskim pozwalają cieszyć się z posiadania tak wyjątkowego sprzętu .  Wing0 Sansui lubi się z japońskimi kablami a najbardziej z tymi z najwyższych serii .  Czym lepsze tym więcej odda z nawiązką w postaci jeszcze piękniejszego grania.  Szkoda że wielu użytkowników gra na słabszych przewodach bo nigdy nie słyszała ( chyba że u wybranych Klubowiczów ) ile da się wyciągnąć jakości z tej bazy sprzętowej .  Czym lepszym towarzystwem obudujesz system tym większe przyrosty jakości uzyskasz .  U mnie w zasilaniu do trafa 230-100 i do źródła gra Acoustic Revive, to samo na IC i głośnikowych .  Podobna filozofia dźwięku dobrze współgra z harmonią wzmacniacza . 
    • Jeżeli cytuje się wypowiedź, w której już były cytowane wypowiedzi innych użytkowników to czasami może się to nakładać. A wtedy nie wiadomo czyj to był cytat. Dlatego (o czym często pisałem) warto po napisaniu posta sprawdzić czy jest wszystko w porządku (jest na to kwadrans, więc w zupełności wystarczy) i edytować błędy, a poza tym nie ma sensu cytować całej wypowiedzi poprzednika gdy się odpowiada bezpośrednio po nim. Pozdrawiam PS. Usunąłem zdublowany post i niepotrzebne cytaty
    • 3.1.2 bym rozważał, ale 3.1 z LCR raczej nie, ale kto komu zabroni.
    • Powtórzę, Polskie ścieżki sa bardzo złe. To normalne. A co to ma zmienić?  
    • Tak. No i w tym miejscu to nie najlepiej wygląda. Jakby było chropowate.    Oj z tym się nie zgodzę.
    • Dziękuję za garść przydatnych informacji. Na szczęście idzie majówka będzie możliwość słuchania przez dłuższy czas.  @Rega nie cytolisz się w tańcu, heheh czekam na info co tam z tą 07 wykombinujesz.  Panowie kable XLR robiliście sobie czy macie jakieś konkrety wpięte Harmonixy czy Hijiri?  Dobrze że temat kabli zasilających chociaż odpada w przypadku tego wzmacniacza ;). Ten seryjny jest solidny jak widzę, końcowa jak to japoniec ale sam drut bardzo fajny.  Podrzucam kilka zdjęć środka. Wydaje się nie specjalnie grzebalny, trzeba mu tylko serwis ogólny zrobić. Tylko pierw kasy trochę uskładać. 
    • Uważam że nie ma to sensu. To predzej zdarzalo mi sie ogladnac serial w systemie 3.1 ale bez frontów. W sencie centralny i dwa surroundy. Oczywiscie sama kolumna centralna robi znacznie poprawę w obsłigach dialogów, tego co dzieje sie na ekranie. Ale sam zamysł kina domowego od zarania od stworzenia to że dzwiek bedzie na około. W systemie 3.1 gdzie 3 jest z przodu no nie będzie tego. Moim zdaniem szkoda budzetu na centralny i specjalnie kupować pdo to AVR
    • nie sugerujesz się mocą. To na pewno. Im wyższa impedancja tym lepiej ale niesyety tego sam wiedzieć nie będziesz. Jeden producent może podawać 4 a drugi 8 a ich minimum to kolejno 3,5 i 3. A to właśnie to ewentualnie robi problemy. Wiec finalnie. Słiuchaj. Centralny ma nie skrzeczyć, nie grac piskliwie, nie grac przytłumionym dzwiekiem. To juz połowa sukcesu. Nie musi pasowac pdo kolumny frontowe. To mit.  
    • Audiolab Omnia ma tez w jednym. Ale serio chcesz takie urządzenie? Pod kontem serwisu jest to znacznie słabsze rozwiązanie. Takie urzadzenia tracą więcej na jakości. Przemyśl to.
    • Drożność nie ma tu nic do rzeczy. Są konstrukcje 2 drożne znacznie lepsze niż 4 i tak dalej. Słuchałeś ktoryś?
    • Moga działać jednocześnie i mogą zmiennie. Po prostu jeden gasisz włączasz drugi. Ale musi to być połączenie kablowe. Wiec: 1.rozdzielacz RCA 2. Do jednego cyfrowo do drugiego analogowo 3. Na odwrót powyższego  
    • AXR jest dużo mocniejszy i gra głebszym basem. Moim zdanniem to jest lepsze granie. nie ma sieci. Wychodzi drożej. Proporcjonalnie do jakości.  
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...